Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?

Vierailija
04.02.2011 |

Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?

Kommentit (826)

Vierailija
501/826 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provo

Ja tietysti tämä provo tulee Porvoosta koska siellä pitää kaiken olla hienompaa ja erikoisempaa..

Vierailija
502/826 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo 10 v gynekologina ja vieläkin pitää välillä käydä vessassa masturboimassa että seisokki helpottaaa  jos olen käynyt katsomassa synnytysosastolla jotain 20v ensisynnyttäjää. Kandina kävin ennen synnytysosastolle tai gynevastaanotolle menoa kädellä vessassa etukäteen ettei tullut nolostuttavia pullotuksia.

Olin 22v kun sain esikoisen. Olin ihan hoikka vain oikeasti pieni maha synnyttämään mennessä ja rinnat isot.

Noin 40v mieslääkäri oli selvästi aivan vaikeana näkemästään. Tuli oksettava olo.

Miehen ei tule olla gyne eikä kätilö. Se on ihan luonnotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/826 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vagina avoimena tietenkin, samoin persesilmä. Parhaimmat lääkärit käyttävät liukkaria. Kyllä lähtee.

Vierailija
504/826 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo 10 v gynekologina ja vieläkin pitää välillä käydä vessassa masturboimassa että seisokki helpottaaa  jos olen käynyt katsomassa synnytysosastolla jotain 20v ensisynnyttäjää. Kandina kävin ennen synnytysosastolle tai gynevastaanotolle menoa kädellä vessassa etukäteen ettei tullut nolostuttavia pullotuksia.

Olin 22v kun sain esikoisen. Olin ihan hoikka vain oikeasti pieni maha synnyttämään mennessä ja rinnat isot.

Noin 40v mieslääkäri oli selvästi aivan vaikeana näkemästään. Tuli oksettava olo.

Kyllähän tossa normaalilla miehellä seisoo:)

Vierailija
505/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremi housut on menneisyyden vastaus tähän nykyajan ongelmaan. Nehän on ihan oikeasti olleet käytössä siksi kun jossain päin maailmaa ajateltiin että Jeesus voi syntyä uudelleen ihan kelle tahansa.

No nykyajan synnyttäjät voisivat omia haaremihousut.

Vierailija
506/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vain yläpää..

Vierailija
507/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö mikset mene keisarin leikkaukseen

niin pimppi jää tiukaksi ja on hetivalmis ajoon

mälliä ei kande laskea runsaasti sisään ettei tikeistä tursua mahanahasta ulos

Vierailija
508/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko revenneen vesimelonin tuijottelu Sinulle sairasta mielihyvää tuottavaa. Hae apua.

Vierailija
509/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stretchfarkut on ihan yes. Usein synnyttelen ne jalassa ... #stretchfarkuissasyntyyiloisialapsia

Vierailija
510/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä et siitä päätä!

Vierailija
511/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevauva teki tästä loistavan biisin :D

Vierailija
512/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai riisuit sitten yläosankin paljaaksi kun menit synnyttämään?

Vierailija
513/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat nyt luulla vähän liikoja itsestäsi. Sairaalavaatteissa kukaan ei näytä p*ntavalta, sori vaan. Eikä siellä rinnat paljaana synnytetä.

Vierailija
514/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kätilö käyttää tilannetta hyväkseen auttaakseen vauvan ulos. Mutta voithan siellä vaikka hame päällä olla, jos se oloasi helpottaa, mutta vauva tuskin puskee itseään minkään kankaan läpi vaikka aktiivisesti synnytykseen osallistuukin. Kannattaa hakea ja katsoa synnytysvideoita YouTubesta, niin pääsee tutustumaan itse tapahtuman kulkuun hiukan paremmin. 

Vierailija
515/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervolääkäri nauttii tilanteesta. Vuosikymmen sitten oli yks lääkäri joka kuulemma käytti sormea naisen pimpsukassa pitkään,sitten hän otti sormen pois ja nuoli ja imi sormeaan,ei tietenkään naisen nähden vaan salaillen. Moni nainen sen kuitenkin huomasi.Mitenhän nykyyään kävi jos lääkäri tekis noin?

