"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Roikun täällä kun en tonne joulukuisiin vielä viitsi siirtyä kun menkat ei oo tullu, oon sitten täällä varmaan koko ketjun loppumiseen asti :D
Testasinkin vielä varuiks kun on kohdun kohdalla kipeä paikka, mutta nega pärähti. Maitoa tulee rinnoista puristettaessa ja soitin lääkärilleni joka sanoi, että se ottamani lääke vaikuttaa nyt aivolisäkkeeseen estäen kuukautiset ja tehden muita oireita, olen siis valeraskaana :/
Nyt tänään palaan lääkkeen kanssa entiseen märään ja toivon että se palauttaa kropan toimimaan taas normaalisti. Harmittaa, mutta jospa tästä palautuisi.
Siinä oli taas vain omaa napaa, nyt ei muuta kommenttia muille kuin että jäljellä oleville plussia ja pahoittelut tässä nyt joulukuisiin siirtyneille!
Tintti-tyy ja millie! pakataanpa joukolla kamat ja siirrytään puhumaan pukille tuonne joulukuisiin :) Vaikka uhosin etten joulukuista yritä enkä periaatteessa haluaisi joulukuista, mutta mies tahtoo yrittää ja ehkei olekaan järkeä pitää taukoa...
Testasin siis mammaksin herkällä testillä niin selkeen negan ettei voi erehtyä. Ei viivanpaikka, ei mitään. Yk2 kutsuu. Tulis vaan nyt se täti punainen. Kumpa vaan ei km oli sekoittanut kiertoa ihan kokonaan - nimittäin synnytyksen jälkeen menkat palautui vasta vajaa 2v synnytyksestä.. o'ooou!
Myrttis kp 29/31.
Oli omaa napaa nopeasti:
Tätiä ei kuulu vieläm,tänään siis pitäisi alkaa,mutta testasin silloin viikonloppuna ja negaa näytti,testaan sitten vaikka huomenna jossei tänään kuulu tätiä..
Outoa.
Cherry
ps. Onnea plussanneille,kirjoittelen myöhemmin enemmän !
Ja kyselijöille sorry, oli eilen vieraita, joten en päässyt koneelle.
Eli lauantai ja sunnuntai lähes kokonaan ilman vuotoa. Eilinen cb:n testi nega. Tänään on tullut vähän enemmän eli taitaa ne menkat vihdoin sieltä tulla. Sovittiin nyt klinikan kanssa että koska mulla on vika hoito niin otetaan varman päälle ja jätetään tämä hämärä kierto väliin. Kannattais kuulemma vielä testata kerran jos ei vuoto tästä runsaudu. Testit on loppu mutta saahan niitä lisää. eli meikkis pitää nyt sitten kuukauden tauon ja laittaa koirat ja kämpän järjestykseen. Ja oman ruokavalion.
Kaikille oikein aurinkoista kevään alkua ja toivottavasti ette joudu enää sitten tuonne tammikuisiin. Ja vielä megakiitokset kaikille tukijoille, olette niin ihania.
Tulin kurkkamaan, että miten täällä menee tutuilla ja tuntemattomilla! Voi kurjuus kun huonosti näyttäisi lähteneen marrasjuna liikkeelle :(
Voi Evis, todella harmillinen tilanne :(
Tellu: ei kait se päivistä perillä olo niin justiinsa ;) ahkerasti kun vaan yrittää onnistua miehen kaadossa niin aina on mahdollisuus... eipähän niin kovasti tarvii stressata ovikisista yms :D
Kovasti kaikille tasapuolisesti tsemppiä oviksen metsästykseen sekä piinailuun!!
Väsynyt ja pahoinvoiva
Miina rv. 7+1
Ai niin, tänään on juhlapäivä uskaltauduin vihdoin ja viimein tilaamaan Neuvolan! ;)
Kovinpas tuntuu nyt olevan huonoja tuulia tässä kuussa, monelle on jo tullut ikäviä vieraita. :( Pahoittelut siitä. Evelle erityispahoittelut, sä oot odotellut niin pitkään ja kärsivällisesti sekä tsempannut muita, että nyt ois kyllä jo todellakin ollut sun vuoro.
ON: Vaikka tiedänkin että raskautuminen on ajoituksen vuoksi epätodennäköistä niin silti sitä vain toivoo ja etsii oireita. Eilen alkoi nenä hiukan vuotaa ja tänään on kurkku kipeä ja flunssainen olo, paleltaa. Tissit on hiukan arat, oli jo oikeastaan lauantaina. Nuohan voi kaikki kuvitella raskauden merkeiksi mutta todennäköisesti olen vain tulossa kipeäksi ja tissit nyt vain oireilee kuukautisia viikon etukäteen. Plaah, ei jaksa oikein olla toiveikas ettei sitten tipu niin korkealta.
kiamari kp 21/29
Pahoittelut kaikille tädin uhreille :( ja paljon tsemppiä joulukuisiin! Erityisesti Eve, tuntuu niin kurjalta puolestasi..
Kiitos Nanna kun kerroit oireistasi =) kiva saada jokinlaista osviittaa
ON: Taisi ovis olla la kun ainakin kovasti sattui alavatsaan ja päivät ois myös aikalailla kohillaan. Outoa (ja kuitenkin niin ihanaa) että tässä kierrossa tais jäädä tuo pahoinvointi ja vilunväreet oviksen aikaan pois =) ei harmita niin yhtään! Väsymystä kyllä löytyy muttei sekään niin paha. Nyt onkin sitten edessä se aika kun ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa ja toivoa parasta. Vaikka kylläkin sama täällä kuin Kiamarilla, että ei halua toivoa liikaa ettei tipu korkealta..
Mutta nyt hyvää yötä siskot!
-Anis kp 16/28-29
pikaisesti lukasemassa kuulumisia.
Pahoittelut tädin kohdanneille!
Itse olin kanssa aamulla ihan maani myynyt kun lämmöt oli laskenu ja menkkajomotus alkoi. Nyt en tiedä enää mitä tää on. Lämmöt kohosi takasin ja dpo on 10. Jomotusta ajoittain, mutta ei muuta, ehkä valkkaria on alkanut tulla vähän enemmän.
Toivotaan, että täti ei löydä mua yön aikana taikka huomenna taikka enää koskaan...
Nopeet kertaukset: tein mammaksin herkällä tänään täysin puhtaan negan. Nännit on vähän arat, mut niin oli viimekin kierrossa, että ei paljon merkkaa. Alamahaakin nipistelee, mutta niin teki viimekin kierrossa... Et silleen. Höh. No. Täytyy nyt kattoa, ja vaikka ylihuomena koittaa uudelleen. Kolme testiä on jäljellä. Sit jos nyt ei tärppi käynyt, niin täytyy miettiä millon jatketaan yritystä sit taas. Jouluna mä en vaan sinne synnärille haluais ja sit on tosa keväämmällä kaikkea härdelliä niin paljon, etten tiä pitäiskö sit suosiolla hypätä niitten yli ja jatkaa yritystä vasta kesemmällä. Mut nyt siis odotan menkkoja sunnuntaiks. Olis ihanaa jos niitä ei tuliskaan, yhtään ei oo vaan sellanen olo että olisin raskaana. :/
Voi Eve, harmittaa niin. :( Ihan hirveen, hirveen paljon onnea sulle siihen vikaan hoitoon. Tsemppiä! bd bd bd
Plussanneille onnea! :)
Mukavaa viikkoa itse kullekin. :) t.VM kp 24/29
Voihan nenä, junan ohittamia oli taas muutama. Jaksamista yritykseen toivottelen! :) Kummallisen vähän porukkaa on tähän mennessä junan kyytiin hypännyt. Höh! Ryntäystä odotellaan!
Jotkut muutkin olivat olleet oviksen kanssa vähän hakoteillä... Itse sain tuplaviivat testiin silloin kp 16, joten sen mukaan elelin. Jostain kumman syystä ovistesti päätti kuitenkin näyttää vahvaa positiivista kp:t 26 ja 27 myös... Jotenkin vaikuttais siltä, että ovis ois ehkä ollutkin vasta, koska nyt ilmaantui nännien kipeytyminen mikä mulla on ollu ennen merkki menneestä oviksesta. Tosin mulla on ollu myös useemman päivän vihlomista ja nipistelyjä ja kaikkia kummallisia tunteita mahassa, ihan koko ajan. R-testejä oon tehny muutaman mammaksin herkän ja niillä negaa viivanpaikoilla tai ilman. Tänään tein Clearbluen, johon sain hailun haamun tai viivanpaikan (niistä kun ei oo aikasempaa kokemusta niin en tiedä varmaksi mitä siinä näen...). Jo on erikoista. Eikai tässä auta kun odottaa ja ihmetellä. Onneksi kerittiin puuhaileen kumminkin tässä oletetun myöhemmän oviksen aikaankin!
Ja nyt niitä plussia kehiin naiset, mars! :D
Anju kp 29/27-36(tai ihan mitä vaan näköjään?) dpo 12 tai 2
Toivotaan Anju parasta!!
Itse hiippailin jo tuonne joulukuisten junaan, kun en usko marraskuisiin ehtiväni kuitenkaan.
Eilen ja tänään on ollut tosi voimakasta pahoinvointia, liekö tää nyt mulle joku uusi menkkaoire? Eilen oli niin huono olo, että menin jo yhdeksän maissa sänkyyn ja koko yön heräilin pahaan oloon. Yäk.
Millie kp 26/28-32, dpo 12
Cherry: jokos testasit uudelleen?
Eve: Voihan itku! Toisaalta on ehkä parempi pelata varman päälle, eikä turhaan yrittää, jos kerran mahdollisuudet ovat kehnot. Tsemppiä kuitenkin! Ehkäpä nähdään tammikuisissa=)
Kiamari: Eihän sitä koskaan tiedä;) Sulla on enää muutama päivä piinailua, joten peukkuja pystyyn nyt vaan bd
Martta: mitenkäs sulla? Eihän täti vaan ole tullut?
VM: Eihän sen plussan nyt sentään vielä noilla päivillä tarvitsekaan näkyä! Toivotaan parasta. Jos kuitenkin käy huonosti, niin nähdään sitten tammikuisissa=) Minä en jouluna synnyttämään tahtoisi ja kiire vauvan kanssa ei ole. Toisaalta olisi parempikin, jos meille tulisi vauva vasta ensikeväänä... kun kuopus aloittaa koulun.
Anju: Haamu on plussa, joten enpä taida muuta kuin ONNITELLA=)
Millie: Älä nyt luovuta kun pitäisi eniten jännätä! Miksi et usko marraskuun junaan ehtiväsi? Sehän on vasta tulossa sinun pysäkkiäsi kohti!
).(
Oliskohan mulla ovis vasta nyt???? Aamulla kun kävelin parkkipaikalta kohti työpaikkaa, tuntui alamahalla inhottavaa painetta joka askeleella. En osaa selittää, mutta semmoinen tärhdyksen ja paineen tunteen tapainen tuntemus... taitaa olla tärhdyksen tapainen tuntemus päässä XD
Noh, jos on ovis, niin sittenhän voisi vielä heilutella peittoja. Tosin mies jäi kipeänä kotiin, joten ehken viitsi häiriköidä kuitenkaan=/
Tellu 15/28-32
Se olis sitten siirtyminen tuonne joulukuisiin =( Ei sitä millään olisi sinne halunnut mennä mut nyt oli jo ensimmäinen kiertyo missä pituus alkaa olla jo ihan normaalia sen 27 vuoden verran on olleet aikaisemmat sitä 22-23 et eiköhän ne hormoonit ala pikkuhiljaa palautumaan ja onhan mulla tässä aikaa se pari vuotta odotella ja jos siihen mennessä ai mitn ole kuulunut niin sitten ollaan taas päätöksen edessä mut pidetään peukut pystyssä että tulisi ihan normaalisti vaikka onkin ollut s.lääkkeet käytössä elämäni aikana.
Cami KP 1/23-28
Taitaa täti mut tänään löytää. Aamulla tuli jo pyyhkiessä hieman vaaleenpunaista. nyt meossa 29/28-33 dpo 11. Olevinaan lyhkäsiksi tuntuvat jäävän nää mun luteaalivaiheet. Täytyisköhän tästä ihan lääkärille aikaa niiden johdosta tilata?!
Hyvää naistenpäivää kaikille!
Tellu; Kai mie ajattelen joulukuisiin itseni, kun testi on negaa.. Tosin hoppunegakin on mahdollinen, kun on vasta kp 26 ja dpo 12. Tahtoo vaan tietää, ihan hirveää tää vika viikko, varsinkin kun on huono olo..
Anju; olisin kans sitä mieltä, että plussaahan tuo on, varovainen onnitteluhali.
-M-
Mulle tuli vasta dpo 13 haamu ja vasta dpo 14 kunnon plussa, joten älä vielä luovuta. Yksilöllistähän se on, kuinka varhain näkyy testissä... Tsemppiä :)
Nalle Pöh ja Martta! Tsemppiä jatkoon!
Millie: Koitahan vielä jaksaa pari päivää ennen kun menetät toivon! ;)
Tellulle toivotaan tehokasta oviksen hyödyntämistä, toivottavasti mies paranee pian!
Älkääpä nyt tosiaan onnitelko vielä! Oon tehny noita viivanpaikallisia ennenkin ja ne ei valitettavasti mitään vielä meinaa. Katotaan nyt pari päivää eteenpäin, että tapahtuuko mitään. On ihan mahdollista että tässä mennään vasta oviksen jälkeisiä päivä.. :)
Anjulle ja millielle vielä tsemppiä odotteluun! Ainakin Anjulla kuulostaa hyvältä.
Mun ovis on ollut varmaan sitten ihan miten sattuu. Tissikivut hävis mutta silti nippailee mahaa. Mietin että jos ne ekat kivut olikin sitä että kierto vasta alkaa km-vuodon jälkeen. Voiko sellaista tapahtua? Ovis vois olla siis nytkin. KU nekasta kipupäivästä on kohta 2 vk. Kuka näistä tietää! Mies ei vaan ole kovin innokas siihen "koko ajan yrittämiseen" joten jos ovis on ollut muulloin niin sit on mahikset menny! Olo on jo ettei meille koskaan tule toista.. :/
Toivon vaan et täti tulee ajallaan niin päästään uuteen nousuun!
Vaikka siis nyt ajatuksellisesti vasta dpo 13 niin on niin tyhjä olo ettei mahassa ketään voi olla ja tosiaan jo neljä täysin negaa testiä tehty!
Olen uusi tulokas näissä piireissä. Kuitenkin viestinne ovat auttaneet kovasti tässä omaa tilannetta ihmetellessä. Kuukautisia minulla ei ole ollut hormonikierukan vuoksi 3 vuoteen. Hämmästelen tässä tuntemuksia, joita ollut melkoinen läjä lähtien lämpöjen noususta rintojen pingottumiseen, etoviin aaltoihin ja nyt lopulta tämänaamuiseen aamupahoinvointiin. Oireet ovat selvät, mutta kaikkihan on mahdollista etenkin kun Mirena poistettiin vasta muutama viikko sitten. Meneillään kp34/35(hyvin epävarma) dpo 13 (selvempi).
Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä marraskuun junaan mahdollisesti ehtiville!
P.S. Just otin mittarin kainalosta, voiko se näyttää 37,4 näistä syistä vai onko oltava jotain muuta?
Mulla ainaki ala-asteesta tunneista on sen verran aikaa, että tuota varmistusviestiä joutuu joskus miettimään..
Taidan pakata laukkuni ja siirtyä joulukuisiin...
Millie kp 25/28-32 dpo11