Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Minä ainakin olin 15 tuntia pyllypaljaana synnytyksen aikana.
Ensin oli mies kätilö joka teki myös sisätutkimuksen .
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olin 15 tuntia pyllypaljaana synnytyksen aikana.
Ensin oli mies kätilö joka teki myös sisätutkimuksen .
Miespuolisen kätilön pitää olla homo tai ainakin pitää tiukkoja alushousuha että seisokki ei näy.
Kiitos että pelastit mun päivän. 😂😂 Masentanut koko päivän. Nauroin tälle vedet silmissä. 😂
Kyllä yleensä ihmiset synnyttää housut jalassa.
Tää ketju on kyllä paras! Nauroin niin että alkoi silmissä pimetä. Taisi tulla tippa pissaa housuihin...
Jos ujostuttaa, voi sonnustautua vappunaamariin tai jonkinlaiseen kasvot peittävään huntuvarustukseen, kuten mehiläistenhoitajan hattuun. Tällä tavalla varustautunut synnyttäjä säilyttää intimiteettisuojansa ja arvokkuutensa, vaikka olisikin vulgaaristi billu ja berse paljaana.
Juu, ota henkivartijat mukaan. Mistä sitä ikinä tietää....
Aina oikeassa kirjoitti:
Ei herranjumala, päivän naurut ! :D
Ihmiset tietämättömät rakkaat, siinä että saat synnytyksessä oman lapsen on pieni hinta olla alasti :D Ei niillä lääkäreillä oo aikaa eikä kiinnostusta toisten alapäitä tuijottella, siinä keskitytään siihen synnytykseen täysillä. Ootteko oikeesti tyhmiä vai luuletteko itestänne liikoja, kuka tuntematon teiän alapäätä haluaa katella, varsinkin kun on kyse toisen ihmisen elämän alusta, olkaa ylpeitä että saatte synnyttää alapää paljaana, ettei tarvi mahan kautta leikata :D Alapää toipuu ajallaan, vatsassas ois ikuiset arvet koko loppuelämäs :D Rohkeesti vaan
Alapäässä on loppuiän arvet esim välilihan leikkaamisesta ja aukko on venynyt. Samalla tavalla se sektiohaavakin paranee kuin alapää.
Yleensä synnytetään alapää paljaana, ei nyt ihan alasti, mutta lapsi yleensä syntyy täysin alasti omg
Vierailija kirjoitti:
Aina oikeassa kirjoitti:
Ihmiset tietämättömät rakkaat, siinä että saat synnytyksessä oman lapsen on pieni hinta olla alasti :D Ei niillä lääkäreillä oo aikaa eikä kiinnostusta toisten alapäitä tuijottella, siinä keskitytään siihen synnytykseen täysillä. Ootteko oikeesti tyhmiä vai luuletteko itestänne liikoja, kuka tuntematon teiän alapäätä haluaa katella, varsinkin kun on kyse toisen ihmisen elämän alusta, olkaa ylpeitä että saatte synnyttää alapää paljaana, ettei tarvi mahan kautta leikata :D Alapää toipuu ajallaan, vatsassas ois ikuiset arvet koko loppuelämäs :D Rohkeesti vaanAlapäässä on loppuiän arvet esim välilihan leikkaamisesta ja aukko on venynyt. Samalla tavalla se sektiohaavakin paranee kuin alapää.
Ei se aukko kyllä pysyvästi veny niinkuin ei yhdynnänkään jäljiltä jos lihakset on normaalit - ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina oikeassa kirjoitti:
Ihmiset tietämättömät rakkaat, siinä että saat synnytyksessä oman lapsen on pieni hinta olla alasti :D Ei niillä lääkäreillä oo aikaa eikä kiinnostusta toisten alapäitä tuijottella, siinä keskitytään siihen synnytykseen täysillä. Ootteko oikeesti tyhmiä vai luuletteko itestänne liikoja, kuka tuntematon teiän alapäätä haluaa katella, varsinkin kun on kyse toisen ihmisen elämän alusta, olkaa ylpeitä että saatte synnyttää alapää paljaana, ettei tarvi mahan kautta leikata :D Alapää toipuu ajallaan, vatsassas ois ikuiset arvet koko loppuelämäs :D Rohkeesti vaanAlapäässä on loppuiän arvet esim välilihan leikkaamisesta ja aukko on venynyt. Samalla tavalla se sektiohaavakin paranee kuin alapää.
Ei se aukko kyllä pysyvästi veny niinkuin ei yhdynnänkään jäljiltä jos lihakset on normaalit - ohis
Ei sitä aukkoa millään muokkaa alkuperäiseen kuntoon kun kudos on venyttynut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina oikeassa kirjoitti:
Ei sitä aukkoa millään muokkaa alkuperäiseen kuntoon kun kudos on venyttynut.
Ai? No sittenhän kaikkien neitsyytensä menettäneiden aukot on lopullisesti pilalla kun kudos on venyttynut?
Vierailija kirjoitti:
Aina oikeassa kirjoitti:
Kolme synnytystä takana, ei ole aukko jäänyt venyneeksi eikä ole leikkausarpia. Vaikka välilihaa leikattaisiinkin jollakin niin on se arpi aivan eriasia kuin sektioarpi joka on näkyvällä paikalla, suurempi ja mahdollisesti kuopalla tai pullistunut koska kyseessä on syvä haava kaikkien vatsanpeitteiden läpi. Ei todellakaan mikään pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
otapa ne lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee keisarileikkauksen, niin ei tarvi näyttää toosaa, vaan voi pitää verkkarit jalassa?
sairaalavaatteet
Enemmän olen huolissani, että syntyykö lapsi aina alasti? Eikö minun äitinä pitäisi suojella lastani, ettei kukaan näe häntä alasti!!
Olen ollut jo 10 v gynekologina ja vieläkin pitää välillä käydä vessassa masturboimassa että seisokki helpottaaa jos olen käynyt katsomassa synnytysosastolla jotain 20v ensisynnyttäjää. Kandina kävin ennen synnytysosastolle tai gynevastaanotolle menoa kädellä vessassa etukäteen ettei tullut nolostuttavia pullotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on kyllä paras! Nauroin niin että alkoi silmissä pimetä. Taisi tulla tippa pissaa housuihin...
Kuuntelepas Kalevauvan tekemä laulu tästä ketjusta, niin naurat vielä lisää. :D
Eheeei - voit pitää myös Nokian pitkävartisia.
Ja kissannahka vanttuhia.
Synnyttää kannattaa vaippaan. Tule pehmeä lasku.