Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei osata pukea lapsia kauniisti *kuva*?

Vierailija
06.02.2011 |

Tuosta "tyylikäs perhe" -keskustelusta innostuneena kävin nopeasti kokoamassa kuvakollaasin tyylikkäästä asukokonaisuudesta, jollaista ei koskaan ikinä milloinkaan näe suomalaisten lasten päällä. Käykääpä kurkkaamassa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=008567449354.jpg

Miksi Suomessa ei voisi pukea tyttöään noihin? Hintaa asukokonaisuudelle tuli vain 370 euroa, eli ei se hinnasta ainakaan voi olla kiinni!

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten pysyt oikeasti lämpimänä??? ja mitäs sitten kun lapsi tulee kuraisilla vaatteilla halamaan/syliin??

Pukeudun myös itse kauniisti, myös puistoon. Olen saanut paljon ilkeitä silmäyksiä ja monet ovat jättäneet puhumisen väliin kokonaan kohdallani. Ystäväni sanoi kerran, että "Maria, sun kannattaisi ostaa joku ulkoilupuku lasten kanssa ulkoiluun, muut saattaa tuntea itsensä rumiksi vierelläsi, eivätkä siksi ota sinuun kontaktia." Olen ystävällinen, hymyileväinen ja sosiaalinen. En todellakaan ajattele muiden vaatetuksesta mitään. Minulle on ihan sama kulkeeko ystäväni tuulipuvussa. Ihmettelen, että tämä ei päde toisin päin.

Vierailija
82/83 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapset itsekin tykkää?

Ja so what jos sinne kauppakeskukseen mennään haalarissa, ei elämä ole niin vakavaa :)

Ja edelleen ihmettelen, mikä ihmeen arjen yläpuolella oleva juhlatapahtuma se kauppakeskukseen meno on, jos sinne pitää oikein laittaa hienomman vaatteet lapselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

villakangastakkeihin ja duffeleihin kun mennään kylään. Noista ap:n linkittämistä vaatteista en tykännyt yhtään enkä pukisi niitä tytölleni vaikka ilmatteeksi saisin.