"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Cherry voi ei minkä tempun täti teki! Harmittaa ihan sun puolesta kun ensin saa toivoa ja sitten se viedään pois >( onnea joulukuisiin!
Anju tiedän niin tunteen, olisihan se kiva jos omaisi edes vähän kärsivällisyyttä :D pidän peukkuja pystyssä, että saat sen kunnon viivan siihen!
Jepsis ihan turhaan ovistestejä tilasit, plussajunaan sinäkin viikon päästä, mars! :D
Marttaaa teitkö vielä testiä? jos olisi kiinnittymisvuotoa? =D
Omaan napaan ei tällä hetkellä oikein kummempaa. Ainut tosin, että kun aattelin oviksen olleen la ku vatsaa nippaili niin nyt en tiedäkään kun sitä nippaili eilen taas uudelleen :O
-Anis kp 18/28-29 (en meinaa enää muistaa :o piti ottaa sormet avuksi ja laskea xD)
Nalle pöh: Tiedän niin ton tunteen kun täti jättää ilman hyvää syytä tulematta=( Sitä vaan haluaa niin kovasti suunnata aina katseensa seuraavaan kuukauteen=)
Myrttis: Hyvä kun kierto on normi ja toivottavasti saat tonttusi=)
Cherry: Olen niin pahoillani ja IHMEISSÄNI! Olin jo aivan varma, että pääsit junaan...
).(
Mies alkaa kotona jo toipua, yritti nimittäin aamulla alkaa halailemaan minua siihen malliin peiton alla, että olisi ollut kykenevä jo menemään halailua pidemmällekin;) Itselläni oli vaan kiirus jo siinä vaiheessa nousta ja lähteä töihin, joten jäipäs nyt ässäilyt väliin. Raskautumisen kannalta sillä ei ole lienee enää merkitystä, mutta koitan oman (ja mieheni) mielenterveyteni vuoksi heilutella peittoja muulloinkin kuin oviksen aikaan... onhan se ihan mukavaa ja ettei mene ihan vain vauvan vääntämiseksi tämä elämä;D
Viimekierrosta tutut alavan ongelmat taas täällä=( Liittyyköhän jotenkin ohitettuun ovikseen? On hirmuinen paineen tunne alavatsalla (tuntuu kävellessä ja kun käyn istumaan). Inhottavaa=( En muista kestikö viimekierrossa peräti tädin tuloon saakka... toivottavasti ei nyt ainakaan!
Tellu 17/28-32 (ehkä)
Missä se täti on! Alkais jo niin pääsis täältä pois roikkuilemasta :)
Myrttis 32/31 (5 negaa tehty ja oireita nolla)
lämmöt koholla, vuoto lähes olematonta ja alavatsa oudon oloinen. R-testiä ei kotona ole niin testamatta on siltä osin. Tosin O-testejä löytyy ja aamulla siihen sain haamujenhaamun. Edellisissä raskauksissa meinaan testasin eka niillä ja sit vasta tein raskaustestin ja molemmat näytti plussaa. Kaitpa sitä täytyy huomenna kauppa reissulla apteekkiin poiketa ja viikonloppuna testata että saa selvyyden. Nythän olis vasta oikeesti Dpo 12 menossakin, että hyvinhän se sitä kiinnittymisvuotoa vois olla.