Valitettavasti kyllä tosi,ystävätär oli käynyt sellasen lääkärin tarkastuksessa.Tämä tapahtui 80luvun lopussa Tampereella. Lääkäri ei ole enään hengissä,kuoli muutamavuosi sitten yli 80vuotiaans.

Vierailija
516/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee keisarileikkauksen, niin ei tarvi näyttää toosaa, vaan voi pitää verkkarit jalassa?

Näin voisi luulla. Meilläkin emäntä sanoi, että jumala vissiin ollut asialla kun tuli raskaaksi (eikä olla ikinä oltu sillai, tietenkään). No se synnytystouhu oli ihan just niin perverssiä menoa kuin mitä täällä on kuvailtu, kaikki ois pitäny riisua ja mitä vielä... emännän kanssa saatiin huitoa niitä lespoja etäämmäksi ihan urakalla. Sovittiin sitten, että tehdään sektio, kaikille mukavampaa. Niin eikö siihen heti tullu joku karvaturpa puhumaan anestesiasta. Sehän ei nyt sitten käynyt mitenkään, kun me ollaan anestesiakriittisiä, ja pitihän emännän sitä paitsi pystyä valvomaan, mitä siellä salaisen solan tuntumassa oikein touhutaan. Mentiin ihan luomuna ilman kivunlievitystä, oli kyllä todella voimaannuttava kokemus.

Vuosi sen jälkeen palasin aamulla työpaikalta takaisin kotio, kun oli työpaikan avaimet jääneet toisen beigen pikkutakin taskuun, niin makuuhuoneesta kuului kauhea ähinä ja eukko huusi herrajumalaa että melkein kadulle asti kuului. Ajattelin heti että ei saatana nyt tätä taas, en halua enää toiste sinne synnytyssairaalan pervokabinettiin. Kun menin makuuhuoneeseen katsomaan, niin se olikin vaan naapurin Rane. Jotkut painitreenit niillä oli menossa.

Vierailija
517/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, eiks tää ookaan normi? :o Mulla ainakin ilmestyy hämähänkinseittiä alapää täyteen raskausaikan. Onhan siinä se vajaa 9 kk aikaa kasvattaa tota harsoo. Lapsi sitten nätisti puhkasee siitä aukon, jonka kautta putkahtaa. Ei siitä kukaan ehdi mitään näkemään. En ymmärrä yhtään tota kysyjää.

Vierailija
518/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä synnytykseen kirjoitti:

Kyllä, kätilö käyttää tilannetta hyväkseen auttaakseen vauvan ulos. Mutta voithan siellä vaikka hame päällä olla, jos se oloasi helpottaa, mutta vauva tuskin puskee itseään minkään kankaan läpi vaikka aktiivisesti synnytykseen osallistuukin. Kannattaa hakea ja katsoa synnytysvideoita YouTubesta, niin pääsee tutustumaan itse tapahtuman kulkuun hiukan paremmin. 

Viekku?!

Vierailija
519/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa täytyy keskustella tällaisistakin...

Vierailija
520/826 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju sinånsä, mutta asiasta oikeasti ahdistuneille sanon, ettei synnytyssaliin koko pitäjää pidä päästää (eikä muuten edes sitä lapsen isää, ellei synnyttäjä itse niin halua).

Viime kädessä SYNNYTTÄJÄ ITSE päättää. saako kätilön, mahd hoitajan ja lääkärin lisäksi huoneessa hyöriä muita, ja jokaisen, joka koskee hänen alapäähänaä on siihen lupa saatava. 

Kyse voi olla itsemääräämisoikeuden menettämisesta, joka on yksi pelottava seikka synnytyksessä.

Hieman ilonpilaajana tämän sanon, mutta uskon, että tätäkin ketjua seuraa muutama synnytyspelkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän