Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitä "vähäseksisiä" miehiä oikein löytyy?

Vierailija
04.02.2011 |

Täällä aika moni valitaa miehen haluttomuudesta. Mulla on kuitenkin ihan päinvastainen ongelma: jokaikinen mies, jonka kanssa olen seurustellut, on halunnut seksiä paaaljon enemmän kuin minä ja se on siis ollut ongelma jokaisessa suhteessa. Mulle riittäis ehkä kerran kuussa tai harvemmin.

Enää en edes uskalla yrittää parisuhdetta (olen siis sinkku), kun aina kaatuu mm. tuohon seksiin.

Eli mistä ihmeestä mä voisin löytää sellaisen miehen, joka ei koko ajan ole vonkaamassa ja kiukuttele, jos ei seksiä oo koko ajan??

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella puhuvani tasavertaisesta kumppanistani tuohon sävyyn.

Varmaan luit ketjun, mutta unohdit, että ap puhuu exästä. Ja hän itsekin sanoi, ettei käyttänyt tuollaisia sanoja heidän yhdessä ollessaan.

Aikas tavallista on, että exästä puhutaan vähän halveksivasti, onhan hänen kanssaan mennyt sukset ristiin. Et voi sillä perusteella syyttää ap:ta seksihaluttomaksi, että hän puhuu exästään aivan inhimillisesti samanlaisella asenteella kuin suuri osa muistakin eronneista.

Vierailija
42/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan seksiä, hyvää sellaista, huomattavasti enemmän mitä saan. Mies ei koskaan ole ollut seksuaalisesti aktiivinen, ja sitä virhettä ei olisi pitänyt tehdä, että tähän jumitun.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin itseni huonosti. Tarkoitin tasavertaisella kumppanuudella juuri sitä suhteen aikaista kumppanuutta. Kykeneekö Ap sellaiseen suhteeseen, jossa arvostaa toista osapuolta. Ja jos ei niin miksei. Ap tuossa kirjoittikin, että on itsetutkiskelun paikka. Se on hyvä lähtökohta jos muutosta kaipaa ja on onneton nykyisessä tilanteessaan. Muita on paha mennä muuttamaan.

Varmaan luit ketjun, mutta unohdit, että ap puhuu exästä.

Vierailija
44/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tehty sopimus kiintiöseksistä: 1 krt/vko vähintään. Useamminkin saa harrastaa jos haluaa.. Mielestäni seksi on juuri se asia, joka erottaa parisuhteen muista suhteista. Silloin ei voi laittaa toista "kärsimään" omasta haluttomuudesta. Edes 1 kerta viikossa pitää miehen edes jotenkin onnellisena ja toki saa itse helliä itseään jos haluaa :)

Olen itse kärsinyt joka raskauden aikana haluttomuudesta, mutta silti "uhraudun" kerran viikossa. Ja ihan nastaa se on, kunhan vaan aloittaa hommailut.

Ja mun mielestä jos ei edes kerran kuukaudessa saa, on täysi oikeus hakea lohtua sieltä mistä sitä saa. Vaikka sitten huorista.

Vierailija
45/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykeneekö Ap sellaiseen suhteeseen, jossa arvostaa toista osapuolta.

En siis kykene arvostamaan toista osapuolta, jos minulla on heikko libido?

Ja kuten kirjoitin: tällä hetkellä en ole onneton vaan tyytyväinen sinkku. Kunhan mietiskelin, olisiko ehkä mahdollista vielä löytää kumppani, jos joskus sellaisen haluaisin.

-ap

Vierailija
46/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 46 koskaan itse tavannut miestä, joka tosiaan kiukuttelee kuin lapsi jos ei saa tarpeeksi seksiä?

Miestä, joka haluaa kahdesti viikossa jos saa kerran, jos saa kahdesti, haluaa kolme, jne. Kerran päivässä ei riitä, okei kahdesti sitten, no ei riitä, kolme kertaa on saatava. Mitä mies tekee vietelläkseen naisen? Ei mitään muuta kuin tule puristelemaan! Jos nainen vastaa, että en jaksa tänää (enää), olen väsynyt, olen kipeä, minulla on kuukautiset, niin mies suuttuu. Ihan todella!

Jos ei eilen illalla saanut seksiä, aamu alkaa kiukuttelemalla. Jos kiukuttelu ei innosta naista, niin se jatkuu koko päivän. Lapsille huudetaan, tavaroita paiskotaan, valitetaan kuinka kaikki on p*skaa. Tämä jatkuu niin kauan kuin mies saa seksiä. Todella innokkaalta naiselta, jolle on koko päivä rähjätty...

Oletko kokenut tämän?

Vierailija
47/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 46 koskaan itse tavannut miestä, joka tosiaan kiukuttelee kuin lapsi jos ei saa tarpeeksi seksiä?

Miestä, joka haluaa kahdesti viikossa jos saa kerran, jos saa kahdesti, haluaa kolme, jne. Kerran päivässä ei riitä, okei kahdesti sitten, no ei riitä, kolme kertaa on saatava. Mitä mies tekee vietelläkseen naisen? Ei mitään muuta kuin tule puristelemaan! Jos nainen vastaa, että en jaksa tänää (enää), olen väsynyt, olen kipeä, minulla on kuukautiset, niin mies suuttuu. Ihan todella!

