"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Sullahan kuulostaa tilanne hyvin samalta kuin mulla.. Yhtenä päivänä se punertava raita, mut muuten ei tätiä kuulu. Sulla tosin on jo kierron loppupuolella, joten jännät hetket.. Muista ilmoitella suuntaan tai toiseen.
Anju myös, uutisia odotellaan :)
Taas omasta navasta. Tänään taas siis oli aamulla ihan ultimate kuvotus, loppui siinä sitten aamun mittaan. Vaihtui tosin sitten päänsärkyyn, eli koko päivän jotain vaivaa :) Lämmöt olleet 0,2 korkeammalla ku tavallisesti, tämä keskimäärin siis oletetusta oviksesta tähän hetkeen asti. Normaalisti mulla on lämmöt kainalosta mitattuna alhaalla (tasan 35,8!) Tässä kierrossa oviksen jälkeen siis 36,0. Eipä sit oikein muuta.. Masun nippailuja en jaksa edes noteerata, kun tuntuu, että aina siellä joku kramppaa ihan vaan itsekseen.
Tervetulleeksi toivotan myös uuden tulijan omalta osaltani!
-M-
Outoa,apua!
Sain siis plussan,haamun,viivan,miksi sitä nyt kutsutaan!
..mutta jaksan olla vielä vähän skeptinen koska tämäkin tuli haamuna kp 30/28 ?
menkkoja ei ole,eikä muutakaan tullut pyyhittäessä?
Sekava,iloinen,ihmettelevä
Cherry
Onnea haamusta!
Oli ilmeisesti iltapäiväpissasta? Testaa myöhemmin aamupisusta? Hyvältähän tuo kuulostaa! Mitäs sulla oli oireita?
Ystävättäreni sai plussan vasta kp 40 jollain 30 normikierrolla, kun taas toinen plussas jo ennen menkkojen myöhästymistä eli hyvin yksilöllistä kai?
Ai niin, laita kuvaa testistä, jos sellainen löytyy? Niitä on aina kiva katsoa ja olla onnellinen toisten puolesta :)
-M-
Kiitos tsemppauksesta. En mä vaan jaksa uskoa tähän kiertoon enää, toi oli kuitenkin herkkä testi. Ja nega myös tänään aamupissasta. Joo. Täytyy vaan alkaa tähyillä eteenpäin kohti tammikuuta. Olo ei oo yhtään sellanen että ois raskaana. Vaikka TOKI elättelen siis viel toiveita, että jospa kuitenkin... :)
Semmosia. Cherrylle superisot onnittelut!
Ja tervetuloa uudelle!
Nyt täytyy jatkaa hommia, mooooi! t.VM 25/29
se perhanan täti löys mut!!
dpo 11 vaihtui kp1:ksi.
Miehen kanssa päätettiin, että yksi joulutonttu riittää meidän perheessä ja ens kuu jätetään siis suosiolla väliin. Taustailen siis ensi kuun ja tammikuisiin sitten täysillä mukaan.
Peukut pystyssä olen loppukiertolaisten kanssa ja cherrypielle varovaiset onnittelut!
Cherrypie onnea!!
Martalle taasen pahoittelut ja tsemppiä kevääseen sitten ;)
EnniR tervetuloa joukkoon! Testaahan sinäkin?
Itse oon tehny tässä illalla mammaksin herkän liuskan - nega. Pregent-merkkisellä liuskalla tuli jotain näkyviin, viivanpaikkaa kenties siinäkin. Tämän näköistä:
miltä aamulla näyttää. Ei suurta toivoa, kun negaa näyttää kuitenkin toinen testi.
Cherrylle isot onnittelut=)
Vm: Odottele nyt kuitenkin vielä, ennekuin siirryt tammikuisesta haaveilemaan=) Näemme siellä sitten, jos ei sinulla ole tärpännyt.
Martta: Voi itku. Se täti on joku hitsin agentti kun aina jostain löytää meidät.
Anju: Kuva on niin pieni, että on hiukan vaikea tulkita, mutta itse mielestäni näen selkeän haamun. Eli onnittelen vielä toistamiseen=)
).(
Mulla oli ilmeisesti se ovis nyt alkuviikosta... nytkin selkään koskee tosi paljon (menkkamaisesti). Kipu on kovempaa kuin viimekierrossa=( joten tärppiä ei tästä kierrosta tule hyvällä tahdollakaan... mitään superelinkykyisiä simppoja siipallani tuskin on=D
Mies on siis kipeänä, kuten jo kerroinkin, joten en viitsinyt häntä ahdistella;)
Nyt alkoi itselläkin nokka vuotamaan, onneksi ei ainakaan vielä muuten kipeä olo... hieman kyllä väsyttää (pitkistä yöunista huolimatta), joten saattaa se tauti minutkin kaataa=(
Roikun kaikesta huolimatta täällä kierron loppuun asti ja sitten taustailen joulukuun ja siirryn tammikuisiin sitten taas oikeasti kuumeilemaan=)
Tellu 16/28-43
Cherrylle onnittelut!!
Martta:Pahoittelut negasta ja saapuvaisesta tätistäkin.
Anju:Kyllä minäkin olisin näkevinäni kuvasi haamuilevan. Nyt vaan kovasti viivalle vahvistusta!
Tellu:Voimia sinne ja jospa se olisikin teidän vuoro ;)
Täällä on ihan kummallinen kierto menossa.
Tähän kiertoon ei ole enää clomeja ja tikuttanut ovistakaan en.
Limojen mukaan ovis oli joko 5pvä taikka sitten kovien menkkamaisten kipujen mukaan 7pvä.
Nyt itseasiassa kun oikein tarkasti mietin niin la oli oikein kova kipu aalto masussa ja sen jälkeen se on jäänyt..mahaa aristaa samoin kuin selkää ja rinnatkin aristelee.
Joopa joo..hyviä on oireet taas ja laitoin testitkin eilen tilaukseen (vaikka vannoinkin edellisen kierron tädiksi muuttuneiden haamujen jälkeen etten koskaan enää testaa ennen kuin menkat on myöhässä....) nyt on kuitenkin tulossa 10herkkää testiä jotka viimeistään perjantaina täällä.
Varmasti alkaa testaaminen jo silloin ;)
Nyt kahvia koneeseen ja auringosta nauttimaan!
Minny kp19/29-31 dpo4 taikka dpo2 yk8
Täällä olin just ihan varmaan, että täti ravas kylään. Kaivoin tarvikkeet esille kohdatakseni hänet kaksintaistelussa, mutta jänisti, ryökäle. Oli tullut vain kirkasta vuotoa. Vaikkakin kivut kuin menkoissa.
Pahoittelen mielikuvasta.
Ihmeissään,
Millie
Pahoittelut tädeistä monelle,tämä marrasjuna ei täydä kauheasti täyttyä,onneks on vielä aikaa saada matkustajia ;)
Kiitos kaikille onnittelijoille (varoivaisesti edelleen)
Menkkoja ei siis kuulu ja testissä haamu (?) joten olen sitten kai raskaana? En ole testannut sen jälkeen uudestaan vaan olen päättänyt odottaa vielä.
Joku kyseli,että onko oireita raskaudesta,noh,rinnat ovat ehkä olleet aavistuksen arat. Viimeksi (esikoinen) minulla oli ensimmäiset 4kk huonovointisutta kokoajan,mutta muistelisin,että sekin alkoi rv 5? Kai?
Olen nyt jotenkin niin pöyristinyt tärppäämisestä ettei saa ajatuksista selkoa. OLEN NIIN ONNELLINEN! ja niin on mieskin,mutta innokkuutta lieventää se,että suoraa kirkasta viivaa ei ole vielä tullut,ehkä testaan uudestaan tänään,nyt kyllä jo varmaan näkyisi kirkkaan punaisena,koska tein sen testin toissapäivänä..
Ehkä Cb digitesti?
Häkeltynyt,mutta onnellinen
Cherry 4+2 ?!
Ihanaa Cherrypie! Taidat tosiaan olla vasta viides marraskuun plussajunalainen!
Menkat vielä uupuu mutta kovasti selkää juilii siihen malliin..
Myrttis kp 32/31.
Millie ja Myrttis, mites teidän testailut??
Tän aamun saldona samanlainen viivanpaikka kuin se eilisiltainen, ei siis vahvistumista yhtään havaittavissa. Davidiin myös käännellen ja väännellen viivanpaikka... Meneillään pitäis siis olla dpo 14 (vähintäänkin 13), että luulis näkyvän jos on näkyäkseen. Huomenna aamulla kokeilen vielä cb:n digin ja sit kyllä luovutan ja jään odottelemaan ensi viikkoa, jolloin voin taas aloittaa testaamisen tän oletetun myöhemmän oviksen perusteella ;) Oon ihan hullu noitten testien kanssa! Miks ei voi olla kärsivällisyyttä yhtään??
Harmi kun meillä ei ole päivitettyä listaa nyt josta vois seurailla missä kukakin menee...
Nyt ne menkat sitten alkoivat,jännä juttu. Yhtäkkiä sattui päivällä mahaan ja kipaisin vessaan ni sieltähän ne tulivat.
No mutta,ehkä tämäkin parempi kuin epätietoisuus oikeasta plussasta.
Seuraavaan kuuhun mars!
Cherry kp 1/28-30
Plussia loppukuulle ;)
Pahoittelut sinulle. Kurjaa kun antaa toivoa ja sitten viekin sen. HÖH! Onneksi otat asian kovin positiivisesti. Plussatuulia ensi kuuhun! Vai jätätkö sinäkin väliin?
Pahoittelut myös muille tädin yllättämille!
Plussia ei taida olla tullutkaan sitten Nannan paitsi tuo Cherryn epäonninen :( Voi höh. Nyt äkkiä lisää kyytiläisiä junaan.
Anjulla merkillistä viivanpaikkaa näyttää. Kuten itse sanoitkin niin kyllähän noilla dpo:lla pitäisi tietty näkyä jo muutakin. Mut toivotaan kuitenkin vielä!!!
Evelle oli käynyt myös kurjasti. Plussaonnea joulukuulle, jos vielä käyt täällä katselemassa.
Omaan napaan ei kummempaa. Piinaviikko alkamassa ilmeisesti. Ei kyllä kauheesti piinailuta. VIELÄ!!! Viikon päästä pitäisi menkkojen alkaa. Ei niin mitään oireita =0 Höh! Ois nyt jotain. Nyt ollaan kyllä harrasteltu ahkeraan kp9 alkaen tasaisesti joka toinen päivä, joten ei pitäisi siitä olla kiinni :)
Tilasin mammaksilta testejäkin. Myös ovis-testejä, minäkö pessimisti ?! Huomenna luulisin että tulisivat. Ajattelin että jo tänään mutta ei ollut vielä. Viikonlopuksi mennään aikuisten kesken reissuun ja varmaan hiukan nautiskellaan ilojuomiakin. Ei kait niistä vielä mitään haittaa ole? En haluais vielä testata eikä mitään järkeä olekaan kun pe on ehkä dpo7. Ja tilasin tavallisia en herkkiä. Mutta ovis-testillä vois tietty kokeilla. Eikös sekin saata jotain viitettä antaa ?
Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!
Jepsis kp 22/29-32
Pari päivää tuhrutellu, hyvä kun siteeseen mitään tulee. Menkkamaista jomotusta todella paljon vähemmän kun tavallisesti ja tuo vuotoon tosi niukkaa. ei ollenkaan sellasta kun yleensä. Ja kaiken huippu on että lämmöt ei laske vaan noussu takasin samaan kun oviksen jälkeen. Lämmöt yleensä on laskenu päivän ennen menkkoja. Ymmälläni ole siis...
sori tää omanapaisuus!
MARTTA: Ootko testannut, jos vaikka ootkin raskaana. Jos ois kiinnittymisvuotoa ollut. TESTAA, TESTAA !!!
Tää testas aamulla Davidilla negan, ei viivan paikkaa tai mitään. Tosin ei noihin puikkoihin taida viivan paikkaa helposti tullakaan tai ainakaan minä en näe..
Nyt takas töihin...
).( vähän ehkä asian vierestä mut täti taitais tulla kylään niin että huomenna olis kp1. JEEE! ajattelin jo että kierto olis ihan menny keskenmenosta plörinäks! Mut tulikin ajallaan niin että km:n toinen päivä eli se kunnon vuoto olis ollu kp1...
Voi harmi Cherry! Päivän jäljessä tulen perässä joulukuisiin! En voikaan jättää väliin. Ajatus pakkasvauvasta on niin ihana. Sille olis jo esikoisen jälkeen hankittu kotiintulohaalarikin. Maailman söpöin pingviinikuosinen "toppapussi"...
Niin se aamulla ilmoitteli täti tulostaan ja testasin negan. Vessassa kun aamulla kävin tuli vähän paperiin limaa missä pieni vaalean punainen raita ja nyt ei sitten koko päivässä ole enää mitn tullut. Mahaa kyllä nippailee ja tissit ovat valtavan kipeät ja päikkäritkin tuli otettua. Nukahdin vahingossa pienimmän kainaloon kesken sadun =) mut täti katos kyllä johonkin... Jos se sieltä sitten viimeistään huomenna antaisi jtn kuulua itsestään.
Cami KP 28/23-28 tai 1/23/28