Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitä "vähäseksisiä" miehiä oikein löytyy?

Vierailija
04.02.2011 |

Täällä aika moni valitaa miehen haluttomuudesta. Mulla on kuitenkin ihan päinvastainen ongelma: jokaikinen mies, jonka kanssa olen seurustellut, on halunnut seksiä paaaljon enemmän kuin minä ja se on siis ollut ongelma jokaisessa suhteessa. Mulle riittäis ehkä kerran kuussa tai harvemmin.

Enää en edes uskalla yrittää parisuhdetta (olen siis sinkku), kun aina kaatuu mm. tuohon seksiin.

Eli mistä ihmeestä mä voisin löytää sellaisen miehen, joka ei koko ajan ole vonkaamassa ja kiukuttele, jos ei seksiä oo koko ajan??

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haluaa seksiä todella harvoin, kuten ap, tuntuu pitävän itseään parempana ihmisenä, kun eivät halua pahaa ja likaista seksiä kuin harvoin, toisin kuin syntiset miehet (ja muut naiset). Ehkäpä siinä on syy seksuaaliselle estyneisyydelle. Jos itse haluaa seksiä vähän, niin ei siihen tarvites suhtautua niin, että typerät miehet sitten vonkaa ja haluaa seksiä koko ajan- jos haluaa seksiä useammin kuin kerran kuussa parissa niin se ei todellakaan ole koko ajan. Luultavasti sellaista miestä, joka noin vähän seksiä haluaa ainakin suhteen alussa, voi olla vaikea löytää. Useimmiten ne miehetkin tosiaan lakkaa haluamasta seksiä saman puolison kanssa niin usein ja saattavat harrastaa sitä sitten muiden kanssa. Ehkä vähäseksisille naisillekin olisi ratkaisu, että ottavat normaalit seksihalut omaavan miehen, ja antavat näille luvan käydä vieraissa. Siihen suhteet menee joka tapauksessa ajan mittaan aika usein, tosin vieraissa käydään puolin ja toisin salaa.

Vierailija
22/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihmettelin, mistä noita miehiä löytää, kun täällä moni valittaa miehensä seksuaalisen halun vähyyttä.

Jaa, että mulla haluttomuusongelma?? Kertokaa mulle, missä on määritelty, minkä määrän seksiä pitää haluta, jotta ei ole haluton? Siis missä se raja menee? Enkö muka voi olla libidoltani heikko, vaan mussa on jotain vikaa? Jos näin on, kertokaa ihmeessä mulle, miten parannan itseni? Elämä olis vaan niin paljon helpompaa, jos olis enempi tuota halukkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiseen "seksitahtiin". Kerta, pari kuukaudessa on molemmille oikein sopiva ja seksi on silloin hyvää.

Meillä vähän samaan tapaan, aluksi ehkä oli vähän vilkkaampaa. Ja 10 vuotta olemme myös olleet yhdessä, kaksi lasta perheessä.

Mun mies halusi alkuaikoina 2-3 kertaa viikossa, nyt 10 vuoden jälkeen 1-2 kertaa kuukaudessa. Hän tosin sanoo, että periaatteessa haluaisi useamminkin, mutta ei jaksa. Arki vie mehut.

Vierailija
24/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy myös.ollu aina kiltti vähäseksinen mies...testot alhaalla?mua haluttais koko ajan..=)

Vierailija
25/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on tosi taitava,nainen haluaa...aina!htvä suutelutaito ja niin edelleen...

Vierailija
26/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on olemassa myös ns. aseksuaalisia ihmisiä, sekä miehiä että naisia.

Totta kai seksin vähyys voi johtua vain toisesta osapuolesta suhteessa tai erilaisista ongelmista, mutta välttämättä asia ei näin ole. Ei ole olemassa mitään normimäärää, "oikeaa" määrää seksille. Eikä se, että parisuhteessa on harvoin seksiä (tai yhdyntää, seksiähän on muunlaistakin), tarkoita automaattisesti, että suhteessa olisi jotain vialla tai toinen kävisi vieraissa tai haluaisi vieraisiin.

jotka haluaa seksiä todella harvoin, kuten ap, tuntuu pitävän itseään parempana ihmisenä, kun eivät halua pahaa ja likaista seksiä kuin harvoin, toisin kuin syntiset miehet (ja muut naiset). Ehkäpä siinä on syy seksuaaliselle estyneisyydelle. Jos itse haluaa seksiä vähän, niin ei siihen tarvites suhtautua niin, että typerät miehet sitten vonkaa ja haluaa seksiä koko ajan- jos haluaa seksiä useammin kuin kerran kuussa parissa niin se ei todellakaan ole koko ajan. Luultavasti sellaista miestä, joka noin vähän seksiä haluaa ainakin suhteen alussa, voi olla vaikea löytää. Useimmiten ne miehetkin tosiaan lakkaa haluamasta seksiä saman puolison kanssa niin usein ja saattavat harrastaa sitä sitten muiden kanssa. Ehkä vähäseksisille naisillekin olisi ratkaisu, että ottavat normaalit seksihalut omaavan miehen, ja antavat näille luvan käydä vieraissa. Siihen suhteet menee joka tapauksessa ajan mittaan aika usein, tosin vieraissa käydään puolin ja toisin salaa.

Vierailija
27/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se äärettömän surullistakin jos ei nauti seksistä. Ongelma piilee jossakin muualla kuin niissä miehissä ja Ap:lle itselleen tekisi hyvää se perimmäinen syy estyneisyydelleen selvittää. Läheisyys ja rakastelu, yhteyden tunne toisen ihmisen kanssa on parasta mitä elämä tarjoaa. Tietenkin sen lopputuloksen lisäksi.

Vierailija
28/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihmettelin, mistä noita miehiä löytää, kun täällä moni valittaa miehensä seksuaalisen halun vähyyttä.

Jaa, että mulla haluttomuusongelma?? Kertokaa mulle, missä on määritelty, minkä määrän seksiä pitää haluta, jotta ei ole haluton? Siis missä se raja menee? Enkö muka voi olla libidoltani heikko, vaan mussa on jotain vikaa? Jos näin on, kertokaa ihmeessä mulle, miten parannan itseni? Elämä olis vaan niin paljon helpompaa, jos olis enempi tuota halukkuutta.

niitä varmaan löytyy niistä pitkistä parisuhteista. Jos miehellä olisi koko ajan tarjolla nuorta ja kaunista vierasta naista, niin taatusti sitä haluttaisi yhtä paljon kuin suhteen alussakin kun oli vielä uutuudenviehätystä omaan partneriin.

Vierailija
29/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt todellakaan pidä itseäni mitenkään parempana ihmisenä, kun en seksiä niin usein halua! Eikä seksi mielestäni ole mitenkään likaista tms. Miten ihmeessä noin väärin onnistuin kirjoittamaan, että noin tulin ymmärretyksi :(

Käytin nyt tuota kammottavaa sanaa "vongata". Ilmeisesti olisi pitänyt sanat toisin asettaa. Tuossa 10 vuoden avioliitossani meillä seksiä tosiaan oli parin päivän välein, mutta en siitä itse vaan noin usein nauttinut.

Ja olen samaa mieltä ton yhden vastaajan kanssa, että seksihalujen olisi hyvä kohdata. Senhän takia täällä kyselen vähäseksisen miehen perään!!

-ap

Vierailija
30/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai seksin vähyys voi johtua vain toisesta osapuolesta suhteessa tai erilaisista ongelmista, mutta välttämättä asia ei näin ole. Ei ole olemassa mitään normimäärää, "oikeaa" määrää seksille. Eikä se, että parisuhteessa on harvoin seksiä (tai yhdyntää, seksiähän on muunlaistakin), tarkoita automaattisesti, että suhteessa olisi jotain vialla tai toinen kävisi vieraissa tai haluaisi vieraisiin.

se pätee silloin, jos alusta asti seksiä on haluttu vähän, mutta jos alussa sitä on halunnut joka päivä ja muutaman vuoden päästä kerran kuussa, niin kyllä se kyllästymisestä johtuu. Ei se tarkoita, että kävisi vieraissa tai suhde muuten olisi huono, seksi ei vain enää kiinnosta sen saman ihmisen kanssa.

Vierailija
31/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parista muustakin ketjustä päätellä sen, että se hieman naureskeltukin "lauantaina saunan jälkeen" onkin tavallaan usein hyvä kompromissi, viiva keskellä kylää, kultainen keskitie?

Siis jos toinen osapuoli haluaa sen 3-4 kertaa viikossa ja toinen 1-2 kertaa kk:ssa.

Normiseksipäivä kerran viikossa.

Tero

Vierailija
32/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin en siis osaa ilmaista asiaani niin, etten tulisi väärin ymmärretyksi :(

Kyseessä siis on todellakin vain se, kuinka usein seksiä harrastetaan. EI se, ettenkö siitä osaisi nauttia tai olisin kokonaan haluton!

Kiitos tuosta kirjoituksesta, että libidoja todella on erilaisia.

Sitäpaitsi lisään vielä, että mieluummin pysynkin sinkkuna kuin törmään taas liian erilaisen libidon omaavaan mieheen. Kunhan nyt kyselin tätä täällä.

-ap

Vierailija
33/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt sitten, että naisella on heikko libido. Edelleen se ongelma on naisessa itsessään jos hän siitä kärsii ja haluaa muutosta. Toinen vaihtoehto on tyytyä heikkoon libidoonsa ja siihen tosiasiaan, että on vaikeahko löytää miestä joka täyttää kaikki mahdolliset kriteerit, on terve ja lisäksi samalla tasolla seksihalujensa kanssa kuin haluton nainen.

Terve ihminen haluaa seksiä ja pitää siitä. Seksi ei ole pelkästään fyysinen toiminto. Heikko libido saattaa kieliä taustalla piilevistä terveydellisistä ongelmista, psyykkisistä tai fyysisistä, tai sitten on vain osa ihmistä.

Vierailija
34/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 3 vuotta, olisit voinut jo jonkun kohdata. Ajatteles, moni täälläkin kirjoittavista on ollut saman miehen kanssa kymmeniä vuosia.

kanssa 7v yhdessä ja edelleen sille kelpaisi seksi joka päivä ja monta kertaa..

Samoin ex,oltiin lähes 10v yhdessä ja seksiä olisi ollut vaikka joka päivä..mulle kun riittäisi kerran pari viikossa..

Pointtini ei suinkaan ollut, että kaikki miehet muuttuvat vähäseksisiksi pitkällä tähtäimellä, vaan että vähäseksisyys todennäköisesti paljastuu kunnolla vasta useiden vuosien jälkeen.

Vierailija
35/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen haluaa seksiä ja pitää siitä. Seksi ei ole pelkästään fyysinen toiminto. Heikko libido saattaa kieliä taustalla piilevistä terveydellisistä ongelmista, psyykkisistä tai fyysisistä, tai sitten on vain osa ihmistä.

On ihan varmasti paljon ihmisiä, joille seksuaalisuus on vähemmän tärkeä elämän osa-alue, ja ihan varmasti ovat silti TERVEITÄ! Vai määritteleekö mielestäsi tämä libidon voimakkuus ihmisen todellisen terveydentilan? Että jos on heikko libido, ihminen on sairas, ihan vain sen perusteella, vaikka olisi muuten erittäin onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä?

Tuolla perusteella suurin osa ihmisistä taitaa olla jotenkin sairaita. Kun yksi ei välitä syödä enempää kuin on pakko, toista ei kiinnosta nukkuminen ja joku taas ei siedä musiikkia, joku toinen hiljaisuutta, yksinäisyyttä tai jatkuvaa muiden seuraa. Tai jotakuta ei kiinnosta lisääntyä.

Vierailija
36/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että treffailee häntä ensin seksittömästi muutaman kuukauden. Jos miehellä on oikein kova seksivietti, niin ei se jaksa katsella naista, jolta ei heti saa seksiä.

Vierailija
37/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin on myös toisin päin. Pidän siis puolisoani edelleenkin hyvin haluttavana ja seksi on hyvää. Silti _meille_ sopiva ja luonnollinen seksimäärä on nykyään noin pari kertaa kuussa.

Seurusteluaikoina elämässä oli niin paljon vähemmän muuta sisältöä kuin se seksi. Nyt teemme enemmän monenlaista muuta yhdessä joko perheenä tai sitten pariskuntana (meillä on yhteisiä harrastuksia). Seksi ei ole enää etusijalla, mutta se tärkeää toki edelleen. Se laatu, ei se määrä.

Ihmiset ovat erilaisia.

se pätee silloin, jos alusta asti seksiä on haluttu vähän, mutta jos alussa sitä on halunnut joka päivä ja muutaman vuoden päästä kerran kuussa, niin kyllä se kyllästymisestä johtuu. Ei se tarkoita, että kävisi vieraissa tai suhde muuten olisi huono, seksi ei vain enää kiinnosta sen saman ihmisen kanssa.

Vierailija
38/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pitkälle. ;-) Et ehkä itse asennettasi edes tiedosta. Äkkiseltään kirjoituksistasi tulee mieleen huono itsetunto, huonot mieskokemukset, jonkinlaista halveksuntaakin miessukupuolta kohtaan. Huono isäsuhde?

Vongata -sana ei kuulu sanavarastooni ollenkaan tässä yhteydessä. En voisi kuvitella puhuvani tasavertaisesta kumppanistani tuohon sävyyn.

Käytin nyt tuota kammottavaa sanaa "vongata". Ilmeisesti olisi pitänyt sanat toisin asettaa.

Vierailija
39/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka välissä pitäisi olla "livauttamassa" pikaiset ja sitten vielä illalla pitkän kaavan kautta. Sitten jos ei saa niin leikitään marttyyria ja käännetään selkä ja murahdellaan.

Jos joskus väsyneenä haluaisit mennä kainaloon istumaan, toinen on heti käsi haarojen välissä, että nussitaan.

Mulla on ollut tollanen poikaystävä. Tosi rasittava.

Ja en todellakaan jaksa seksiä joka ilta ja monta kertaa päivässä. Minulle riittää kerta, pari viikkoon. Harvemmin, mutta hyvää seksiä. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin tapaseksi ennen nukkumaanmenoa.

En nyt todellakaan pidä itseäni mitenkään parempana ihmisenä, kun en seksiä niin usein halua! Eikä seksi mielestäni ole mitenkään likaista tms. Miten ihmeessä noin väärin onnistuin kirjoittamaan, että noin tulin ymmärretyksi :(

Käytin nyt tuota kammottavaa sanaa "vongata". Ilmeisesti olisi pitänyt sanat toisin asettaa. Tuossa 10 vuoden avioliitossani meillä seksiä tosiaan oli parin päivän välein, mutta en siitä itse vaan noin usein nauttinut.

Ja olen samaa mieltä ton yhden vastaajan kanssa, että seksihalujen olisi hyvä kohdata. Senhän takia täällä kyselen vähäseksisen miehen perään!!

-ap

Vierailija
40/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehkä siksi, kun nyt mietin, käytin sanaa "vongata". Mun päähän ei nyt vaan mahdu, että aikuinen mies kiukuttelee kuin pikku lapsi, jos ei saa tarpeeksi seksiä.

Mutta tosiaan, sen verran ajattelemisen aihetta olen saanut, että pitää vilkaista peiliin, miksi tällaisia miehiä sitten puoleeni vedän ja miksi ylipäätään tällaisten kanssa mihinkään suhteisiin rupean. Itsetutkiskelun paikka siis.

Ja toistaiseksi olen tosiaan tyytynyt elämään mieluummin heikon libidoni kanssa yksin kuin edes haaveilemaan parisuhteesta. Kunhan vain kyselin, kun täällä niin moni valittaa miehen alhaisesta libidosta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä