"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
täti majoitettu :( osasinhan sitä odottaakin, joten eipä tässä. Olipa taas hitsin kipee aamu, pelkäsin jo et en pysty hoitaan aamukuvioita, kun mies reissussa... mut parit tabut autto tolpilleen ja nyt jo pärjää.
Sitten aletaan vain odotella, et menkat loppuis.
Tsemppiä tsemppiä kaikille piinailijoille tosiaan, monella on nyt jännät päivät käsillä. Lindaliinallakin jo pitkällä kierto!!! Peukkuja! :)
Nyt ilmoittautumaan joulukuisiin.
Lindaliina: Oot kyllä sitkee kun et oo vieläkään testannu, mä oon satavarma että sulle se plussa pärähtää!
Mulla ei edelleenkään menkkoja. Kp32 nyt...Ei oo näin pitkää kiertoa sitten ollutkaan. Rinnat vähän aristaa ja menkkatuntemuksia on. Tuntuu että ne alkaa minähetkenä hyvänsä :(
Testannut en vielä ole. Ajattelin odottaa ainakin muutaman päivän mikäli maltan. En tiedä kumpi olisi isompi pettymyt nega testissä vai se että täti kurvaisi paikalle.
Viime raskaudesta on jo niin paljon aikaa etten muista millaisia tuntemuksia alavatsalla oli. Nyt se ei sinänsä ole kipeä mutta sellainen oudonmenkkamaisen tuntuinen. Valkkariakin näyttäs olevan normaalia enemmän.
eleanora kp32/28-29
Eleanoralle! Kuulostaa tosi hyvältä! Valkkari taitaa olla hyvä merkki myös :) Toivotaan parasta! Ja harkitse sitä testaamista... onhan tuos nyt jo muutama päivä selvästi myöhässä! Mut ymmärrän, et jännittää....
olla testaamatta ja haamuplussahan sieltä tuli:) Tein ensin cittarin halppistestillä päiväpissasta ja selkeä haamu siihen tuli. Ajattelin jos testissä kuitenkin on vikaa ja kipaisin apteekissa. Samanmoinen haamu siihenkin tuli. Vähän on sekava olo ja pitää varmasti huomenna testailla aamupissasta uudelleen jos saisi ihan sen selkeän plussan. Miehellekin piti jo töihin soittaa :D
Ihanaa kun näitä plussia tippuu!
Harmillisesti tätikin toisille näyttäytynyt, pahoittelut heille!
Täällä on pitkästä aikaa täti myöhässä!!
Kierrot on olleet 29-31 ja tänään on kp32.
Kuitenkaan testit ei ole mitään näyttäneet joten tätiä siis odottelen...
Ihmettelen vain kierron venymistä sekä aamulla kiinnitin huomiota siihen,että kun sängyssä käännyin mahalleen niin nännit on niin kipeät ettei sillein voinut olla :O
Minny kp32/29-31 yk8
(en tikuttanut ovista)
Haalean plussan sain kahteenkin apteekin testiin vaan niin se vaan startas kp1... :(
jospa ens kierto sitten ois se sun kierto, sovitaan niin!
Tein aamulla uuden testin apteekin raskaustestillä ja viiva oli vahvistunut. Vielä se on selvästi vaaleampi mitä kontrolliviiva mutta selvä kuitenkin. joko sitä saattaisi uskoa että raskaana ollaan?
Eleanora
Pahoittelut lumikukka ja mermaid! Voimia yrittämiseen.
En ole vieläkään testannu, nyt on mun kierron mukaan viikon myöhässä,mutta keskenmenohan voi sekoittaa kiertoa.
Olen aika varma että oon raskaana kun rintoja suorastaan särkee ja valkkaria tulee runsaasti. Ens ke:na mä testaan..
Mutta täällä nyt roikun vaikka plussa tuliskin. Ja varmaan Vadelmamaman tapaan seuraan vielä joulukuisiin. On niin vaikea uskoa että raskaus voisi onnistua kun on vaan keskenmenoja takana.
Nautitaan keväästä!
Lindaliina 38/30?
Täällä onkin aika hiljasta jo mutta ilmoitan nyt tännekin etä tänään testasin ja tuli et ''raskaana'' ja 5 plus.
Mulla alkoi tänään runsas vuoto eli taisi siinä olla tämä marraskuinen joten uuteen yritykseen siis kun sellainen sallitaan. Pitäisi vissiin käydä tarkistuttamassa tilanne jossakin.
Eleanora
Mutta halusin nyt kuitenkin onnitella plussanneita!! :D
Pahoittelut tädin uhreille ja älyttömästi tsemppiä kaikille uuteen kiertoon! +++++
Eleanoralle erityiset pahoittelut.. jaksamisia!
En oo kerenny käydä täällä ikuisuuksiin mutta tosiaan täti tuli ja meni jo täälläkin, blääh..
Joulukuiset skippaan, mutta tammikuisiin tulen sitten takasin =) Toivottavasti siellä ei pahemmin tuttuja näy ;) mielellään plussat kaikille!
-Anis
Täältä tullaan, kiitokset uudesta pinosta!
Monen päivän tuhruttelun jälkeen täti vihdoin päätti siirtää mut tänne marraskuisiin. Yk 11 tällä kertaa...Taitaa meitä muutama muukin jo olla mutta jäädään odottelemaan. T.Wilpuri kp1
Täällä ilmoittautuu yksi yrittäjä mukaan! :) Tosin jos tästä kierrosta tärppää niin laskettu aika olis siinä loka-marraskuun vaihteessa, mutta ajattelin tulla tähän uuteen ketjuun mukaan. (lokakuisia olen pikkasen seuraillut). Nyt on meillä menossa yk 2.
Laskeskelin että mulla olis laskettu aika kans loka-marraskuun vaihteessa jos sattuis tärppäämään. Tuolla lokakuisissa olen silti roikkunut, mutta taidanpa siirtyillä pikkuhiljaa tännekin. Mulla ovulaatio odotettavissa ehkä huomenna tai maanantaina, jos edellisiin kiertoihin on uskomista. Mä en tikuttele sitä, koska tunnen erittäin selvästi sen, kipu on jotain melko kamalaa..
Greippimehua olen juomut tässä kierrossa joka päivä, ja punaviiniin siirryn sitten ovulaation jälkeen.
Plussatuulia!
Maatis 14/28-33 yk3
Eli siis jos tästä kierrosta tärppäis niin laskettuaika olisi marraskuun alkupuolella.
Tässä just laskeskelin, että jos marrasmuru tuli niin sopisi hyvin joukon jatkoksi. Eli minun ja miehen yhteen lasketuista lapsista kolme on syntynyt toukokuussa ja kaksi marraskuussa ja vieläpä niin, että joka toinen on marraskuinen ja joka toinen toukokuinen. Eli tämä olisi hyvä kierto tärpätä :) Tosin en ihan siihen jaksa uskoa, sillä yrityskerta on vasta kolmas.
- Pullis kp 10/28-30
Pullis nyt on selvästi teidän aika =)
Minäkään en tikuttele ovulaatiota, mutta en kyllä myöskään tunnista sitä :o Mennään eteenpäin "tulee jos on tullakseen" asenteella. Vaikka kyllä se niin on, että mies menee tuolla asenteella yksin ja minä kuumeilen ja toivon, että tärppäis pian. Oon niin hemmetin malttamaton luonne :D
Tsemppiä kaikille kanssasisarille!
Terv. AnanaBanana kp 12/28-29 yk 2
Wilpuri, niin väärin, että jouduit tänne. Tämä olkoon sinun kuukautesi;-)
AnanaBanana, tervetuloa mukaan loistoporukkaan. Saiskos sullekin keksiä lempparinimen? Miten olis Anis?
Maatis, tsemppiä ässäilyyn näin oviksen aikaan!
Pullis, no tietysti sulla tärppää nyt kun on kerran marraskuisen vuoro. Tsemii.
Teen tähän loppuun listaa meistä, vaikka itsellä ei varsinaisesti ole vielä aika raskautua, mutta lietson itseeni ensi kuukautta varten hillitöntä kuumeilua (voiko tämän enempää kuumeilla hih)
Anis kp 12/28-29 yk 2
Evis ekoja menkkoja odotellaan kohdun ulkoisen jälkeen yk miljoona
Maatis 14/28-33 yk3
Pullis kp 10/28-30
Wilpuri kp 1 yk 11
Tottakai saa keksiä ja Anis sopii hyvin, tulee joukkoonkuuluva olo ;D
Ihanaa päästä juttelemaan muiden samassa jännitystilassa olevien kanssa, en malta odottaa että tänne alkaa satelemaan roppakaupalla plussauutisia :D
-Anis
Terkkuja Evikselle, laihduteltiin yhdessä omassa ryhmässä ja kuumeiltiin silloin jo kovasti :) Isoja plussapuhureita, puuh,puuh kaikille ja erityisesti Evikselle, kun yritys taas alkaa!!
satu rv27
Anjulle pahoitteluni ja halauksia.
Täällä ei tätiä näy, nyt on rinnat alkanu aristamaan. Mäkin koko ajan pelkään että jos menkat alkaa. En oo siis vieläkään testannu. Ootan vielä viikon, en halua saada haamuja vaan kunnon plussan ;)
Muuten, ei kannata pelätä pahinta jos on menkkamaista jomotusta, viimeks mulla tuntu just siltä että menkat alkais ja sit olin raskaana vaikka olin ihan varma että en olis.
Voimia kaikille piinailuun. Yritetään ottaa iisisti ;)
Lindaliina 36?/30?