Nyt pieni purkaus omaa napaa: sain äsken aivan tositosiTOSI haalean haamujen esiäidin. En kyllä siihen luota yhtään, taitaa viivanpaikka olla? Viime kierrossahan sain niitä myös. Että ei nyt tartte vielä lippua nostaa salkoon, mutta antaahan tää oman jännitteensä tähän loppupäiville. Oireita ei ole niin yhtään mitään, mutta toisaalta puuttuu myös se viime kiertoon liittynyt mahan nipistely. Tissit oli toissapäivänä vielä vähän arat, nyt ei ole yhtään. Sama oli viime kierrossa. Perinteisesti mulla ei ole mitään oireita vielä tässä vaiheessa ollutkaan. En tiä. Ei tää kyllä mitään taida olla. Vaikka ainahan sitä voi toivoa! ;)
Mitäs täällä olikaan tapahtunu nyt taas...? Nalle Pöh, toivottavasti pääsisit uuteen kiertoon mahd pian -tai tietysti toivottavasti ois plussa tulossa! Se on vaan niin raastavaa kun välillä tulee noita pidempiä kiertoja eikä tiä miten päin ois kun mieli tekis ajatella että jospa kuitenkin, mutta järjellä tietää että ei nyt sentään. Mut toivotaan sulle noista kahdesta kuitenkin sitä mieluisampaa vaihtoehtoa. ;)
Myrttikselle onnea tätiläisen vierailusta. Hassua kuin se on joskus toivottukin vieras. ;)
Joo, nyt täytyy mennä, illalla lisää sit... Mukavaa torstaita! Huomenna jo perjantai, I-HA-NAA! t.VM kp 27/29
Toivottavasti se haamujen esiäiti saa vahvistusta bdbdbdbdbdbdbdbdb
Äläs nyt riemastu siellä, kun en mäkään. Toi on siis niin haalee, että hyvä kun näkee edes. Ja ehkä jopa haalistunut vielä aamusta. Eli vain epätoivoisen kamalasti vauvakuumeeseen sairastunut reppana voi sen kuumeisilla silmillään nähdä. :D Mä en nyt ton perusteella jaksa kauheen ihmeellisyyksiä toivoa, mut kaikkihan on mahdollista!
t.VM
Kyllä mä vaan riemastun.
Hei ja kyllä ne reppanat kuumeisetkin silmät voi joskus ihan oikein nähdä ;D
ja lykkyä haamujen kans, pidetään peukkuja, että ne vahvistuu!!
Ittellä menossa nyt kp17/26-31, kaikkien laskelmien mukaan ovis pitäis nyt olla jotakuinkin takanapäin ja oletan sen bonganneeni alkuviikosta. Yritetty on tasaseen tahtiin, joten toivotaan onnistunutta lopputulosta.. :) En oo oikein jaksanu kirjotella, kun tympäsee tämä touhuilu ja ittensä tarkkailu.. yritänkin nyt olla mittailematta lämpöjä ja sen semmoisia, mutta kattoo kuinka loppukiertoa kohti taas vauhti kiihtyy ;) usein se niin vaan menee.
Mutta pikaseen kävin vain toivottamassa kaikille tasapuolisesti plussatuulia!!!!
Moikka kaikille!
Olen taas pahoillani niiden puolesta joille täti kurvas.
Mulla on itellä viimeaikoina ollut jotenkin tosi alavireinen olo.
Täällä vielä jännätään että onko tärpänny. Valkkaria tulee nyt aika runsaasti ja vihlontaa on tuntunut,mutta saas nyt nähdä.
Aktiivisia ollaan oltu.
Cherrypie, pahoitteluni sulle myös.
Lindaliina ja en tiedä mikä kp on menossa /30
Tänään sit alkoi menkat, huh huh sentään. Päivän etuajassa, mutta niin kovat oireet oli pitkin viikkoa, että ihan tervetullut juttu jo oli. Ja sitä paitsi, pääsen nyt kokeilemaan sitä oviksen tikuttamista, kierto on tasaantunut ja voi oviksen aikaan orjuuttaa isäntää oikein kunnolla :)
Eli joulukuisiin sitten seuraavaksi :)
-Millie, kp 1 /28
Tellu kiva, että mies alkaa jo toipua ;)
Nalle Pöh ja myrttis, toivottavasti täti tulee pian (kamalaa edes sanoa näin) tai sitten saattekin sen mieluisemman vaihtoehdon eli plussan! (toivon todella tuota viimeistä vaihtoehtoa)
Martta käy vaan huomenna hakemassa se testi ja kerro heti meille miten kävi! Jännään täällä kanssasi :D
VM mahtavaa! toivottavasti haamu vahvistuu pian ja muuttuu selkeäksi plussaksi =)
Lindaliina pidän sinullekin peukkuja pystyssä!
Millie pahoittelut... Onnea joulukuisiin sekä isännän orjuuttamiseen ;D
Omaan napaan ei mitään uutta. Mulle todettiin eilen, että taitaa olla mun polvella kuumetta, haha on tää vauvakuumeilu muuttumassa jo ihan fyysiseksi kuumeeksi? :D
-Anis
Voi surku, kun se viheliäinen täti on taas tiensä joidenkin luokse löytänyt. Tsempit seuraavaan yritykseen!
Haamuille toivotaan kovasti vahvistumista!
Omat haamut osoittautu kuten arvelinkin ihan vaan viivanpaikoiksi. Inte gravid sano digi. Menkkojakaan ei näy ei kuulu. Mut eipäs tuo mittää, uskon siis nyt ettei ovis ollut silloin kp 17 (vahvoista viivoista huolimatta) vaan elellään myöhemmin bongatun oviksen mukaisesti, joka oli kp 26 viime la. Kerittiin kuin kerittiinkin hyödyntämään sekin, jee! Tosiaan tämän viikon mulla on koko ajan ollu tuntemuksia mahassa. On viiltelyä, pistelyä, vihlontaa ja painon tunnetta. Pissattaakin suhteellisen paljon. Toivon mukaan kyse on jostain muusta kun tulehduksesta... :D Ensi viikon alussa testaillaan jälleen.
Illan jatkoja toivottelee Anju (ilmeisesti) dpo 5
Huomenta ja anteeksi tuleva omanapaisuus...
Tänään DPo 8 TAI 14 ja aamulla tuli ruskeaa/viinimpunaista vuotoa paperilla pyyhittäessä. Eli siis ekan luullun oviksen mukaan menkkojen pitäis alkaa just tänään, mut mites se viikko sitten bongattu supervahva ovis tikulla ja kivuilla merkkaa!?
Oliko ovis siis silloin aikasemmin ja ne oli kiinnittymiskipua, voiko se ees olla niin kipeetä? Ja nyt sit tulee sitä turhrua... Vai alkaako ne menkat nyt tosiaan? Mä en ymmärrä.. Tein aamulla testin, mutta ei siinä mitään ollut. Tai siis ehkä jossain valossa joku pienen pieni viivan paikka tai jotain, mut en usko.
Ja kun mitään menkka oireita ei oo! Ainakaan vielä.
Vitsit tää on rasittavaa! :o
Ja hei onnea plussanneille, vaikka niitä nyt ei ollu ku pari hassua. :(
Beib
Anju: Toivottavasti tuntemukset merkkaavat mieluista ylläriä loppuvuodelle=)
Beib: En osaa kyllä tuohon muuta sanoa kuin, että saattaa kertoa periaatteessa tuo tuhruttelu ihan mistä vaan. Minulla oli kupuksen alkuraskaudessa tuhrua ja toisaalta viimekuussa minulla oli vastaavaa ennen menkkoja=/ Toivottavasti asia selviää mieluisalla tavalla pian =)
).(
Minulla periaatteessa alkaa ovisoireet helpottamaan... kylläpäs ne kestikin monta päivää! Eilen oli selässä semmoiset menkkajomotukset, että oli jo hankalaa tehdä töitä=( Illalla vielä kotona jatkui, mutta kun kävin saunassa, niin vissiin lihakset jotenkin rentoutuivat ja kipu hellitti. Nyt on parempi... ei kuitenkaan vielä ihan normiolo. Toivottavasti viimeisetkin kivun rippeet tästä lähtevät.
Huomenna pitäisi lähteä appiukon syntymäpäiville, joten olisi kiva olla kunnossa=) Ajattelin huomenna korkata viinipullon kun kotiudumme anoppilasta, ihan vaan omaksi ilokseni!
Vähän harmittaa kun miehen piti juuri oviksen aikaan sairastua=( Noh, roikun täällä kuitenkin, vaikkei meille vauvaa vielä tulekaan. Kiva kuitenkin lukea muiden jännäilyjä!
Tellu
Täällä ei oo kyllä nyt mitään oireita, ei oo tissit kipeet eikä muutakaan. :(
Varmaan ti-ke olettaisin menkkojen alkavan mutta saattaahan se kierto nyt heittää.
Lindaliina
Jep, näin taas tällä kertaa... Sieltä ne voimistui vaan. Maha ei satu juurikaan, mikä on kummallista, koska melkeen aina menkkojen aikana tuntuu edes jotain.
Noh, ei auta itku markkinoilla. Vituttaa ennemminkin ku surettaa. Ja ihmetyttää! Jos se ovis oli kerta tasan kaks viikkoa sitten, niin mikä ihme se viime vkl kipuilu oli! Aivan selvä ovis, kolme päivää kesti ja testeissä vahva plussa. Ehkä ovuloin sitte kaks kertaa tai sitten luteaalivaihe jäi lyhyeksi. Tiedä häntä!
Noh, ens kuu annetaan mennä omalla painolla, eikä seurailla päiviä. Jos sitte taas jaksais ruveta "yrittämään" tammikuuhun...
