Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

1/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mermaid, minä tosiaan hyppäsin suosiolla marraskuiset yli, kun kierto on hieman pitempi. 32 päivän kierrollakin laskettu aika menisi joulukuun 2. päivään ja todennäköisesti tämä kierto on pitempikin. Minulla nuo saadut plussat on venyttäneet kierron pituutta, kun varsinainen menkkavuoto on alkanut hieman viiveellä.

Seurailen kyllä marraskuisiakin tässä välillä.

Marjana

Vierailija
2/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun tuolta kaukoidästä kuuluu kamaluuksia. :( Ihan hirveetä. :(

Mutta siis: Onnea Kokis! :)

Nuuskis, sä olet raskaana. Onnea! En ihan ymmärtänyt mitä kysyit, tai siis että mikä siinä sun tilanteessa on siis epäselvää...? ;) Kun jos testiin tulee toinen viiva kontrolliviivan lisäksi, on se sillon positiivinen.

Jaaa oma napa: mä luulen että se mun hailukka haamuke oli viivanpaikka. Tein toisen sellasen ja siihenkin tuli samanlainen, tosin ehkä vähän selkeämmin näkyviin. Kuivuttuaan oli hävinnyt. Nih. Että eiköhän tämä kierto ollu tässä... Menkat ei o viel alkanu, pitäis tulla viim. huomenna. Siihen on nyt asennoiduttava. Testaan uudelleen vasta maanantaina, jos ei sitä ennen tule. Pöh. Lämmöt oli kyllä tänään koholla 37,7, mutta luulen että johtuu vaan orastavasta flunssasta. Lapset on kipeenä kumpikin ja ittelläkin kurkku vähän karhee... Uskaltauduin tänään juomaan jopa pari lasia viiniä, kun olin äitin kanssa vähän rentoutumassa. Joo. Semmosta.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille, jo näin valmiiks! :) t.VM kp 29/28-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä täällä tuskailen, että mahtaako olla sellainen positiivinen, joka tulee ennen kuukautisia? Onko sellaisia? Jos on, niin luulisi niiden olevan hieman epävarmoja. Kun en tiedä että olisiko kuukautisten pitänyt tulla, vai ei :D Kiitos vastauksestasi VadelmaMama, olen aivan tuskissani yksin kotona, voi tulla uneton yö.

Ja nyt kun vihdoin tänne kirjauduin niin onnittelut (muillekin?) plussanneille ja plussatuulia sitten kaikille muille!

Vierailija
4/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun onnea kaikille plussanneille! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle mukaan.

Ja tervetuloa uusille!

Itse olen vaan taustaillut, kun olen ollut kipeänä eikä toiveita raskautumisesta juurikaan ole ollut, mutta nyt on käynyt kuitenkin niin, että sain tänään jo haamua selkeämmän PLUSSAN, ja jotenkin on ollut sellainen raskautunut olo. Mutta tänään tosiaan vasta dpo 9. Mutta tuosta joulukuisesta kohdunulkoisesta raskaudesta on vielä pelko kovin suuri, joten en uskalla iloita tästä ennen kun alkuraskauden uä on ollut.

Paljon tsemppiä myös kaikille muille! Ja Evelina, mietin sinua usein, olen hengessä mukana ja toivon sulle vain parasta.

Lumi ku:n jälkeinen yk 2 ja rv 3+1?

Vierailija
5/631 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin minipillerit 3 vkoa sitten, 5 päivää lopettamisen jälkeen alkoi tiputteluvuotoa, kesti muutaman päivän. EI varsinaisesti kunnon menkat, mutta elättelen toiveita, että lähtisi kierrot siitä käyntiin :P Tässä olisi maailman pienin mahdollisuus tulla raskaaksi ja saada laskettu aika marraskuun loppuun. MIstään kiertopäivistä en sano vielä mitään... Katsotaan. Liityn siis jännittäjien joukkoon.

Vierailija
6/631 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia onnittelijoille! :)

Ilmeisesti aika hiljaista ollut plussajunassa, joten pidän jarrua päällä jotta junaan pääsee vielä lisää mukaan! ;) Onnea jo plussanneille rutkasti! :) ja pidän peukkuja vielä jännääville!

Marjana: Piinaavaahan se oli odotella, mutta oli onneksi kiireinen viikko, joten ehkä siksi maltoin. ;) Vaikkakin oli jo puolessa välissä viikkoa raskautunut olo (huippas, vatsa oli turvonneempi kuin normaalisti menkkoja odotettaessa, ja flunssasta huolimatta kaikki tuoksui voimakkaalle ja armoton väsy).

