Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

Vierailija
61/631 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanapaista ketutusta.... Että sitten ihminen voi olla tyhmä, kun menin eilen testaamaan sen haamuplussan päivillä 26/28... Tänä aamuna tää oli tikkana ylhäällä viideltä kuseksimassa tikkuun. Eipä siinä mittään, pyyhkiessä oli paperissa kunnon punaisen niagaran jäljet. Se siitä ilosta...Mutta ei tullut enää sitä hailakkaa viivaakaan tikkuun,mutta eilisen tikun viiva on vieläkin nähtävissä testissä. Liekö ollut valmistusvirhe cittarin halpistikuissa millä eilen testailin? Eli alas tultiin ja lujaa...lähinnä mua harmittaa tämä oma hätäisyyteni, olisin ihan kiltisti ottanut täädin vastaan, jos ei olisi ollut alla tuota yhtä testitulosta. Mitä opimme tästä, ODOTELLAAN RAUHASSA,ETTÄ KUUKAUTISET JÄÄVÄT KUNNOLLA POIS...pyh, ensikuussa uudestaan tikku kourassa ja vielä hyvissäajoin, kuitenkin ;)

Eli yrityskerta 4 alkaa täällä...ei sitä esikoista sitten niin vain laitettukaan alulle :(

Nyt en oikein tiedä mitä sitä tekisi...ehkä joku kunnon kohotuskuuri olisi paikallaan ja pieni painon tarkkailu/pudotus...

Parempaa onnea muille toivoo, Elle

ps. Joku kyseli haamuplussan ulkonäostä, mulla se oli siis ihan hennon harmaa ohut viiva viivakohdan paikalla...

Vierailija
62/631 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi että ,pahoittelut Elle!

Martalle myös voimia, kyllä tuollanen ärsyttää.

Lumikukka: Toivotaan parasta!

ON: Ei näy tätiä vieläkään vaikka oon kulkenu side pöksyssä jo varmaan viikon verran..huoh. Hukkaan menee kalliit siteet ;) .

Ei mulla oikeestaan mitään oireita oo, väsymystä vaan mut se nyt on normaalia. Mahaa vihloo ja jomottaa. En tiedä että pitäskö jo testata?

Kumpi on pahempi pettymys, negatiivinen raskaustestin tulos vai se kun huomaa selkeästi tädin tulleen? Siinäpä vasta pulma.

Mitä väliä sillä oikeestaan on, on vaan kaksi vaihtoehtoa, joko on raskaana tai sitten ei oo. Ja vaikka olis raskaana niin ei ole takuita että se jatkuu..Tällasia tässä pohdin ääneen.

Voimia kaikille!

Lindaliina 32/30?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/631 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindaliina, testaa nyt ihmeessä. Sunhan oireet kuulostaa ihan lupaavilta! :)

Sitten oli joku (kuka kuka, nyt en muista!? sori!), joka jutteli, että aina on R-oireita ennen menkkoja, mutta nyt ei olekaan vaikka tädin pitäis tulla. Mulla noi plussakierrot on ollut NIMENOMAAN niitä, kun oireita EI ole ollut! Eli oireettomuuskin voi olla lupaava oire! ;)

ON: väsymys on aivan armotonta. Yleensä tykkään kukkua helposti puoleen yöhön, nyt oon torkahdellu sohvalla jo puol 10:n aikaan! Aika onnetonta... :D Siinä oikeestaan oireet tällä hetkellä. Paitsi alavatsaa myös nipistelee aika ajoin. Tein huvikseni sen vikan testin tänään, että näkisin vahvistuuko viiva, ja kyllä se ehkä vähän vahvempi oli kun eilen. Jee! Ehkä tää tästä...? Edelleen aika varpaisillani kyllä kuljen ja varon miettimästä tätä liian varmana juttuna ja joka kerta kun menee vessaan vähän jännittää, että entä jos...!

Onneks on huomenna perjantai. Huh huh mikä viikko... t.VM

Vierailija
64/631 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindaliina heti paikalla testin ostoon :) Voin melkovarmaksi ennustaa plussan!!

Ja VadelmaMama: Onnee vahvistukseen :) Ihana juttu!!

ON: Tympii niin ootella ens viikkoo, mitä tuo tullessaan. Huomenna testaan kun on kaverin synttärit.. jos nega niin aijon muutaman ottaa. Ke-to pitäs sit alkaa niin ei kai se mitään tee jos sit vaikka ens viikolla plussaksi kääntyisikin, huono-omatunto kyl mahtais tulla. No, sen näkee sit.

Illalla oli lämpö 36,9c, ei kipeeksi tulon oireita. Mahaa nipistelee edelleen ja aamulla heräsin siihen kun oli ihan tautisen huono-olo :/ Jospa ois jotain positiivista ennustetta.. ei vaan uskalla ennustella.

Miten muuten, te jotka plussan puolella, onko teillä valkkaria vai kuivilla?? Mulla on valkkaria aika paljon, jos en ihan väärin muista niin viimeksi kun plussasin oli samoin..

Daaaa... hulluks tulee näitten aatoksien kanssa :D

Vaan mukavaa viikonlopun alkua kaikille

Lumikukka ja dpo 9

65/631 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindaliina: komppaan lumikukkaa: NYT HETI testaamaan!

VM:lle superonnittelut myös täältä vahvistuksesta=)

#O

Täällä väsyttää taas niin paljon, tuli nukuttua huonosti. Nukahdin illalla jo todella aikaisin, mutta mies sitten päätti herätellä peiton heiluttelut mielessä... taisi kostaa parin viikon takaisen ;D Sittenpä ei meinannut enää uni tullakaan.

Tuli eilen mökkikutsukin kaverin syntymäpäivien viettoon (ilman lapsia) toukokuulle, ihanaa!!! Vapaata tiedossa=) Kaverillani suuret suunnitelmat bileiden varalta ja sanoi, että tiedossa olisi ruuan lisäksi boolia yms. Toisaalta olisi niin ihana saada kieltäytyä kutsusta tai ainakin booleista "hyvän syyn" takia ja toisaalta olisi kiva päästä hieman juhlimaan kaverin syntymäpäiviä boolin merkeissä. Noh, aika näyttää kuinka käy=) Odotan jo niin innolla kevään lämpimiä ilmoja.

Tellu

Vierailija
66/631 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin äskettäin ja en osaa sanoa onko siinä haamujen haamu vai ihan vaan mielikuvitukseni tekemä tepponen. Mitä mieltä ootte?

Vierailija
67/631 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osannut äskeiseen liittää enää toista kuvaa. Tässä sama testi n. 30min teon jälkeen. Nyt se on minusta jo ihan selvä haamu :D

68/631 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Maatis=)

Vierailija
69/631 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti onnea Maatis!! =o)

Minny kp28/29-31 dpo11 tai dpo13 yk8 ja herkät testit edelleenkin vaan negaa =(

Vierailija
70/631 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Maatis!!! toivotaan nyt vaan että vahvistuu ihanan isoksi ja potraksi lapseksi tuo haamu :)

Vierailija
71/631 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä haamu!

Pahoittelut Elle :( Tyhmän tempun täti teki..

Lindaliina joko testasit? testaa nyt ihmeessä! Ei meitä saa tolla tavoin jännityksessä pitää :o

Lumikukka esitti hyvän kysymyksen tuosta valkkarista, itsekin miettinyt samaa, eli plussanneet kuinka teillä?

Tellu, et sinä enää toukokuussa voi boolia juoda ;)

Täällä on hieman sekavat fiilikset. ÄRSYTTÄVIÄ nämä vikat päivät, piinaapiinaapiinaa. Ei haluaisi hirveästi kuvitella turhia ja naurattaa jo tämä mielikuvitus, mutta mutta. Jotenkin niiiin sellainen olo, että ehkä sittenkin. Ääh, onneksi on piinapäivät ihan kohta takana! Tiistaihin asti täytyisi jaksaa odottaa.

TSEMPPIÄ naiset! =) ++++++++++

-Anis kp... hetkinen... 27/28-29

Vierailija
72/631 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmamama: Onko sulla mitään oireita? Millon sun menkat on alkanu keskenmnojen jälkeen? Onko sulla ollu monta keskenmenoa?

Mulla ei oo rinnat kipeet, mutta väsymys on aikamoista. Just kans illalla kymmenen aikaan oon aivan valmis nukkumaan.

En uskalla testata vielä, en tiedä ehkä pelkään tietäväni olevani raskaana ja pelkään että heti menee kesken ja pettymys on kova. Varmaan vielä viikon odottelen jos ei tätiä näy. SORRY!

AnnaBananana: Juu, piinailu on todellä ärsyttävää ja hermoja raastavaa.

Maatikselle onnittelut, tuohan on selvä haamu!!

Voimia kaikille!! Ja plussatuulia!

Lindaliina kp 34/30?

73/631 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatis! Selvä haamu, hyvin näkyy! :) Ihanan näköinen tuollainen testitikku!!

Lindaliinalla on kyllä kp:t aika lupaavat.... mä olisin kyllä jo testannut ;) Mutta tsemppiä odotteluun, ymmärrän kyllä hyvin epävarmat fiiliksetkin.

ON: joulukuisiin alan pikkuhiljaa kurkkia, pahin pms vuoteen takana ja tänään tullu vaaleenpunasta valkkaria, paikat kipeenä.. et sieltä se täti tekee tuloaan. Nyt kp26/26-31. Meinaa menkkamigreeniäkin pukata :(

No eipä siinä, sitten odotellaan jouluvauvaa. Kovasti tsemppiä kaikille ja plussia kehiin!!! :)

Vierailija
74/631 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas täällä. Edelleen... :)

ONNEA Maatikselle! Hieno plussahan toi on! :)

Lindaliina, kyselit oireista ja muusta. Nyt on tolkuton väsymys, kärttyisyys ja hajut tuntuu aika voimakkaasti nenään. Ei yleensäkään (surkeeta, että voi näin sanoa :( vielä täsä vaihees oo ihmeempiä ollut, pahoinvointi on alkanu vasta joskus rv 6 paikkeilla. Mut noin ylipäätänsä oireet on ollut aika vaatimattomat, sekä onnistuneissa että keskenmenneissä raskauksissa. Km:ja siis kaksi, menkat alkoivat joskus 6 vkoa km:n jälkeen, mut ihmiset on yksilöitä ja kai se keskiarvo on just joku 6-8 vkoa.

