Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Mä synnytin molemmat lapset yläpään kautta just tän nakuiluongelman takia. Suu auki ja ponnistamaan!
Teippaaja pro kirjoitti:
Moni hakeutuu kätilöksi tai synnytyslääkäriksi juuri perversioidensa vuoksi
Missäpä sitä pääsee nuorempaa näkemään, ei missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olin 15 tuntia pyllypaljaana synnytyksen aikana.
Ensin oli mies kätilö joka teki myös sisätutkimuksen .Miespuolisen kätilön pitää olla homo tai ainakin pitää tiukkoja alushousuha että seisokki ei näy.
Luuletko, että kohta synnyttävän naisen alapää kiihottaa?
Ei tarvi. Laitat löysälahkeiset verkkarit ja ujuttelet poikasen puntin kautta ulos, niin kukaan ei näe sun salaista puutarhaasi.
Kyllä on tyhmä ja lisäksi aivan aiheeton kysymys. Jokainen aikuinen tietää, että lapset tuo haikara. Käänny muslimiksi, niin sinulta ommellaan kiinni koko värkki ja peitetään molemmat päät.
onhan siinä vaara että lääkäri lykkii kakkoseen samalla kun vetää vauvan päätä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittakaa läääkärin auktoriteettia! Kyllä se on niin raskas ammatti, että vähän pitää saada vilkuilla paljaita alapäitä palkinnoksi, todella tiukkapipoista on ruveta värkkiään pihtaamaan lääkäriltä! Päivystävä synnytyslääkäri parka saa koko yön yksin kämpässään kökkiä ja ainoa ilonaihe on se kun saa tunkea kätensä sisääsi tai parhaassa tapauksessa fistata kumisella imukupilla - suokaa se edes mukisematta!
t. haaveammatti
Oikeesti. Silloin kun tarvitaan lääkäriä synnytyksessä sitten on häikkää ja kiidätetään teholle kun vauva syntynyt tai hätäsektio.
Teippaaja pro kirjoitti:
Opiskelen kuudetta vuotta kätilöksi, ja ainakin uudessa OPSissa tämä alapään paljausasia on otettu huomioon. (Ammattislangilla puhumme "häveliäisyyskoodista".) Yksi viime vuonna suorittamani opintojakso käsitteli tätä asiaa ja mielestäni paras kurssilla esitelty innovaatio oli häpyalueen teippaaminen. Ennen synnytykseen lähtöä äiti voi itse teipata pimpin piiloon eikä silloin ole vaaraa, että hoitohenkilöstö, doula, isä tai vauva näkisi mitään mikä ei heidän silmilleen kuulu. Yleisintä on muistaakseni teipata pienemmät häpyhuulet ja häpykieli kokonaan piiloon ja isoista häpyhuulistakin ainakin sisäsivut. Teippaamiseen suositellaan sähköteippiä koska se ei jätä liimajälkiä ja sitä saa monen värisenä.
Moni hakeutuu kätilöksi tai synnytyslääkäriksi juuri perversioidensa vuoksi, mutta onneksi olen itse homo niin ei ole minun ongelma.
Mies 32.
p.s. En lukenut kaikkia sivuja tästä keskustelusta joten anteeksi jos tulee toistoa.
Voi että kun näistä teipeistä ei mitään tiietty 90 luvulla.Olisin käyttänyt sinistä, sain pojan.Ihanaa,voisivat myydä näitä siellä osastolla,äkkiäkö sitä siellä teippaisi. Ajatelkaapas tyttö ja poika kaksoset,sais käyttää vaaleanpunaista ja sinistä.
Huumorinkukka se vaan on kaunein. Kiitos sulle,nauroin makeasti.
Huikea biisi vauva.fi:n inspiroimana! Kannattaa katsoa, jos Kalevauva ei ole vielä tuttu :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö riitä, että riisuu sukat?
Älä riisu sukkiakaan. Sun käsketään kiskoa niitä sukanvarsia ponnistaessas. Et ole tainnut synnyttää 😀
Meidän tk:n kätilö kertoi synnyttäneensä saksassa, ja siellä oli käsketty laittaa jalat kahden synnytystä hoitavan kätilön olkapäille ja siinä sitten piti vauvaa pungertaa.
Vierailija kirjoitti:
Repesin.
Saatiinko tikattua ilman komplikaatioita?
Tää on mahtava ketju. Jo 8 vuotta ja edelleen kommentoidaan. 😁
Uutta tietoa: saa valita onko synnytyksessä vai koulun vanhempainilloissa alapää paljaana. Ihanaa tää valinnanvapaus!
Meillä on jo täynnä ilmoittautumislistat vanhempainiltavalmennuksiin! Saa ilmeiseti valita onko vanhempainvarteissa vai koko luokan vanhenpainilloissa alapää paljaana. Opettaja ei kylläkään saa valita. Hänen on oltava. Siis läsnä. Kiva, kun koululaitos on aina ns. muutoksen kourissa!
Voi kun pääsis alapääopeksi. Mä olen kyllä jo kirjastovastaava, mutta se on aika tylsää. Tuohon verrattuna.
Joku pervo nautiskelee kun naiset kirjoittelee kokemuksiaan. Sivistymätöntä. Nauttii kun saa edes sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Huikea biisi vauva.fi:n inspiroimana! Kannattaa katsoa, jos Kalevauva ei ole vielä tuttu :DD
Kiitos linkistä, en ollut tätä biisiä kuullutkaan 👍😀 suosittelen myös Kalevauvan Panohanskat- kipaletta 👏🏿
Ei vaadita lapsen siittämiseenkään paljasta pyllyä (keskeltä avonaiset seksitangat voi olla käytössä) ja synnyttää voi samoilla housuilla. Joskin reikää pitää isontaa.
Repesin.