Helene: Juu, apteekin oma tuo oli. Otin varman päälle ja pidin mielessä täältä saadut vinkit, että apteekin oma on luotettavin. :) 4+3 mullakin oli vissiin eilen. :D Ihanaa kyllä, että noinkin pitkän yrityksen jälkeen plussasit! :) Tuonne alkuraskauden ultraan meinaan itsekin mennä. Saitko siitä Kela-korvauksen? Kun olen ymmärtänyt, ettei nykyään saisi, jos ei ole hyvää syytä mennä siihen?

Vierailija
7/631 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi vaaditun ajan puitteissa haalean plussan :)

Varovaisesti katsellen mennään eteenpäin ja parin päivän päästä täytyy kyllä varmistella onko viiva vahvistunut varsinkin kun tuota vuotoakin oli. Edelleen joskus vieläkin tulee vaaleanpunertavaa valkkarin joukossa. Testinä oli cittarin pregcheck.Herkkyydestä ei tietoa. Onkohan muuten mitään väliä millä jatkossa testaa varmistukseksi vai olisiko hyvä käyttää samanmerkkistä? Tietääkö kukaan muuten onko pregcheckin liuska ja puikkotestit samoja vain kuori erottaa ne?

8/631 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martta: mahtavaa!!!!

Tervetuloa uusille=)

Kokis: en ole varma, olenko jo onnitellut? Joten tässäpä heitän sinuakin onnentoivotuksilla! Aivan ihanaa!!!!!!

).(

Eilinen meni anoppilassa, ilta kotona möllöttäessä.

Mitään oireita ei tädistä eikä kyllä mistään muustakaan. Minun pitäisi kohta laskea kp:t, että tiedän varautua henkisesti tädin tuloon.

Hieman on kipeä olo, toivottavasti menee ohi huomiseen mennessä. Olen vaan makoillut tämän päivän.

Vierailija
9/631 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Olen todella iloinen puolestasi :D

Lumi & Nuuhkis Onnea myös!!

Uusille tervetuloa joukkoon =)

VM missä mennään?

Täälläpäin ei edelleenkään mitään. Mietin, että oisko pitäny ihan huvikseen kattoa missä lämmöt menee mutta sit muistinkin, että koira söi muutama päivä sitten meidän kuumemittarin :P

PLUSSATUULIA +++++++

-Anis

Vierailija
10/631 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt, hyvä kun alkaa niitä tulla! Onnea Martta ja uudelleen viel Kokis ja sit tais joku muukin vielä olla! Mahtavaa! :)

Anis, kiitos kysymästä, täällä ollaan! Tädistä ei merkkiäkään. Vähän nipisteli tossa mahaa ja ajattelin jo, että nyt, mutta ei sittenkään ja nipistelytkin hävis. Yleensä kierto 28 päivää, viime kierto oli sen 29 ja nyt kp 30. Ja kaikki testit negaa. Paitsi siis ne haamukkeet, jotka oli kai viivanpaikkoja. Ostin Prismasta tänään parit liuskat, et huomisaamuna testaan, jos ei tätsykkä tule. On tää älytöntä hommaa. :D

Puuh, olispa jo aamu... ;) t.VM kp 30/28-29

Vierailija
11/631 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martta huippu homma, onnea tuhannesti! Kuin myös Kokis ja Lumi ja oliko muitakin?? Ihanaa kun tulee plussauutisia!

Uusiakin oli, tervetuloa vaan ja tsemppiä :)

Täällä mennään dpo 8 ja oireet jatkuu samanmoisina. Vatsaa pistelee ja vihloo ja tuntuu painetta. Pissahätä on useesti. Tietysti hosujana tänään testasin, mutta mitäs tuo muuta näytti ku sitä pirullista viivanpaikkaa! Mutta aikasessahan tässä ollaan. Jotenkaan mulla usko ei vaan riitä siihen, että tärppi olis käyny. Ei vaan yhtään huvittais selvitellä näitten oireitten alkuperää, jos se ei ole se toivotunlainen... Pitäs nyt löytää vähän positiivisuutta ja uskoa taas tähän asiaan. Voi näitä mielialoja kun menevät vuoristorataa :)

Vierailija
12/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä naiset! Alkaa juna täyttyä :)

Onnea Kokis, Martta, Luminainen !!!!! Ja Nuuhkis. Kyllä tuntuu siltä että raskaana olisit jos kahta viivaa pukkaa. Aikainen plussa tietty ja kiinnittymisyritys on mahdollinen kun et kiertopäiviä tiedä. Mutta sitäpä ei tiedä kuin odottamalla ja testaamalla uudelleen. Testaa vaikka muutaman päivän päästä aamupissasta jollain ei-herkälläesim. apteekin omalla. Olen kuullut että herkät alkaa näyttää haaleeta kun raskaus on jo pidemmällä. Tiedä sitten häntä mistä johtuu ?!

Omaan napaan ei kummempaa. To pitäis menkkojen alkaa. Ei oireita. Testasin pe ovis-tikulla kun oltiin viikonloppu reissulla, jossa ilolientäkin juotiin. Ei niin mitään viivan tapaistakaan. Joten vetäisin sitten kunnolla miestä väkevämpää =) Nyt on sellainen olo että mitä jos sittenkin oisin raskaana, mitähän tuo juominen tekee. No toiveet raskautumisen suhteen ei ole kummoiset ihan tuon testinkin perusteella, vaikka ässäilty ollaan enemmän kuin aiemmin. Katellaan nyt. Ehkä testaan pe tai la, jos menkkoja ei kuulu.

Jepsis kp 27/29-32

Vierailija
13/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepsis: Kiiitos vastauksestasi. Minäkin pelkään vielä että on kiinnittymisyritys tai jotain, viikko pitäisi malttaa odottaa ja seurata. Olen niin kauhean huono odottamankin. Tänään tein CB digitesti (onko se herkkä?) siihen tuli minuutin päästä "raskaana" ja parin minuutin päästä 1-2, eli viikot ois mahollisesti 3-4.

Vierailija
14/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä raskaana olet! CB:n digi ei ole herkkä ja se on varma testi. 1-2 tarkoittaa 1-2 viikkoa hedelmöityksestä eli juurikin raskausviikot olis 3-4. ONNEA!

Vierailija
15/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkis, kun testi näyttää plussaa, on raskaana. Mitä sä vielä ihmettelet!? ;) ONNEA! Mees nyt jo o-puolelle, turhaan sä täällä ihmettelet. Kierto on mitä on, mutta kun CB:kin näyttää noin ok viikkoja, ois syytä uskoa. :)

ON: teinkin jo eilen sit sen testin kun oli niin pitkä aika edellisesta vessassa käynnistä, ja haalea haamu siihenkin tuli. On tää nyt. Menkkoja ei edelleenkään siis ole. Tällasta tää on kyllä aiemminkin ollu, mut tulis nyt se oikee plussa jos on tullakseen. Tai sit uuteen kiertoon. Tai no, ihan sama oikeestaan, koska ens kierto/joulukuu ois kuitenkin taukoa. ;) Testaan uudemman kerran ehkä huomenna. Tai jos maltan niin vasta keskiviikkona. Tuskin maltan kuitenkaan. :D

Kivaa ja reipasta viikkoa ladyt! t.VM kp 31/28-29

16/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tullut hurjasti iloisia uutisisa=))))

VM: mitäs ihmettä sinä nyt oikeen puuhaat??? Haamu on plussa! Montakos rouva niitä meinaa testata uskoakseen olevansa raskaana? Nyt vain olet onnellinen ja siirryt sitten itsekin tuonne o-puolelle;)

).(

Minä kiikutin aamulla esikoista rtg-kuvvin kunse teloi jalkansa hiihtolomalla...

Nyt sitten olen hieman toimettomana työpaikalla, kun jouduin varmuuden vuoksi perumaan niin monta potilasta tuon poitsun lääkärikäynnin vuoksi ja sitten olinkin työpaikalla jo hyvissä ajoin. Noh saanpahan nyt tehtyä kaikkia rästihommia.

Tänne ei periaatteessa mitään uutta.

Kävin lukemassa lokakuunkin pinoa ja katselin, että millaisia tuntemuksia on silloin ollut tässä vaiheessa kiertoa. Ja ihan samanlaisilta vaikuttivat tuntemukset silloin kuin nytkin.

Tissit hieman kipeät (ihan samat tuntemukset oli viime kuussa), alamahan nippailuja ja viiltelyitä (myöskin tuttu oire viimekierrosta). Noh, enpä voi paljon raskautumista toivoakaan, kun ovis oli ja meni ihan omia menojaan=(

Tuosta raskaustestien toimimisesta ns. myöhäisillä viikoilla oli puhetta. Minä muistelen r-testin näyttävän raskaudesta huolimatta negaa joskun (aikaisintaan) viikosta 10 eteenpäin, koska istukkahormonin määrä alkaa laskea rv 9 jälkeen.

Tellu kp 21/28-32 (laskin kp:t)

Vierailija
17/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eilisiltainen haamu oli taas sellanen tuskin nähtävissä oleva, että ei sillä vielä mihinkään odottajiin siirrytä. Katotaan huomenaamuna sit taas uudelleen. *huokaus*

;)

t.VM

18/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siellä odotuspuolella kelpuuttaa sisäänpääsylipuksi hailakammatkin haamut, jos siinä on vaan väriä vähänkin ;)

Vierailija
19/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule toivoakaan että tota haamua sais vangittua valokuvaan. Eiks se niin meekin noitten haamujen, vampyyreitten ja muitten kummitusten kans? :D

t.VM

20/631 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, eihän ne haamut kai kuvissa näy... unohdin kokonaan sen tosiasian XD