Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Vierailija kirjoitti:
tein pässinpökkimät vällärit ja iso aukko keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö riitä, että riisuu sukat?
Älä riisu sukkiakaan. Sun käsketään kiskoa niitä sukanvarsia ponnistaessas. Et ole tainnut synnyttää 😀
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jo 10 v gynekologina ja vieläkin pitää välillä käydä vessassa masturboimassa että seisokki helpottaaa jos olen käynyt katsomassa synnytysosastolla jotain 20v ensisynnyttäjää. Kandina kävin ennen synnytysosastolle tai gynevastaanotolle menoa kädellä vessassa etukäteen ettei tullut nolostuttavia pullotuksia.
Minä olen nainen ja erikoistumassa urologiksi. Kertaakaan en ole kostunut miehen alapään nähdessäni.
Hyvä trolli tämä aloitus.. eihän kukaan oikeasti mitään näin naurettavaa voi kysyä?! :) EIHÄN??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervolääkäri nauttii tilanteesta. Vuosikymmen sitten oli yks lääkäri joka kuulemma käytti sormea naisen pimpsukassa pitkään,sitten hän otti sormen pois ja nuoli ja imi sormeaan,ei tietenkään naisen nähden vaan salaillen. Moni nainen sen kuitenkin huomasi.Mitenhän nykyyään kävi jos lääkäri tekis noin?
Valitettavasti kyllä tosi,ystävätär oli käynyt sellasen lääkärin tarkastuksessa.Tämä tapahtui 80luvun lopussa Tampereella. Lääkäri ei ole enään hengissä,kuoli muutamavuosi sitten yli 80vuotiaans.
Tampereella 80-luvulla työskenteli kaupungin työterveyshuollossa gynekologi, jonka pritsiltä ei päässyt nousemaan ylös ilman, että lääkäri taputti takapuolelle.
Pitääkö pa*kalle mennessä laskea housut?
miksi ei voisi olla löysät haaremihousut, joissa viilto keskellä.
Ois mukavampi äidin olla?
Ei tarvitse olla alapää paljaana. Minulla oli molemmilla kerroilla housut tukevasti jalassa, kun vaimoni synnytti. Ja muistaakseni niin oli myös lääkäreillä ja hoitsuilla/kätilöillä, ainakin joillain niistä.
Olen ollut vain kerran synnytyksessä.
Olin täysin alasti.
Juuri nyt en muista miten äitini oli pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö riitä, että riisuu sukat?
Älä riisu sukkiakaan. Sun käsketään kiskoa niitä sukanvarsia ponnistaessas. Et ole tainnut synnyttää 😀
Oon synnyttänyt kolmesti, mutta kertaakaan ei ole kerennyt miettiä mitään kiskomisia, kun on ollut jo lapsi ulkona.
Itellä oli synnytyksessä farkut
Niksi-Pirkka: Käytetyistä sukkahousuista saa kätevät synnytyshousut, kun leikkaat haarakiilan auki.
Eikös jossain historian vaiheessa Ranskassa kiskottu lapsi ulos äidin istuessa tuolilla ja hameet päällä, koska olisi ollut liian karua päästää kätilö näkemään mitä siellä alakerrassa tapahtuu? Kuulostaa kivan sievältä, mutta moni lapsi ja äitikin taisi kuolla niihin aikoihin juuri hygienian puutteeseen synnytystapahtumassa..
Minä ainakin vahdin synnyttäessäni koko ajan tarkasti, että kätilö piti silmänsä kiinni koko tapahtuman ajan ettei hän vain päässyt näkemään kaikkein yksityisimpiä paikkojani, joita en ole koskaan näyttänyt kenellekään muille enkä ole edes itse niitä katsoessani. Minulla oli nimittäin jo syntyessäni pienet housut jalassa, jotka peittivät nämä kaikkein yksityisimmät paikkani.
Kätilön ammatti on varmasti miesten unelma-ammatti, koska siinä pääsee näkemään ja mahdollisesti jopa koskettelemaan monia pimppejä.
Minua kyllä nyppi kun kätilö laittoi koko käden ex-vaimon sisuksiin ja sanoi että nyt voi ponnistaa.Se olisi ollut minun tehtävä.No napanuoran sain sentään leikata.
Ap , kun synnytät, niin olisit vaan tyytyväinen, että joku edes voi katsoa sitä sotkua! :)
Opiskelen kuudetta vuotta kätilöksi, ja ainakin uudessa OPSissa tämä alapään paljausasia on otettu huomioon. (Ammattislangilla puhumme "häveliäisyyskoodista".) Yksi viime vuonna suorittamani opintojakso käsitteli tätä asiaa ja mielestäni paras kurssilla esitelty innovaatio oli häpyalueen teippaaminen. Ennen synnytykseen lähtöä äiti voi itse teipata pimpin piiloon eikä silloin ole vaaraa, että hoitohenkilöstö, doula, isä tai vauva näkisi mitään mikä ei heidän silmilleen kuulu. Yleisintä on muistaakseni teipata pienemmät häpyhuulet ja häpykieli kokonaan piiloon ja isoista häpyhuulistakin ainakin sisäsivut. Teippaamiseen suositellaan sähköteippiä koska se ei jätä liimajälkiä ja sitä saa monen värisenä.
Moni hakeutuu kätilöksi tai synnytyslääkäriksi juuri perversioidensa vuoksi, mutta onneksi olen itse homo niin ei ole minun ongelma.
Mies 32.
p.s. En lukenut kaikkia sivuja tästä keskustelusta joten anteeksi jos tulee toistoa.
Hieno provokirjoitus. Termi on joko synnytyssali (synnäri) tai synnyttäneiden osasto. Ammattikielessä ei käytetä sanaa synnytysosasto, koska sellaista ei ole.
klö