Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tarvitsee olla päivittäinen kalorivaje jos haluaa laihtua kilon viikossa?

Vierailija
13.02.2011 |

Kiloja on runsaasti liikaa. Bmi n.31,5.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuuko jos päivittäinen kalorimäärä olisi 1600?

Vierailija
2/21 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 kcal enemmän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuon verran vajetta viikossa, se merkitsee tuhannen kalorin miinustamista päivässä.

Vierailija
4/21 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia riippuu myös sun pituudesta. 1200-1600kcal tietämillä varmaan pääset alkuun

Vierailija
5/21 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivittäinen kalorimäärä on 1600 niin ei varmaankaan riitä kuin puolen kilon pudotusvauhtiin/ viikko?

Vierailija
6/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 10kg, kun jätin herkut pois kuukaudeksi, kävelin päivittäin ja pienensin annoskokoa. Sen kummempaa matikkaa ei tarttennu!

Älä tee leihdutuksesta noin helvetin vaikeaa, se on ihan maalaistajuista touhua.

Mikä oli lähtöpaino? 400kg?

Vierailija
7/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200-1300?

Kiloklubi suosittaa minulle päivän kalorimääräksi 1650.

Haluaisin päästä ensin toiselle kymmenluvulle. Siihen matkaa 5,5 kg. Sen jälkeen voisin tiputtaa painoa tuolla 1650 päivittäisellä kalorimäärällä.

Ajattelenko "väärin"?

Vierailija
8/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisittekö vastailemaan?

t. 95,5-kiloinen

Vierailija
9/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siten ,että syöt joka päivä sen, mikä on kohtuullista eli ihannekalorimäärän. Muuten ylipaino tulee taas pian takaisin.

Vierailija
10/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siten ,että syöt joka päivä sen, mikä on kohtuullista eli ihannekalorimäärän. Muuten ylipaino tulee taas pian takaisin.

Ei sillä laihdu!

Laihtuakseen pitää olla vaje päivittäisessä kalorimäärässä.

Vierailija
11/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mättänyt jatkuvasti yli kalorisuositusten. Ei kai muuten olisi lihonutkaan.

Vierailija
12/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmaan laihtuu ihannmäärällä, jos normaalisti on mättänyt jatkuvasti yli kalorisuositusten. Ei kai muuten olisi lihonutkaan.

Jos syö sen ihannemäärän, paino pysyy siinä missä se nyt on. Lihominen pysähtyy. Jos haluaa laihtua, pitää tietenkin syödä vähemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
13/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedänkö liian tiukaksi jos yritän pitää päivittäisen kalorimäärän

1200-1300?

Haluaisin päästä ensin toiselle kymmenluvulle. Siihen matkaa 5,5 kg. Sen jälkeen voisin tiputtaa painoa tuolla 1650 päivittäisellä kalorimäärällä.

Ajattelenko "väärin"?

1200-1300?

Ajattelenko "väärin"?

1200-1300?

Ajattelenko "väärin"?

Vierailija
14/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten noita lainauksia noin monta tuli?

Vierailija
15/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laskin netin painopäivyrin avulla, että kuinka monta kaloria saan syödä, jotta painoni laskisi vähän.

Syön 5 kertaa päivässä, ja kalorit lasken summittain (en siis laske ihan pilkulleen) ja olen "opetellut" hahmottamaan kuinka monta kaloria minkäkin tyylisissä ja kokoisissa annoksissa on.

Aloitin laskemisen loppiaisen jälkeen alkavalla viikolla (eli 9.1) ja nyt olen laihtunut 5,5 kg tähän päivään mennessä (14.2.). Olen pienentänyt annoskokoja, vähentänyt herkkuja ja aamupala on vaihtunut puuroon.

Vierailija
16/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokoneen äärestä ja lähtisit lenkille ja lopettaisit turhan pulla suussa laskemisen ja miettimisen. Jätä suklaa, karkit, pullat, keksit, jäätelöt, sipsit sun muut kauppaan ja syö niiden tilalta hedelmiä. Eiköhän paino ala pudota. Ei se mitään ydinfysiikkaa ole.

Vierailija
17/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jää vajaaksi, niin laihdut kilon. Mutta se on aika tiukka dieetti. Suosittelen hiukan sallivampaa linjaa, muuten sulta jää laihdutus kesken nälän ja v**utuksen vuoksi. Ja laihdut pysyvämmin.

Itse olen laihduttanut opettelemalla noin suurin piirtein annosten kalorimäärän. Syön 1200 kaloria päivässä PLUS esimerkiksi porkkanoita, kaalia, sitrushedelmiä ja light mehukeittoja oikeastaan mielinmäärin eli aina kun nälkä yllättää. Tällä systeemillä olen laihtunut nyt 4,5 kiloa tämän alkuvuoden aikana. BMI aloittaessa oli 27,8.

Tsemppiä! On oikeesti ihan mahtavaa, kun parin vuoden jälkeen kaapista taas yhdet farkut mahtuu jalkaan! Tavoitteenani on päästä ns. normaalipainoon eli BMI alle 25. Siihen on matkaa vielä toiset 4,5kg. Ja sit pitäis taas mahtua aika monet vaatteet sieltä kaapista... ;)

Vierailija
18/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laske siitä

Vierailija
19/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 10kg, kun jätin herkut pois kuukaudeksi, kävelin päivittäin ja pienensin annoskokoa. Sen kummempaa matikkaa ei tarttennu!

Älä tee leihdutuksesta noin helvetin vaikeaa, se on ihan maalaistajuista touhua.

Vierailija
20/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tahti ollut se 1kg / viikko. Olen syönyt hyvin vähän, n. 800kcal / vrk. En ole kertaakaan sortunut karkkiin, pullaan, leipään jne. Harvoin saatan syödä esim. perunan. Riisiä ja pastaa en lainkaan. En juuri liiku lainkaan. Alkupaino oli 70,2kg, nyt tänä aamuna 59.7kg. Tämä sopii siis mulle hyvin. Musta 1600kcal vuorokaudessa kuulostaa ihan tosi paljolle! Et sitä tahtia kyllä kiloa viikossa laihdu jos et liiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi