Mitä OLET antanut miehellesi anteeksi?
Itse olen antanut anteeksi miehen yhdenillanjutun, kun esikoisemme oli 6kk- ikäinen.
Mies tunnusti itse kuusi vuotta kärvisteltyään, asia puhuttiin poikki ja pinoon ja annoin anteeksi.
Mielestäni oli jo niin vanha juttu, ettei perhettä kannattanut moisella hajoittaa.
Nyt lapsia neljä, ja onnellista yhdessäoloa miehen ja lapsien kanssa pitkälti toistakymmentä vuotta, joten en kadu..
Kommentit (7)
tai pitäisikö sanoa pettämiset tai edes sen, ettei käyttänyt kondomia. Lapsessahan tavallaan ei ole mitään anteeksiannettavaa, eihän se lapsen vika ole eikä mieskään enää siinä vaiheesa voi asiaan vaikuttaa, kun vahinko on tapahtunut.
lapsi muutti perheeseemme
Minkä ikäisenä lapsi muutti teille? Miten teillä on mennyt? Oliko lapsi siis tehty suhteenne aikana?
Minkä ikäisenä lapsi muutti teille? Miten teillä on mennyt? Oliko lapsi siis tehty suhteenne aikana?
lapsi on tehty avioliittomme aikana.
Vaikeuksiakin on ollut totta kai
Minkä ikäisenä lapsi muutti teille? Miten teillä on mennyt? Oliko lapsi siis tehty suhteenne aikana?lapsi on tehty avioliittomme aikana.
Anteeksi uteliaisuuteni. Olen osin samassa tilanteessa ja siksi utelias. Ei ole löytynyt netin kautta paljon ihmisiä, jotka ovat jatkaneet suhdettaan tällaisen jälkeen, kaipaan selviytymiskokemuksia. Vaatii vahvuutta lähteä suhteesta vaikeuksien koittaessa, tietysti, mutta myös jääminen vaatii voimaa, määrätietoisuutta ja hyvää itsetuntoa. Tsemppejä sinulle!
Sen jälkeen ei ole läpsinyt ja sen läpsäyksenkin jälkeen ollaan oltu onnellisesti yhdessä lapsia kasvattaen kymmenisen vuotta.
Minkä ikäisenä lapsi muutti teille? Miten teillä on mennyt? Oliko lapsi siis tehty suhteenne aikana?lapsi on tehty avioliittomme aikana.
Anteeksi uteliaisuuteni. Olen osin samassa tilanteessa ja siksi utelias. Ei ole löytynyt netin kautta paljon ihmisiä, jotka ovat jatkaneet suhdettaan tällaisen jälkeen, kaipaan selviytymiskokemuksia. Vaatii vahvuutta lähteä suhteesta vaikeuksien koittaessa, tietysti, mutta myös jääminen vaatii voimaa, määrätietoisuutta ja hyvää itsetuntoa. Tsemppejä sinulle!
ratkaisu ei ollut helppo ja on pitkän tien tulos, arvostelijoitakin riittää, mutta elän oman elämäni omien ratkaisujeni mukaan, en muiden.