Mä en vaan osaa mennä viel tonne o-puolelle, sori kun täällä roikuskelen, kun jokainen mahan nipistys pelottaa ja joka kerta kun käy vessassa niin jännittää että mitäs nyt... Ihan järkky flunssa ollu nyt jo monta päivää, sais jo lähteä tämä vieras.

t.VM

Vierailija
75/631 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti täällä käyntiin yk 4. Seuraava osote ois kai tammikuiset, jos nää kierrot on tällasia 40:n päivän mittasia niinkun tää. Mä oon niin suunnattoman pettyny ja raivoissani siitä, että tulin niin pahasti oman kroppani huijaamaksi. Mutta eipä auta itkut markkinoilla. Uutta päin.

Vierailija
76/631 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Anjulle.. Jospa se ensi kierto olisi sitten se josta onnistuu!

Testattiin tänä aamuna apteekin testillä, ja tulihan siihenkin viivat. Ei yhtä selvä kuin kontrolliviiva mutta selvästi nähtävissä kuitenkin. Uskaltaiskohan sitä jo uskoa että raskaana ollaan?

Oireita on ollu väsymys, nipistely alavatsassa, hiki päällä heti kun vähän jotain tekee, ruokahalu on kasvanut ja tunteet on herkässä..

Tänään on kp 28/28-33 ja dpo 15, yrityskerta 4. Ja enää ei uni tule, meni koko yökin pyöriessä ja jännittäessä kun tiesin että aamulla testataan. Voi vitsi sentään, on tosi epätodellinen olo. Kunpa tuo pikkuinen nyt vaan pysyisi matkassa :)

Maatis

77/631 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAATIS ONNEA! :) Ihan selvä haamuhan tuo on!

Tulin kurkkimaan marraskuisten pinoa joutessani.

Joulukuisissa olen ja sinne näköjään on muutamia täältäkin jo tipahdellut - valitettavasti.

Plussatuulia kaikille!

Marjana joulukuisista

Vierailija
78/631 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla jälleen kerran kierto pidentynyt!? Lakeskelin että eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa mutta vielä ei ole mitään tapahtunut ja mulla kierto ollut aina säännöllinen. Tissi on hieman arat ja alavatsassa menkkatuntemuksia että näiden perusteella en usko raskaanakaan olevani.

Olen yrittänyt muistella millaisia tuntemuksia on muista raskauksista alkuun ollut eikä tulee mieleen muuta kuin muutokset rinnoissa. Ja testannut olen aina vasta rv5 etten osaa sanoa miten aikaisin edes näyttäisi plussaa mun kohdallani. Voi huoh, jos tää kierto nyt pitenee niin hermot meneee!

Eleanora kp30/28-29

79/631 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pidetään peukkuja, että ei oo kierto pidentyny tai olis sitte pidentyny kerralla ja kunnolla!!!! :) En sano enempää, ettei tuu pahaa karmaa ;)

Mä istun ittekin täällä jalat ristis, kp28/26-31, ei oo menkat vielä alkanu, kuppiin tulee päivän mittaan rusahtavaa valkkaria ihan pikkasen... näinhän mä viime kierrossakin menkkoja odottelin, että eiköhän ne sieltä. Ja tänään on vielä työstressiä, et kunhan se illan suussa purkautuu, niin eiköhän ala muutakin purkautua.

Mutta toivoahan aina voi. Alkais vaan sitte heti, jos on alkaakseen, ettei tarvis turhaan jännitellä. Menkkaoireita on jonkin verran, munasarjat kipuilee ja repäisyjä on. Pahin pms on kuitenkin menny ohi, ei itkupotkuraivareita, pelkkää itkua vaan..

Mut tilastollisesti, nyt olis pitäny olla lyhkänen kierto viimesen vuoden kiertojen mukaan ;)

Anjulle pahoittelut tädistä :(

Vierailija
80/631 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama viiva tilanne kuin Maatiksella.. aika sekava olo. Ajattelin keskiviikkona aamulla testata uudemman kerran.

Lämmöt 36,5c-36,9c, huono-olo, naama kukkii ja väsyttääääää :/

Milloin porukoilla testi-ajat häämöttää??

Mermaid; käyhän testin ostossa :) Aika lupaavalle kuulostaa!!

Palaillaan paremmalla ajalla.. nyt hommat kutsuu.

Lumikukka dpo12