Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

101/631 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mitä sulle kuuluu? Oletko voinut hyvin masukkisi kanssa? Ollaan pidetty Tuulin kanssa yhteyttä privaatisti viime aikoina. Mähän tulin sitten lopulta raskaaksi passista, mutta tietty mun tuurilla se olikin kohdun ulkoinen. Mutta en lannistu en. Kunhan hcg laskee nollille ja menkat alkaa niin pääsen taas piikittelyn ihanaan maailmaan. Kaikkea hyvää teille ja tulehan kertomaan kuulumisia. Tiedätkö kumpi on tulossa?

Terkut Evis

Vierailija
102/631 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pahus, että sulla on ollut huono tuuri! Peukutusta, että seuraava yritys tärppää ja kaveri kiinnittyy sinne minne pitääkin! Kerro terkkuja Tuulille!

Ekan neljän kuukauden oksuttelun jälkeen kaikki on mennyt kyllä tosi hyvin. Välillä iskee hillitön väsymys, mutta muita vaivoja ei sitten ole ilmaantunutkaan :) Maha on aika pieni (mun mielestä, miehestä se on valtava), kun kohtu on niin taakse kallistunut. Siitä olen ylpeä, että lisäkiloja on tullut vasta 4, jee!

Oltiin alkuviikosta siinä 4D-ultrassa ja voi että oli ihanuutta katsella sitä menoa, kun tyyppi näytti jo ihan vauvalta! Masussa on siis kova meno, maha vaan tärisee, kun äippä saa potkuja :) Poikahan sieltä on tulossa ja sellainen fiilis mulla on ollut ihan alusta asti. Kokoarvio oli alkuviikosta 33 cm ja 990g, eli aika potra poika näille viikoille :)

Kohta alkaa äitiysloma ja sitten odotellaan, että saadaan kumpu halittavaksi :)

satu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/631 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilmoittaudun nyt tännekin kun se täti pahus tuli vaikken sitä ois kylään laskenut!

Hei vaan Eve ja Pullis sekä muutkin tutut lokakuisten joukosta!

Koitetaan nyt saada plussajuna täyteen!

Minä päätin vähentää kahvinjuonnin 1 kupilliseen päivässä, kun oon lukenu ettei kandee kauheesti juoda...

Vierailija
104/631 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo vielä meillä menossa kp 4/25-29 yk7

Minttu2011

105/631 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadulle vielä paljon onnea kohta syntyvästä pikku pojasta!

voi hitsiläinen, mikä täti teki, että Mintun löysi. Noh, tämä olkoon sinunkin kuukautesi. Päivitän sinut mukaan listaan.

Anis kp 12/28-29 yk 2

Evis ekoja menkkoja odotellaan kohdun ulkoisen jälkeen yk miljoona

Maatis 14/28-33 yk3

Minttu kp 4/25-29 yk 7

Pullis kp 10/28-30

Wilpuri kp 1 yk 11

Vierailija
106/631 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan taas kaikki!

Pari tuttuakin nimeä vielä mukana. Harmi... :/ Noh, tsempataan taas yhdessä.

Tosiaan pidin pienen tauon täällä kirjottelusta. Menkat alko viime to. Taas. Kierto on edelleen aikas sekaisin, kymmenellä päivällä on heittäny miten sattuu. Olin jotenki niin varma tärpistä viime kuussa, että vitutti toden teolla, kun menkat alkoivat. Jotenkin masensi niin, kun ovis oli tiedossa ja kaikki kohdallaan, eikä silti vieläkään!

Mutta, siitä on selvitty ja uutta tsemppiä päälle! Tilasin netistä purkillisen foolihappotabletteja ja juon greippimehua joka päivä, jospas se auttais edes vähän.

Onnea nyt vaan kaikille tähän kirtoon. :)

Beib kp 3/32-42 yk7

107/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pientä taukoa pitänyt ja odotellut marraskuisille omaa pinoa. Kiitos evis ku värkkäsit tämän. Itse tosiaan syyskuisita tippunut suoraan marraskuisiin ja lokakuu jäi kokonaan väliin. Tuttuja täällä näyttää olevan tuolta syyskuisista mikä on todella harmillista, mut jospa tämä olisi meidän kuu.

Itselleni vaan ei tunnu tämä kuu vielä kuuluvan sillä ovista ei kerkee hyödyntämään mikä sattuis olemaan tänään taikka viimeistään tiistaina ja mieskin pitää kohta lähtä töihin viemään. :( Täällä on otettu rennosti, en tikuttele ovista, enkä aina tunnekkaan sitä. Nyt siis tosiaan mennään rennosti ja stressaamatta meiningilä tulee jos on tullakseen.

-tinneri kp15/31-33 ja yk5

Vierailija
108/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin monta tuttua jo (ikävä kyllä) ja uusia myös! Tipahdinpa minäkin tänne... Sain testiin jo kaksi heikkoa positiivista, ja siitä alkoi vuoto. Menkat tulivat neljä päivää etuajassa. Ou jee... Huomenna soittelen gyneltä aikaa, ei ole mulle normaalia että menkat kestää alle päivän ja lähinnä pyyhkiessä tulee verta. Näin ollut siis jo edelliset kolme kiertoa, eli raskaana en nyt siis voi olla. Ovista tikutan, kun en sitä muuten tunnista. Vähentää mulla stressiä, kun tietää, milloin pitäisi ainakin ässäillä.

Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!

UUVE kp 2/23-30 yk 4

Vierailija
109/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille tutuille!

Kiinnittymisyritystä oli viime kierrolla mut täti kurvas sitte perjantai iltana paikalle. Perjantai aamuna tuli vielä hieno plussa mut nyt siis on joo haalistunut melkein olemattomiin.. Oli sillä punkulla varmaan siis jotain tekoa ku kuitenki kiinnittymisyritystä oli ekan kerran.. Kiitti Evis listasta!! Parempia tuulia!!!

Voi Wilpuri sinäkin tänne )= No ehkä tämä kuu on meille!

Minni kp 3/27 yk 14 (esikoinen)

Vierailija
110/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus, MINNI! Meillä siis aika lailla sama tilanne, mulla tuli myös lauantaina vaalea plussa, mutta hetki sen jälkeen alkoi jo vuoto... Parempaa onnea meille tähän kiertoon! Se tosiaan on hyvä, että ainakin tietää nyt, että voi ylipäätään tulla raskaaksi.

ON: Täällä pientä lämpöilyä, 37,2-3. Johtuukohan tuosta varhaisesta keskenmenosta (jos sitä siksi voi edes sanoa) tai mistä, mutta samalla tavalla kuumottaa silmiä kuin silloin kiinnittymisen jälkeen huomasin. Toivotaan, ettei ole tauti iskemässä. Huomenna vielä ajattelin testata ja varmistaa raskaustestillä, ettei viivaa enää näy ja sitten taas uutta ovista kyttäämään :) Greippimehua ja punaviiniä ajattelin tässäkin kierrossa, kun tuntuivat tepsineen tässä kesken menneessäkin kierrossa. Eihän sitä tosin tiedä, oliko niillä mitään tekemistä tärpin kanssa, mutten uskalla jättää väliinkään :)

Tälläistä täällä, nyt saunan kautta sänkyyn ja unta palloon!

+++++++!!

UUVE kp 2/23-30

111/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teitä nyt tippuu tänne tuolta lokakuisista. Olen niiiin pahoillani.

Beib, kiva kun tulit takaisin, ihmettelinkin mihin hävisit.

Tinneri, samoin sua kaipailin, kiva kun olet taas mukana.

Uuve ja Minni, niin julmaa tuollaiset lupaavat plussat. Uuve, onko vuoto lisääntynyt vai vieläkö vain paperiin tulee? Joskushan tosiaan voi tulla ihan lähes normimenkatkin vaikka olisi raskaana. Testaa ihmeessä vielä uudelleen. Peukutan!

Mitenkähän saan päivitettyä uuden listan että siihen tulisi oikeat kp päivät, huh. Korjatkaa jos olen laittanut väärin.

Anis kp 13/28-29 yk 2

Beib kp 4/32-42 yk7

Evis ekoja menkkoja odotellaan kohdun ulkoisen jälkeen yk miljoona

Maatis 15/28-33 yk3

Minni kp 3/27 yk 14 (esikoinen)

Minttu kp 5/25-29 yk 7

Pullis kp 11/28-30

tinneri kp15/31-33 ja yk5

Uuve kp 2/23-30 yk 4

Wilpuri kp 3 yk 11

Vierailija
112/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski eilen mahatauti, yöööks! Yö meni oksentaessa ja tänään sitten alko vihlomaan oikeasta kyljestä, ihan selvä ovis nyt sitten. Eilen ässäiltiin onneksi ennen kun alko vessassa ramppaaminen, mutta teidä sitten riittikö. Nyt ei kyllä pysty harrastamaan enää yhtään mitään..

Maatis dpo 0

Vierailija
113/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVIS: Kiitos listasta! Mulle voi vielä lisätä yk 4. Ei ole enää vuotoa tullut, mutta sitä tuli kyllä eilen sen verran, ettei tässä paljon enää arvailtavaa ole. Tänään aamusta tuli kans hiukan, mutta enää pientä tuhrua. Aamulla testaan kuitenkin varmuudeksi vielä, mutta en odota ihmeitä. Tässä välissähän mulla laski lämmöt muutamaksi päiväksi ennen tätä uutta nousua.

MAATIAINEN: Voi kökkö, minkä lykkäs! Ja mikä ajoitus... Hyvä kuitenkin, jos eilen ehditte touhuta, toivotaan, että se riittää!

Saunassa käyty ja nyt sitten ihan tosissaan sinne nukkumaan...

UUVE kp 2/23-30 yk 4

114/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Maatis minkä pöpön sait. Mutta ei hätää, ne pikku uimarit voi selvitä hengissä neljäkin päivää, joten nou hätä. Parane pian.

Uuve, miten mulla on sellainen kutina että saat aamulla kunnon plussan. Minkälaiset menkat sulla yleensä on? Tai siis että onko samanlaiset kun nyt vai kestääkö pidempään. minusta kuulostaa aika lyhkäsiltä ollakseen normimenkat. toivon niin että aamulla pärähtää kunnon viivat!!

Mäkin voisin huvikseni aamulla testata tolla prisman testillä näyttääkö enää mitään. Vajaa kaksi viikkoa sitten hcg oli enää 117 joten pitäis alkaa viivat häviämään pikku hiljaa. Hassua toivoa näin päin, mutta niin se vaan menee että pääsen uuteen yritykseen ja taas testaamaan ah ihanaa.

ihania vauvaunia kaikille!

Vierailija
115/631 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä Uuve vähän samoilla linjoilla ton Eviksen kanssa, että oisitko kuitenkin raskaana...noi lämmötkin viittais siihen suuntaan! No, en halua luoda turhaa toivoa mutta todella erikoinen toi sun tilanne muuten on. Pidetään vielä peukkuja huomiseen testiin;)

Minni, täällä sitten jatketaan ja samoilla päivillä mennään edelleen! Toi on tosiaan ihan positiivista, että on edes kiinnittymisyritys, toivottavasti tästä kierrosta tärppää ihan oikeasti;) Mun edellinen kiinnittymisyritys oli puoli vuotta sitten. Sen jälkeen on ollut hiljaista mutta täytyy olla rehellinen, ei me ovistakaan olla päästy hyödyntämään joka kuukausi, kun mies on ollut työmatkoilla.

Huomenna ajattelin mennä hakemaan sitä greippimehua...mikäs sen pointti oli raskautumista ajatellen? Entäs punaviinin? Auttoiko punaviini kiinnittymisessä? Siinä mä voisin tarvita vähän lisäapuja...Mutta nyt nukkumaan, öitä! T.Wilpuri

Vierailija
116/631 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille lokakuisista tänne tippuneille ja tervetuloa uudet!

Itsellä meneillään yk2. Greippimehulla menin ensimmäisen ja nyt meinasin ottaa oviksen jälkeen myös sen punkun mukaan :) Tietääpähän ainakin että kaikkensa tekee.

Ei siis muuta kun uuteen kierrokseen!

Alexandra, kp 12/27-32, yk2

Vierailija
117/631 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sori kun kirjottelin just tonne lokakuisiin ja siellä ei siis kaikkien kohdalla päivät ollu kohdallaan, pahoittelut siis Wilpuri! Kun teitä on niin paljon ja en osaa ottaa tota tekstiä siihen (siis muuta kuin viimeisen kirjoittajan) enkä millään muista kaikkia mitä kukakin on kertonu... sama pää kesät talvet! Mutta täysillä mukana kannustamassa jotta kaikki halukkaat siihen plussajunaan mukaan pääsisivät!

Huomenna mennään siis miehen kans lääkäriin, ekaa kertaa tohon terveyskeskukseen... Saas nähdä miten siellä homma otetaan, kun ollaan jo yli 40-vuotiaita molemmat ja siis aiempia synnytyksiä mulla 1994 ja 1996 (nuorempi pojistamme kuoli viime elokuussa onnettomuudessa. Tuntui että itsestänikin kuoli osa. Sori tää ei liene oikee palsta tämmöiseen, mutta vauvakuume on niinkuin teilläkin!).

Joo nyt menossa kp 6/25-29 ja yk7

Palalillaan!

Vierailija
118/631 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Minttu, pahoittelut sullekin tänne putoamisesta ja vielä paljon isommastakin surusta! Tänne palstallehan voi kirjoittaa kaikesta, jos vaan tuntuu siltä, että haluaa...kaikkien luettavissahan nää jutut on, joten se varmaan rajoittaa aika monia. Juu, listan päivittäjältä oli mennyt ohi mun putoaminen marraskuisiin ja siellä oli jo ihan lupaavat kiertopäivät merkattu mulle, toivottavasti tässä kuussa ne toteutuu oikeasti;) Toivottavasti saatte miehenne kanssa apua terveyskeskuksesta, piipahda sitten kertomassa mitä mieltä siellä oltiin. Mua kiinnostaa senkin takia, että mullakin tota ikää on jo sen verran...

Mullakin tää viestien kommentointi on vähän heikkoa eli muistiin luottaen mennään, kun vaan yhden kirjoittajan jutut näkyy kerrallaan. Mutta tasapuolisesti onnea kaikille! Ja tuttuja näyttää putoilleen tänne enemmänkin, tervetuloa vaan ja pahoittelut;( Ja tervetuloa myös uusille, kaikki mahtuu mukaan! T.Wilpuri 4/27-30 yk11

119/631 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hirveää lukea surustanne:´(

Toki tänne voi kirjoittaa kaikesta muustakin kuin vauvakuumeesta! Itse olen kuumeillut tällä palstalla kahta nuorempaa poikaamme kuumeillessa (esikoisen aikaan en tiennyt koko palstasta). Ja tuntuu, että siinä kuumeillessa ja odotusaikana täällä tuli monet hyvinkin tutuiksi ja kerroimme toisillemme niin ilot kuin surummekin...

Vierailija
120/631 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin on sanottava Mintulle osanotot täältäkin, kauheaa =/

Tätihän se sieltä tulla tupsahti kyläilemään. Kp:t jäi nyt 33:een, mikä sinänsä on ihan kiva, jotta pikkusen lyheni. Kuitenkin pikkusen mietityttää se, että luteaalivaihe oli selkeesti vain 11 päivää. Mitäs sanotte, onkos se vähän lyhyt?

Anju kp 1/33-36, yk 3