Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?

Vierailija
04.02.2011 |

Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?

Kommentit (826)

Vierailija
561/826 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla erikoinen pimppis vai?

Vierailija
562/826 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnytin slim-farkut jalassa. Sitten kun vauva tuli jalat edellä ulos, niin ne farkut sujahti vauvan jalkoihin. Näytti tosi hyvältä niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/826 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein synnytykseen osallistuvat opiskelijat masturboivat ja osoittelevat naureskellen pilluasi.

Vierailija
564/826 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan kylmässä Suomessa pylperö paljaana Paleltuu muuten koko pimpsukka.

Alinna on kelpo mummokalsarit joitten päällä raappapökät. Villapöksytkin käy välihousuiksi. Päällimäisenä tietysti toppahaalarit.

Onhan vauva niin vahvan sorttinen, että työntyy maailmaan läpi esteidenkin.

Jotta huoli pois ja synnyttelemään vaan!

Vierailija
565/826 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevauva.fi on tehnyt tästä ketjusta biisin:

Vierailija
566/826 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen vakavasti mulla oli pöksyt jalassa. Tai en oo varma ottivatko pois koska tehtiin viilto eli nk sektio. Eipä tarvinnut kärsiä kivuista. Aika helppoa oli.

Vierailija
567/826 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo 10 v gynekologina ja vieläkin pitää välillä käydä vessassa masturboimassa että seisokki helpottaaa  jos olen käynyt katsomassa synnytysosastolla jotain 20v ensisynnyttäjää. Kandina kävin ennen synnytysosastolle tai gynevastaanotolle menoa kädellä vessassa etukäteen ettei tullut nolostuttavia pullotuksia.

Hieno provokirjoitus. Termi on joko synnytyssali (synnäri) tai synnyttäneiden osasto. Ammattikielessä ei käytetä sanaa synnytysosasto, koska sellaista ei ole.

klö

Mitä ihmettä? Googlettamalla "synnytysosasto" löytää hyvin nopeasti eri sairaaloiden synnytysosastot. Tuskin ne minään käytännön pilana on sinne yhteystietoineen laitettu.

Vierailija
568/826 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, mä jo luulin että täälläkin on tehty panohanska ketju, mutta tajusin tosta youtuben tekstistä että se on vaan ht.netin juttu. 

Vierailija
569/826 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen vakavasti mulla oli pöksyt jalassa. Tai en oo varma ottivatko pois koska tehtiin viilto eli nk sektio. Eipä tarvinnut kärsiä kivuista. Aika helppoa oli.

Kiva jos sulla oli helppoa. Itselleni täytyi toisessa raskaudessa tehdä sektio vauvan hapenpuutteen takia, ja paraneminen oli kyllä yhtä tuskaa verrattuna alatiesynnytyksen jälkeiseen. 

Vierailija
570/826 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos sulla oli helppoa. Itselleni täytyi toisessa raskaudessa tehdä sektio vauvan hapenpuutteen takia, ja paraneminen oli kyllä yhtä tuskaa verrattuna alatiesynnytyksen jälkeiseen. 

ei oo kokemusta muusta. Sängystä lähteminen oli hankalaa koska lähdin väärin ennenku tajusin miten piti lähteä. Suihkussahan piti käydä 3 x päivässä  viikon aikana jolloin olin naistenklinikalla. En tarvinnut kipulääkettä. Enkä tietenkään voinut lähteä heti käveleen kun illalla sektio niin seuraavana päivänä ts iltapvällä vessaan ei olisi saanut yksin lähteä mutta lähdin. Maailma tuntui mustenevan mutta perille pääsin ja takaisin. Ainoa ongelma oli kun rinnoista ei juuri tullut maitoa. 

Vierailija
571/826 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin pientä pikanttia hattua päässäni koko synnytyksen ajan. Olo ei tuntunut niin alastomalta ilman alapään vaatetusta. Sain ihailua ja olihan se mukava tilanne kun pillerihattu oli keikistelevästi hiukan toiselle kulmakarvalle kallellaan. Kyllä hattu tekee tyylin.

Vierailija
572/826 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää paljaana synntyttäminen on urbaani tabu, joka elää sitkeästi sukupolvesta toiseen. Todellisuudessa synnyttävä äiti asemoi värkkinsä sellaisen laatikkomallisen pesän uumeniin, jonne lapsi sitten syntyy. Sen jälkeen lapsi matkustaa liukuhihnaa synnytyssalin toiseen päähän. Matkalla kone leikkaa napanuoran, pesee vauvan pyöröharjapesulla ja kietoo kapaloon. Valmis paketti pötkähtää esiin vähän niin kuin keilapallo keilaradalla, jos olette nähneet. Siitä on kätilön kätevä napata nyytti syliin ja tuoda äidille, joka on tällä välin siistiytynyt, meikannut, kammannut tukkansa ja pukenut ne ihanimmat lempifarkkunsa, jotka eivät raskaana ollessa mahtuneet päälle. Siis näin ainakin meidän keskussairaalassa!

Vierailija
573/826 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin 20 denierin sukkahousuissa, joissa olin myös tullut raskaaksi. Spermaa ruiskahti sen verran läpi ja mies luuli, että menetin neitsyyteni tuossa sukkahousun rikki poksahtaessa.

Vierailija
574/826 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että miehen ei tarvitse välttämättä olla alapää paljaana mutta korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
575/826 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ruokaillessa ja juodessa todellakin avata suunsa (tai pitääkö suu avata  hammaslääkärin vastaanotolla ollessa) voisi yhtä hyvin, tuolla aivan samalla ap.:n uusavuttomalla logiikalla kysyä... 

Vierailija
576/826 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ruokaillessa ja juodessa todellakin avata suunsa (tai pitääkö suu avata  hammaslääkärin vastaanotolla ollessa) voisi yhtä hyvin, tuolla aivan samalla ap.:n uusavuttomalla logiikalla kysyä... 

Miten niin uusavuttoman? 

Ei todellakaan tarvitse syödessä avata suutaan. Nenä-mahaletku on vuosikymmenet ollut olemassa. Ei pääse muut ruokapöydässä olijat himokkaasti tiirailemaan suuhuni, ja saamaan siitä yllykettä perversioilleen. 

Saa rauhassa syödä eikä tarvitse olla varuillaan että joku olisi vehkeineen tunkeutumassa suuhun.

Vierailija
577/826 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,ei mitenkään paljaana, vaan osta isoja mustia jätejäkkejä ja vedä alapäähäsi. Sinne sitten puklautat kotona vessan nurkassa. Niin ja kunnon pikku housut visusti jalassa.

Vierailija
578/826 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnyin alasti. Myös alapää paljaana. Ajatelkaapa sitä. Elinikäiset traumat jäi.

Vierailija
579/826 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa pervolääkäri jotain kiksiä saada. Tampereen seudulla oli 80luvun loppupuolella lääkäri joka käytti tarkastuksessa pimpsassa sormeaan ja sitten nuoli sormen.

Vierailija
580/826 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa pervolääkäri jotain kiksiä saada. Tampereen seudulla oli 80luvun loppupuolella lääkäri joka käytti tarkastuksessa pimpsassa sormeaan ja sitten nuoli sormen.

Juu niin teki, ystäväni oli kysynyt lääkäriltä maistuuko hyvälle, lääkäri oli todennut tällä tavalla parhaiten tietää onko tulehduksia. En kyllä ole kuulut kenenkään muiden lääkäreiden tekevän niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme