Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (890)
Upeaa nähdä tämä kuuluisa ketju livenä, luulin aiemmin eläväksi legendaksi.
Vm 2011
Pitääks hammaslääkäriin tod. mennä itse henk. koht. paikanpäälle vaikka siel hoidetaan vaan hampait?
Aattelin et lähettäisin vaan hampaat sinne ja jäisin itte kotiin pelaamaan!
En varmasti oo, mieslääkärihän näkee kaiken!!
Ei kait
Jos ne laittaa jonkun kaapuviritelmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pitääks hammaslääkäriin tod. mennä itse henk. koht. paikanpäälle vaikka siel hoidetaan vaan hampait?
Aattelin et lähettäisin vaan hampaat sinne ja jäisin itte kotiin pelaamaan!
Maailman pienin hammaslääkäri on paikan päällä.
Ei niin pientä pilaa ettei totta toinen puoli . Olin synnyttämässä, lepäsin hetken britsillä. Ovi kävi ja mitään puhumatta minut tuupattiin nurin britsille ja alkoi kova kivulias survominen alapäässä. Lääkärin poistuttua havaitsin jalkojen välissä piuhaa ja lapsivesi lorisi. Kiukku nousi. Käskin kätilöä hakemaan kalsarini, heti! Seuraavalla kerralla pöksyt hidastaisivat päällekarkausta. Eipä näkynyt lääkäriä enää tuon jälkeen huoneessa, mutta tuho oli jo tehty.
Kalsarit pidetään jalassa koska se vähentää/ hidastaa synnytysväkivaltaa. Se pakottaa huoneeseen tulijan kertomaan mitä ja miksi aikoo tehdä. Suosittelen myös äänittämään synnytyksen, silloin sulle jää todisteita. Virallisista papereista/ kertomuksista jää helposti asiat kirjaamatta esin kristellerin painaminen jää lähes aina kirjaamatta koska se on erittäin vaarallinen vauvalle ja äidille. Vinkkei äideille!
Pitääkö sinne ulkomaille itse matkustaa? Eikö ne ulkomaat voisi tuoda tänne?
Ai että itse kävelisin uimarannalle, tuodaan järvi tänne.
Jne