Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

541/631 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli ekaks mieleen et jos on joku häikkä limakalvoissa. Mutta mulla on jo yhdet ihan normimenkat ollut tuon kohdun ulkoisen jälkeen eikä siinä ollut mitään poikkeavaa. Ja tämän kierron aikana kun ultrattiin kahdesti niin lääkäri sanoi limakalvon olleen oikein hyvä.

Yks kaveri tuumas että entä jos kuitenkin olen raskaana mutta testi ei vaan vielä näytä sitä ja tuo pieni vuoto oli sitä alkuraskauteen liittyvää vuotoa. No oishan se aika ihanaa, mutta en uskalla sitä edes toivoa. Ehkäpä olen vaan vähän sressaantunut tästä tilanteesta ja siksi oikuttelee tuolla lailla. Mulla on enää yksi testi jäljellä, cb:n viikkonäytöllinen ja ajattelin käyttää sen vasta maanantaina jos ei menkat ole alkanut. Oman laskun mukaan niiden pitäiskin alkaa vasta huomenna tai maanantaina.

Ei pitäis kyllä yhtään riemastua, mutta tänään kun pissasin kippoon testiä varten niin pissan väri oli muuttunut sellaiseksi sitruunankeltaiseksi, samanlaiseksi kuin mulla oli viime raskaudessakin. Tai luultavasti oli vaan niin laihaa että näytti muka samanlaiselta. Seli seli...

Huoh, tulis nyt joku ratkaisu tähän, haluan joko odottajiin tai joulukuisiin eli eteenpäin sanoi mummo lumessa;-)

ILTIS, ootko kuulolla? Mitä arvelet?

Vierailija
542/631 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Kylläpä oli lukemista ja en enää edes muista mitä kullekkin oli tapahtunut.

Jippii! Veturi on saatu ja vaunujakin. Onnea plussanneille! :)

Osalle oli valitettavasti tullu vieraita. Pahoittelut!

Tintti-tyy: Tää on musta just se palsta jossa kaikki saa aivan vapaasti purkaa itteään, eikä kukaan pidä rasittavana :) Jatka vaan samaan malliin, juttujasi on kiva lukea ja huomata ettei ole yksin ihan skitsona asioiden kanssa :)

omaa sitten: 26/ 29(32) menossa ja dpo 8. Tai 8 päivää sitten pamahti tikkuun vahva viiva ja seuraavana päivänä se oli jo haalee. Oireita ei oo mitään! Ei yhtään mitään! Viime kierrossa oli ties mitä ja nyt ei Mitään! Just miehelle sanoin saunassa ettei kyllä tunnu siltä että olis napannu ny. Ekasta muistan että rinnat oli tosi arat ja kaikki tuoksui kamalalle. Tokasta ei kyllä sit tainnu olla muuta kun menkat myöhässä, mutta nyt ei vaan tunnu miltään. No, kaitpa ne menkat ens viikolla tietty saapuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/631 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tuolta joulukuisten puolelta kurkkimaan teidän kuulumisia ja ihan pakko kysyä sulta Evis yhtä asiaa!! Oletko mittaillut vielä aamulämpöjä? Kyllä toi sun tilanne kuulostaa hyvin vahvasti siltä, että olisit raskaana! En halua luoda turhaa toivoa mutta tulipahan vaan mieleen...Toivotaan plussaa, kun seuraavan kerran rohkenet testaamaan;) T. Wilpuri

P.S. Mikä Minnillä tilanne? Onko ollut vielä menkkajomotuksia?

544/631 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuestasi. olin jo kovasti tulossa sinne joulukuisiin kun luulin et menkat alkoi mutta pysyn nyt täällä kunnes selviää mitä tää oikein tarkoittaa.

Mittasin tänään vasta iltapäivällä ja vähän on koholla 36,9 mutta aamulämpöä en tiedä. Voisin kokeilla huomenna jos ei hanat aukee yön aikana.

Muita oireita ei oikeastaan ole kuin väsymys ja nyt tuo sitruunankeltainen pisukka. Mahaa kyllä juilii niin kuin ois menkat kovasti päällänsä, mutta mitään ei tule enää. Vain se yksi lorahdus kipujen kanssa. Olisko voinut sitten olla sellainen supervarhainen keskenmeno vaikka en plussaa missään vaiheessa ole tikkuun saanutkaan. Mutta vaan yks tollanen pikkupläntti, höh. Ja kivat kun kerkesin jo syömään kaksi pilleriä femaria kun luulin et kierto alkoi jo alusta. Nyt en ota mitään ennen kun alkaa kunnolla valuttaa.

Vierailija
545/631 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama mielessä kuin Wilpurillakin. Ettet vain olisi sittenkin raskaana :) En kyllä myöskään halua luoda turhia toiveita, mutta tuli mieleen... Pidän sulle peukut pystyssä! ++++

546/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käväisin vain lukemassa teidän juttuja, mutta itse en jaksanut alkaa naputtelemaan kun ei ollut mitään kirjoitettavaakaan.

Nyt aletaan saada näköjään junan kyytiin porukkaa, onpas hieno juttu!

Eve, Eve, Eve... VOI KUINKA TOIVON, ETTÄ TÄLLE LÖYTYY MIELEINEN SELITYS!!! Anteeksi kun huudan, mutta olen ihan täpinöissäni sinun takiasi=) Olisipas hienoa, jos saisit sen plussasi...

).(

Meillä alkaa historia toistaa itseään. Taas eilen aamulla yritettiin ässäillä, niin johan yksi lapsista (tällä kertaa esikoinen) tuli makkarin oven rakoon kolme kertaa kysymään: "Millon sä äiti nouset?" Jäipähän sitten hommat puolitiehen, loppui nimittäin halut siihen paikkaan=/

En tosin tiedä, onko oviskaan vielä ohitettu. Itse kun en tunne mitään sen ihmeempiä. Monena päivänä tässä on ollut jotain nippailuja, joten on tosi vaikea tunnistaa, mikä niistä on oviskipua ja mikä jotain muuta... höh!

Kiertopäivistäkään ei ole enää mitään hajua. Saattais olla 12 tai 13/28-32. Sen perusteella ovis vois olla vasta tuloillaan, kuten olin muistaakseni aikaisemmin ajatellutkin... että on alkuviikosta. Sikäli huono homma, että meidän aikataulut eivät oikein kohtaa arkena. Minä käyn nukkumaan jo todella aikaisin ja mies kukkuu melkein puolille öin, joten ässäilyt on hankala toteuttaa.

Tellu

Vierailija
547/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen onnentunne on kadonnut ja optimismi rakoilee.

Aamulla tuli ikävä yllätys vessapaperiin...vaaleanpunaista:( Täytyy vaan odotella mihin se johtaa.

Tintti-vaan kp27/28

Vierailija
548/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE: Peukkuja täältäkin, menkat ne ei ole, jos lämmöt vielä noin korkeella. Oisko ollut jokin kiinnittymisen jälkeinen lorahdus? Tai joillain naisilla voi vuodella aina alkuraskaudessa kun menkkojen pitäs olla päällä. Mitä se testi nyt näyttää?

Tsemppiä kaikille...

ILTIS 11+2

Vierailija
549/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anju, mulla on ihan sama juttu!

Eli tosiaan, luulin oviksen olevan kp25 ja sen mukaan eleltiin. Noh, viime to ja pe eli kp28 ja 29 oli tosi kovia nippailuja vasemmalla puolella ja ajattelin et nyt tapahtuu jotain siellä ton oviksen jälkeen. Noh, eli siis kp25 ja 30 on ässäilty viimeks ja ton viimisen kerran jälkeen ja seksin aikana sattu niin pirusti! Tuli sitten yht äkkii mielee, et oisko se ovis vasta nyt!? Tein sitten seksin jälkeen ovistestin ja vahva plussa ja vielä väkisin väännetystä ilta pissasta! :D Et voi v. Joten ovis oli sitte 30 tai 31 kp. Toivottavasti toi yks kerta nyt riittää ku edellisestä kerrasta oli aika monta päivää. On tää kumma juttu! noh, ei auta kun odottaa. Olipahan ainakin kunnon ovis kun oli niin jäätävät kivut!

Lipstikalle onnea plussasta! :)

Tintti-tyy koita pysyä pöksyissä. ;) En haluaisi masentaa, mutta liika oireiden etsiminen ei oo hyvästä. Aina löytyy jotain tai luulee löytävänsä. Sit putoo korkeelta jos testi onkin negatiivinen. Puhun omasta puolesta. Vaikkakin sun oireet kuulostaa lupaavilta. :)

Voi eve tota sun tilannetta... Mä en osaa sanoa mitään, mistä toi johtuu! Iltis tosiaan vois tulla sanomaan pari viisasta sanaa. ;)

Beib DPo 3

Vierailija
550/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dpo 11. Epätoivo iski. Sitä etsii kaikkia oireita muttei niistä ole riittämiin. Tänään testattu tyylipuhdas nega ja viimeksi tässä aiheessa oli jo selkeee haamu... Ettei oliskin ovis vasta nyt? Kun koko ajan nippailee mahasta. Keskenmenoon jälkeen tästä omasta kropasta ei kyllä ota mitään selvää :/

Vierailija
551/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tänää piti menkat alkaa mut ei ooo ainakaa viel näkyny tuliskohan sit yöl? toivottavasti ei :) just kattelen telkast ihmisii jotka on käyny kauneusleikkauksis järkkyjen näkösii :o mites muil on alkanu oireilee? :) onks plussii tullu viikonlopun aikana lisää? :)

Vierailija
552/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin oviksen jo olleen,mutta taisikin vierailla täällä tänään. Oli nimittäin päivällä sellaiset jomotukset mahassa,että olis voinut kuvitella menkkojen alkavan =O

Ajallisesti sattuu mainiosti sillä tänään kp16 ja tästä 14päivää eteenpäin niin päästään sinne kolmeenkymppiin taasen.

Nyt vaan sitten se aikaisemmin päätään nostanut toivo päivää päänsä takaisin sinne pensaaseen missä olikin..

Ässäilyt ei sitten satu mitenkään kohdilleen..nyt ei olla la aamun jälkeen harrastettu sitä ollenkaan...huoh...

Nyt sitten toivottavasti ne la aamuiset simot on olleet niitä jotka jaksaneet odotella skarppina..

Mikäs Even tilanne??

Onkos muita samassa vaiheissa kuin itsekin?

Minny kp16/29-31 yk8 ja ovis :D

Vierailija
553/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleppas nyt kertomaan,mä täällä kihisen jännityksestä ;)

Lumikki ja Lahja 17+1

Vierailija
554/631 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIPS Wilpuri! ei enään samanlaisia.. toispuoleista kipua on vähä ollut, sellaista mikä selkään ottaa enemmänkin.. luultavasti keltarauhanen siellä juimii... ihan samanlaista kipua ku oviksessa... ja vatsa kerää ilmaa XD muuten oikein hyvä olo ollut

mua vaan hirvittää tää lääkkeiden syöminen, jo toinen kuuri noihin poskionteloihin

jotka on ollut kiinnittymisestä asti siis tulehtunut.. kefexiniä tällä kertaa.. toivotaan ettei pikkuiselle tule mitään vaikka pitäis olla turvallinen lääke... silti ku on niin alussa vielä

ONNEA KAIKILLE KYYTIIN TULIOILLE!!! ja lisää mahtuu!!!

minni rv 4+2

555/631 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-tyy: mikäs tämänhetkinen tilanteesi. Minusta oireesi kuulostivat niin lupaavilta, etten usko tädin vielä tulleen... olenko oikeassa?

EVEEEE: Onko asiaasi tullut selvyyttä?

Myrttis: Niin kauan kun täti pysyy poissa, toivoa on=)

).(

Töihin taas viikonlopun jälkee raahauduttu. Eilen oltiin kahden nuorimmaisen kanssa laskiaistapahtumassa. Sitten kotona pulkkamäkien jälkeen rupesin paistamaan pullia ja samaan aikaan (tehokas kun täytyy olla) aloin maalata esikoisen huonetta... hmph, no ne pullathan paloi! Heh, lupasin tehdä uudet laskiaispullat XD

Minä en tiedä, milloin se ovis on vai onko jo ollut. Mitään kummempia tuntemuksia ei ole =O

Pitäsi kai laskea kp:t joku kaunis päivä, tietäisi missä mennään.

Meillä kun ei ole enää ketään ahkeraa listan päivittäjää täällä marraskuisissa ;)

Tellu

Vierailija
556/631 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sentään jaksaa / osaa leipoa :)

Tänään KP 25/28-32, DPO 11. Pientä vatsan nippailua lukuunottomatta mitään muita oireita ei ole, mutta eilen ja tänään on tullut valkovuotoa heikosti punertavalla lisävärillä, joten eiköhän se tätikin tiensä kohta tänne löydä :(

-M-

Vierailija
557/631 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! Ja tsemppiä kaikille piinailijoille tasapuolisesti!

Viikonloppu meni epäuskoisen onnellisissa tunnelmissa. Jotenkin vielä vaikea uskoa että on totta, tosin tämän aamuinen oksentaminen teki raskaudesta vähän todellisemman tuntuisen :)

Ajattelin että kerron vielä teille millaisia oireita mulla oli, jos niistä olisi jotain hyötyä jollekin teistä. Oviksesta tähän päivään saakka mulla tuli valkkaria runsaasti mikä ei oo mulle tavallista. Noin 3 päivää oviksesta mulla tuli flunssa eli kurkku oli kipeä, nenä vuosi ja lämpöä pikkasen. Se meni ohi kuitenkin parissa päivässä. Dpo 5-6 tuli pientä rusehtavaa vuotoa (oiskohan ollut kiinnittyminen?). Tossa dpo 8 tienoilla alkoi taas nuha, mikä jatkuu edelleen vaihtelevasti. Rinnat turposivat tuossa dpo 11 tienoilla, mutta sitä ennen en huomannut mitään erityistä. Dpo 13 testasin haamun mammaksi herkällä puikolla ja dpo 14 kunnon plussan. Tosin mulla näkyi plussa huomattavasti vahvempana cb:n testissä kuin mammaksi testissä, vai mammaksi pitäisi olla herkempi… En tiedä mistä johtuu, mutta näin mulla. Eilen kaikki ruoka alkoi ällöttämään ja tänään se on muuttunut jo oksenteluksi, mutta jollain oudolla tavalla olen siitä iloinen, sillä se tekee kaiken tämän enemmän toden tuntuiseksi :). Ja koko ajan on tuntunut siltä että menkat alkaa ihan just. Ensin ajattelin että kuvittelen kaikki oireet vain koska toivon niin kovasti raskautta, mutta nyt tuntuu että kyllä ne saattoivat olla tottakin.

Hypätkää nyt kaikki tänne plussajunaan, tilaa löytyy vielä runsaasti :)

Ikionnellinen Nanna 4+3

Vierailija
558/631 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamuinen tuhru muuttui iltaa kohden kunnon ryöpyksi :(

Edelleen ihmettelen tätä maitojuttua, nännit edelleen kuin tulessa ja pitkät lisävaloineen päällä kokoajan. Mistäköhän moinen voi edes johtua?

Kyllä taas ehti mielikuvitus laukata muutaman päivän. Nyt pystyy taas keskittymään muihinkin asioihin.

Aurinko paistaa ja kevät tulee :)

Plussaisia kevättuulia tänne, mä siirryn tuonne seuraavaan kirjoittelemaan joulupukille hyvissä ajoin ;)

Tintti kp 2/(26)28 yk7

559/631 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaan väkisinkin tulee mieleen, että jos olisit kuitenkin raskaana.

Tiedän, ettet itse ajattele niin, mutta tuo maidon tulo kuulostaa kyllä niin oudolta ilman syytä, etten voi ajatella muuta!

Monestihan ihmisillä tulee menkat raskaudesta huolimatta aluksi.

En tiedä, voiko kyse olla jostain muusta hormonihäikästä????

Hämmästynyt Tellu Ö

Vierailija
560/631 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu- Täti jyllää siihen malliin, että en millään voi pitää toivoa yllä, tavaraa tulee enemmän kun koskaan. Aikaisemmissa raskauksissa on tullut "menkat", mutta vähän eri luokkaa kun nyt. Voipi olla että raskaus tuli ja meni, onneksi en ehtinyt testata.

Onneksi en usko horoskooppeihin, nimittäin päivän horoskooppi on tämä.

-Jokin juttu harmittaa sinua, mutta et tiedä miten pääsisit siinä eteenpäin. Ehkäpä nyt olisikin syytä haudata koko asia, ehkä se ei ole lainkaan sinua varten-

:/

Tintteli, jo paremmalla mielellä

P.S. Oonko ainoa blondi, jolla välillä lyö ihan tyhjää, kun pitää laittaa tohon loppuun toi varmennuslaskun tulos :) Johtuukohan se tosta kirjoitetusta muodosta vai miksi eskarilaisten matikkaa joutuu oikein miettiä =D