Surullisen vähän plussia!! Mutta tsemppiä lopuille.
Beib kiittää ja kumartaa. :)
Lindaliina: eihän kaikille tule yhtikäs minkäänlaisia oireita, vaikka olisikin raskaana! Itsekin tässä juuri muistelin, että esikoista kun aloin odottamaan, oli tissit kipeät ennen kuin testasin.
Keskimmäisen kohdalla tilanne oli aivan toinen... raskaus oli jo aika pitkällä, ennen kuin edes älysin testata. Olin jo rv 8+, kun testasin. Minulla oli silloin esikoisen jäljiltä kierto aivain mitä sattuu, joten senkään perusteella ei osannut mitään aavistella ja oireita oli NOLLA! Kuopuksen aikaankaan ei ollut mitään oireita, ainoastaa tunne, että olen raskaana=) Joten älä Lindaliina heitä kirvestä kaivoon.
Beib: Onpas harmi=( Vähän kuulostaa oudolta muutenkin tuo tilanteesi =O Tsemppiä kuitenkin tammikuisiin tai jospa tärppäisi jo aiemmin kun "yritys" loppuu=)
Tänään pitäisi suunnata sinne anoppilaan... Kotonakin pitäisi saada jotain aikaiseksi, joten täytyy yrittää livistää sieltä juhlien seasta ajoissa kotiin. Eilen uhkailin ostaa lauantaiksi itselleni viinipullon... noh, ahneuksissani joinkin sen (koko pullon) jo eilen. Nyt maistuu ihan kissan p**ka suussa :/
Hieman alkaa jo tätioireet kolkutella... tissit hieman kipeät. Minulla oli viime kierrossakin muistaakseni tähän samaan aikaan tissituntemukset, jotka hävisivät sitten ennen tädin tuloa. Kyllästyttää kovin tämän kierto, kun tietää, ettei mitään piinailua ole tiedossakaan. Voisin jo kuumeilla sitä tammikuista :D
Meidän kuopus on tammikuussa syntynyt, oli ihanaa aloittaa uusi vuosi uuden perheenjäsenen kanssa Voih, kuinka kaiholla muistelen KUUDEN vuoden takaista onnea! Herranjestas siitäkin on jo aikaa...
Tellu (ei mitään hajua kp:stä) ehkä 18/28-32?
Olen ihan pihalla, enkä usko todeksi, mutta ihan selvä plussa apteekin omalla tuli tänä aamuna...
Oon pitänyt täällä hiljaiseloa, en oo ehtiny ja on niin ottanut päähän, enkä oo oikeestaan edes ajatellu, että tämä olis se kierto. YK 5 se nyt oli kuitenkin. :)
Kp oli 32/26-28 tänään, joten aika pitkälle itteäni piinasin ennen kuin testasin, mutta en halunnu pettymystä. Kannatti, sillä nyt viiva oli miltei saman värinen kuin testiviiva, joten ei epäilystäkään tuloksesta :D
Mies oli hieman pihalla kun herätin sen puol 7 ja näytin tulosta, kerrankin sain sen heräämään vkonloppuna ajoissa, ja on jo miettiny suurinpiirtein kummitki lapselle. :D
Nyt kun kaikki menis hyvin...
Ketkäs kaikki täällä on plussannu? Ja kuka vielä jännää?
Superonnellinen
-Kokis-
Paljon onnea plussanneille!!
Nyt vaan omaa napaa ihan pikaisesti ja sitten lapsille iltapalan laittoa.
Tätiä ei edelleenkään näy eikä kuulu =(. Äsken juuri testasin taas negaa. Uskottava se vaan on että en ole raskaana ja jostakin syystä se täti jätti nyt vaan meille tulematta. Tää se on ihan syvältä kun ei pääse uuteen yritykseen kun tätiä ei näy. Katsoin ovis testin ja raskaustestin ja molemmat puhtaat negat. Aamulla testasin mammaksin herkillä negan ja äsken CB:n normaalilla sillä mikä on tupla pakkauksessa. Eilen aamulla tuli tosiaankin vähän vaalean punaista limaa pyyhkiessä mut siihen se sitten jäikin. Tissit oli kepeät eilen mut ei ole enää nekään kipeät.Siis ei mitn tuntemuksia =(Eipä ole koskaan ennen jäänyt täti tulematta ilman et olisin raskaana et kerta se on ensimmäinenkin.
Cami KP 29/23-28