Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

Vierailija
41/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUSSA. :) Ihan oikee plussa, ei mikään haamu eikä viivanpaikka, vaan plussa. Oon niin innoissani, että oli pakko tulla tänne kertomaan, kun ei tätä vielä oikeen missään voi hehkuttaa. Jeeeee! Nyt sit kauhulla odottamaan ultraa. Mahaa vähän nipistelee, mut siinäpä oireet tällä hetkellä.

Jos ei haittaa, niin oleilisin tällä puolella vielä aika pitkään. Ei oo mikään ihan hirvee luotto tähän noitten km:jen jälkeen. :( Mut ihanaa silti! :)

Aurinkoista keskiviikkoa! t.VM hmm... rv 4+5 (kait...?) (uskaltaako noin nyt ees kirjottaa?)

42/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, kun porukka plussailee!

Aniskohan se oli, joka aikoo ohittaa joulukuiset? No, minäpäs ainakin olen sitten sinun kanssasi siellä tammikuisissa=) Toisaalta olis kyllä kivaa, jos olisi tuttuja, mutta toisaalta toivon teille KAIKILLE ne plussat!!!!

Olipas kylmä aamu, mutta silti ihanan aurinkoinen 8)

).(

Minä laseskelin aamulla omasta kalenteristani (johon olen kaikki tädin kyläilyt merkannut), että minulla olisikin tänään vasta kp 19, eli maanantai, jolloin oli sitä limaista verta paprussa olisi ollut kp 17. Silloin se todella oli ovis, ja kierto tulisi olemaan suunnilleen sama kuin viimeksi, eli yli 30. Tähän teoriaan uskon nyt niin vahvasti, kuin vain ihminen voi uskoa! Nyt ei harmita mikään muu kuin se, että ässäilyt jäivät kyläilyjen ym. tuoksinnassa viikonloppuna toteuttamatta...ei siis pinaa tiedossa =(

No, tammivauvaa nyt sitten kuumeilen=) Nyt vaan rentoudun ja nautin keväisistä ilmoista! Tekee varmaan minulle ihan hyvää olla hetki ajattelematta sitä vauvaa... tosin saattaahan tuo asia ajatuksissa pysyä;)

Jään kuitenkin taustailemaan ja ehkäpä kommentoimaankin vielä tähän pinoon... koittakaa kestää. Sitäpaitsi näin pitkällä kierrolla, ei olisi plussatessakaan tulossa marras- vaan jouluvauva... ainakin la:n mukaan, joten periaatteessa seuraavan kierron mahdollinen la menisi jo tammikuulle, ainakin näin äkkiä laskettuna. Taidan kuitenkin odottaa yhden kierron ja sitten tammi-helmikuun vauvaa kuumeilemaan.

Tellu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma testi ei tänään enää näyttänyt toista viivaa ja vuoto on muuttunut runsaammaksi joten kesken tämä meni :(

Ihmeellistä on että vuoto on silti sellasta tosi ohutta ei mitään hyytymiä tms mukana niinkuin yleensä menkoissa. Alavatsakivutkin ovat miedommat kuin esim. norm. menkoissa. Pitääköhän tälläset jutut käydä jossain vielä tarkistuttamassa? siis että tyhjenikö kaikki?

Itse jään nyt sitten jännäämään taustalle teidän muiden piinailuja ja palaan tammi-helmikuussa asiaan.

+++++tuulia!

Vierailija
44/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli siinä sitten, joulukuisiin matka käy. Näinhän sen piti pieleen menneen ajoituksen vuoksi mennäkin, vaikka sitä silti elätteli toiveita. Yhtään kuukautta ei aiota jättää väliin, vaikka aluksi ajatus jouluvauvasta hiukan harmittikin.

Vadelmamalle vielä uudet onnittelut, kyllähän ne haamutkin on plussia. :D

Martalle ja muillekin tädin uhreille pahoittelut. :(

Mukavaa kevään odotusta kaikille!

45/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa, että piti käydä noin.

En tiedä tarvitseeko käydä tarkistuttamassa... luulen, ettei tarvitse. Mutta voisithan esim. soittaa omaan terkkariin ja kysellä, jos on syytä käydä näytillä.

Kiamari: juu on se kumma juttu, että sitä vaan toivoo, vaikkei olisi kovinkaan suuret mahkut... se on se vauvakuumeen yksi oire=) Toivotaan, että joulutonttu on teidän!

Vierailija
46/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan omaa napaa tulin ihmettelemään. Nyt dpo 11, ja koko aamun ja päivän on nipistelly alavatsaa. Menkkojen pitäis alkaa sunnuntain tienoilla, mutta en usko että nää on aikaset menkat. Jotenkin hassu tunne, kun joskus mua nippailee, mutta se on ihan erilaista. Ihan kuin joku tosissaan nipistelis mua tuola sisällä. En kauheesti usko olevani raskaana, lähinnä siksi että pelkään taas tippuvani korkeelta näine oireineni. Pitäis vaan mennä ostaan joku herkkä testi ja testata. Väsyttääki ihan törkeesti vaikka olis nukkunu tarpeeksi, ja flunssanen olo. Kaikki nää on selitettävissä muutenkin, kunhan vaan tulin ihmetteleen. Tässä tulee hulluksi viikonloppua kohden :o

Maatis dpo 11

Vierailija
47/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tulin omaa tyhmyyttäni sättimään tänne...no, eilen sain käsiini 2kpl testipakkauksen ja enkös sitten mennyt heti päiväpissasta kusasemaan toiseen tikkuun...siitä tuli haamujen haamu mielestäni.

No, kärsimätön kun oon lirautin taas tänä aamuna toiseen ja nyt tuli ihan himmeä ohut viiva toisen viivan kaveriksi, ihan testiajan sisällä. No siitähän tuli tietysti kaaaaaaameeeet sydämentykytykset ja hyvä etten myöhästynyt töistä. Viiva on mun mielestä sellainen, että MÄ näen sen ihan normaalilta lukuetäisyydeltä, eikä tarvitse mitenkään kallistella eikä peilailla...MUTTA MUN MIES EI NÄÄ SITÄ :)) Mutta...en oikein jaksa uskoa raskauteen, varsinkin, kun kp on vasta 26/28...mitä vain voi tapahtua. Ja mielikuvituskin voi olla vilkas. Jatkuvasti on tuntemus,että kohta alkaa menkat...ja välillä tulee kovia vihlaisuja alavatsaan, tissit olleet oudot jo yli viikon. En tiedä, pelkään pahinta ja toivon parasta :/

Aurinkoisia talvipäiviä toivottelee, Elle

Vierailija
48/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Elle! Hassua ettei miehes nää selvää viivaa. ;) Mun mies on vissiin yhtä höperö kuin mä, koska se myös näki ne kaikki haamukkeet ja viivanpaikatkin, mitkä mäkin.

Pahoittelut Martta. :( Kurjaa. :(

Kiitos kaikki onnitteluista, nyt on varhaisultra varattu. Jännittää jo nyt! Sain ajan 2,5 vkon päähän, aikasemmin ois tehny mieli, mutta on niin kiirettä... No. Ainakin pitäis sykkeen näkyä. Vaikka en tiä mitä mä siitä kostun, niinhän se näkyi noista kahdesta kesken menneestäkin... :( On niin tosi vaikee vaan luottaa tähän ja nauttia. No, kyl tää tästä... Ja siis, kiitos vielä onnittelijoille. :)

t.VM

Vierailija
49/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos VM ja Jepsis, kai se sitten on pakko uskoa. Ostin vielä yhden testin varuiksi, mutta siirryn siis o-puolelle. Kumarrus.

T: Nuuhkis + Nyyti

Vierailija
50/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA myös Elle! =)

Voi ei Martta! Pahoitteluni.. Jaksamisia

Tellu tervetuloa seuraan, kiva jos on tuttuja =) TOSIN katsotaan nyt vielä, kyllä minä sinullekin nimittäin sen plussan ennemmin soisin!

Kiamari pahoittelut tippumisesta :( tsemppiä joulukuisiin!

Maatis, kirjoitit melkein kuin minun tilanteestani :D su-ma pitäisi täälläkin tädin tulla, alavatsaa nipistelee, tissit on arat ja flunssa tekee tuloaan, ainiin ja väsymys löytyy myös. Enkä minäkään usko olevani raskaana :o pidän kuitenkin sinulle peukkuja pystyssä! Mistä sitä ikinä tietää :D

-Anis kp 25/28-29

Vierailija
51/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää plussia tullut! Onnittelut kaikille ja erityisesti Lumikukalle! Muistan sut varmaan heinäkuisista!

Martalle erikoispahoittelut! Pahoittelut myös Kiamarille ja Piidulle ja muitakin kai oli.

Myös minä siirryn sitten joulukuisiin yrittelemään :( Kierto jäi nyt 28 päivän mittaiseksi kun viime kierto venyi 32 päivään. No ei auta itku mäessä, vaikka vituttaa suunnattomasti.

Ei meinaan ollut ainakaan seksin määrästä kiinni. Oppikirjan mukaan sekstailtiin kp 9 alkaen joka toinen päivä aina tähän helkkarin päivään saakka. Toiveet oli jo koholla, vaikka pe testsinkin ovis-tikulla puhtaan negan.

Kiitän ja kumarran! Toivottavasti tulee vielä lisää plussia!

Jepsis kp1/ 28-32

Vierailija
52/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm ja nuuhkis!

Suuret pahoittelut martalle! Myös te muut jotka tipahditte, tyhmää! Onnea kuitenkin uuteen yritykseen.

Ja täällä. Dpo 11, pissalla juoksua, masukipuja 24/7, selkäkipuja myös, ällötyshetkiä... David herkkä tänään nega (=viivanpaikka), clearblue "+"testi ilmeisen nega myös, paksu vaakaviiva ja ihan ohuen ohuen ohut pystyviiva. Kovaa toivoa raskautumiseen, uskoa ei yhtään. =/

Vierailija
53/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elle ja VM ja muut jotka ootte haamuja testaileet, voitteko laittaa niistä kuvia? Siis näkyykö niissä väriä vai viivanpaikka? Onko viivanpaikka siis positiivinen tulos?

Eleanora ;)

Vierailija
54/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin aamusella neuvolaan ja he sanoivat, että haluavat varmistaa kaikki mahdolliset keskenmenot ja pyysi lähtemään lääkäriin. Enpä saanut töihin tuuraajaa joten yritin illalla päivystykseen enkä tietty päässyt kun ei ole kipeä ja vuoda kuin seula.

Huomenna tarkoitus soittaa aikaa omaan piiriin ja lähteä näytille. Vuotoa on ollut koko päivän, mutta ei mitenkään hirveästi ja uskomatonta, mutta lämmöt on edelleen koholla.

Mutta laitan huomenna vielä kuulumisia

-martta ?/??

Vierailija
55/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään pysty lukemaan kaikkia, mutta pahoitteluni niille joilla alkoi menkat tai tuli keskenmeno.

Ja onnittelut plussanneille! :)

Itse olen täällä hieman hämmästyneenä ja epäilevänäkin.. Mulla tänään 29/26-28 ja tein päivällä Predictor testin. Aluksi näytti c-viivakin ihan haalealle (siis 5 min jälkeen), mutta kun odotin vielä noin 10 min ja menin kunnon valoon (vessassa hämärää), niin kyllä vaan haalea viiva ilmestyi testi-ikkunaankin. Myös mies näki sen. Otin kuvan kännykällä, mutta en taida osata laittaa sitä tänne. :)

Mutta ei tosiaan ollut niin tumma kuin c-ikkunassa, joten mä teen pe-aamuna uuden testin.

Eli voi siis olla, että kolmosta odotellaan rv 4+0. Toivottavasti, vaikka pienoinen yllätys onkin. :)

Vierailija
56/631 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin vielä 5 min eli 10 min testin teosta haamu näkyi.

Vierailija
57/631 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolle näyttä... tänään tein uuden testin ja ei niin minkäänlaista viivaa :( Juu, vasta en si keskiviikkona pitäs alkaa vaan tuo hailakka plussa herätti toiveita ja nyt on aikasta tympee olo. Voihan se siitä muuttua vielä vaan aika pessimistinen olo on. Koskee kyllä mahaan ja selkän. Lämmöt humpailee 36.3-36.8 välillä.. ja illalla paleli tosi paljon. Voi saakeli kun meninkään testaamaan, ois pitäny antaa oireilla ihan rauhassa. Mut nyt katellaan mitä viikko tuo tullessaan.

Hkp: Jospa se olisi vaan jotain tiputteluavuotoa.. ja loppuisi ennen kuin kerkee ees alkaa :)

Vaan nyt täytyy mennä, mukavaa torstaita kaikille :)

Lumikukka kp22/????? yleensä ollu 28

58/631 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elle: Heh, ei ne miehet näe tommosia haamuja, kun ei ne usko kummituksiin;D

Eiköhän se haamu siinä ole kuitenkin, jos sen kerran näet. Toivotaan, että vahvistuu pian... erittäin varoivaiset onnittelut täältä=)

Lumikukka: Voi jukra=( Toivotaan nyt vielä parasta. Todella aikaisinhan sen viivan siihen testiin saitkin, kun ei tosiaan vielä nytkään tarvitse näkyä, vaikka plussa olisikin.

Minä sain kuin sainkin lietsottua serkkuni vauvakuumeen partaalle, JEEEE! Olisi niin kiva kasvatella mahoja yhdessä. Meillä on aiemmatkin lapsoset melko lähekkäin, muttei kuitenkaan olla odotettu (tietoisesti) yhtäaikaa=) Nyt en ole enää yhtään niin varma, haluanko hypätä ensikierron yli... noh, katsellaan! Heh, hullu taidan olla, kun innostun näin jo toisten yrityksestä ;D

Tellu

Vierailija
59/631 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kierrosta siis. Siitä myöhemmin,ensin on pakko onnitella kaikki plussaajat!!! ONNEA JOKAISELLE!

Kyllä me junaan sitten kuitenkin saatiin porukkaa mukaan, ette kyllä vielä puksuttele mihinkään vaan odottelette vielä loppukuisetkin

*komentaa*

Pahoitteluja lähetän ison sylillesen niille jotka täti yllätti ja niille joilla viivat kadonneet.

Oikein kovasti voimia!

ON:Mihinkään ei satu eikä kolota. No,ehkä pikkuisen on rinnat toisinaan arat ja alavatsaan sattuu,mutta ihan vain pikkiriikkisen.

Olen ollut erittäin hyväntuulinen (ennen menkkoja kaikki ottaa päähän ja etenkin ukko saa sen kokea...) ja kolmena iltana olen meinannut jo kymmenen aikaan nukkua sohvan nurkkaan...

Normaalisti kello on aina puoli yö ennen kuin edes harkitsen nukkumaan menoa.

Olen tässä tehnyt herkkiä testejä joita tilasin niin en saa niihin edes haamua. Plääh.

Tosin oviksen paikkakaan ei ole ihan sata varmana tiedossa kun en sitä tikuttanut,mutta pari päivää oli sellaisia joiden mukaan olen hieman sitä laskeskellut.

Kassellaan...vaikkakaan ei millään malttaisi enää odotella näitä päivien etenemisiä...

Minny 27/29-31 dpo10 tai dpo12 ja yk8

Vierailija
60/631 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille muillekin tädin uhreille ja plussan hukanneille jaksamisia ja kovia puuhia ensi kuulle :) itse taidan skipata joulukuiset myöskin ja odottelen sinne tammikuisiin, mutta eihän sitä tiedä mitä tässä välillä taphtuu :) Ja oikein lämpimät ja iloiset onnittelut kaikille plussan kiinnisaajille ja kyllä! se haamukin on plussa :) Käyn varmaan tsekkailemassa välillä tilannetta täällä ja joulukuisissakin käyn varmasti katsomassa onkos onni potkaissut kuinka monia. Oikein kovia +Tuulia kaikille!