Jos ei eilen illalla saanut seksiä, aamu alkaa kiukuttelemalla. Jos kiukuttelu ei innosta naista, niin se jatkuu koko päivän. Lapsille huudetaan, tavaroita paiskotaan, valitetaan kuinka kaikki on p*skaa. Tämä jatkuu niin kauan kuin mies saa seksiä. Todella innokkaalta naiselta, jolle on koko päivä rähjätty...

Oletko kokenut tämän?

Kun mies on koko päivän puhunut halveksivasti, kiroillu joka asiasta, käyttäytynyt lapsia kohtaan huonosti, valittanut ruoasta/pyykistä tai mistä vaan, niin illalla sänkyyn mennessä naisen pitäisi olla aivan kuumana seksiin. Ja kun tätä ei tapahdu, niin seuraavana päivänä mies riehuu vielä enemmän.

Seksi on se, millä miehen saa pysymään kilttinä. Jos et anna seksiä (oli syy mikä tahansa: lapset oksennustaudissa kolme viikkoa putkeen ja olet yötä päivää vaihtanut lakanoita tai työstressiä tms), niin miehellä on oikeus kiukutella miten paljon vain. Jos asiasta huomauttaa, niin olet vain pihtari-akka, joka ei ymmärrä elämästä mitään. Miehessä ei ole mitään vikaa. Mies ei ole vastuussa kodin yleisestä ilmapiiristä. Vaan on naisen vika, jos mies on huonolla tuulella eli ei ole saanut seksiä.

Ja kyllä, olen samaa mieltä: seksi ON kirosana.

Vierailija
48/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasit tosi osuvasti exäni!

Vielä lisään tähän, että tuolle exälleni ihan vakavissani ehdotin, että menisi vieraisiin, kun en pystynyt häntä tyydyttämään. Mutta ei se halunnut. Mitähän siinä vielä olisi voinut tehdä?

-ap

Vierailija
49/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa seurustelu heti alkuun.

Ellei ne kiksit tule teille juuri siitä valta-asemastanne makuuhuoneessa. Valtataistelua olisi hyvä käydä jollakin toisella osa-alueella parisuhteessa, sellaisella joka kestää sen. Eihän tuollainen suhde ole enää parisuhde vaan kahden lapsen välistä kinaamista.

Vierailija
50/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammoja

Vierailija
51/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt olekaan normaalia, että mies haluaa väkisin paneskella monta kertaa päivässä ja sitten suuttuu, jos ei saa. Sen sijaan jos haluaa useammin kuin kerran kuussa, niin ei mielestäni voi puhua yliseksuaalisesta sovinistimiehestä joka vaan vonkaa koko ajan. Vaikka ei olekaan mitään standardia tässä asiassa, niin kai nyt kaikki suurin piirtein käsittävät eron terveen ja normaalin välillä, siis että jos seksuaaliterapeutille menee pari, jossa nainen valittaa, kun mies haluaa useammin kuin kerran vuodessa, niin terapeutti tuskin pitää miestä hulluna seksisikana jonka pitäisi mennä hoitoon. Sen sijaan jos mies haluaa kerran tunnissa, niin naisen tod näk arvellaan valittavan aiheesta. On toki normaalia haluta myös vain kerran kuussa, mutta se on kuitenkin sen verran harvoin, ettei voi puhua mistään vonkaajasiasta, jos mies haluaa useammin. Kannattaa siis tosiaan yrittää löytää mies, jolla on yhtä alhainen libido, muuten kumpikin on onneton. Ja kannattaa keskustella asiasta ajoissa, eikä teeskennellä suhteen alussa, että haluaa seksiä useammin.

Vierailija
52/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seurustelun alkaessa pitäytyy seksistä useamman kuukauden. Olenkin siis liian aikaisin ruvennut seksiin :)

- ap

Vierailija
53/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seurustelun alkaessa pitäytyy seksistä useamman kuukauden. Olenkin siis liian aikaisin ruvennut seksiin :)

- ap

mutta et saa antaa miehen ymmärtää, että seksiä olisi sen odottelunkaan jälkeen tarjolla kovin usein. Että se kiltisti odottaa muutaman kuukauden ja arvelee teidän sitten ryhtyvän hommiin joka toinen päivä, kun näin ei ole asia. Sun pitää siis asiasta puhuttaessa kertoa, ettet ole kovin seksuaalinen ihminen.

Vierailija
54/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

mutta et saa antaa miehen ymmärtää, että seksiä olisi sen odottelunkaan jälkeen tarjolla kovin usein. Että se kiltisti odottaa muutaman kuukauden ja arvelee teidän sitten ryhtyvän hommiin joka toinen päivä, kun näin ei ole asia. Sun pitää siis asiasta puhuttaessa kertoa, ettet ole kovin seksuaalinen ihminen.

Vierailija
55/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut vuosia "vähäseksisen" miehen kanssa, ja näin jälkikäteen ajatellen tuntuu että olisihan se pitänyt tajuta ajoissa, mutta ei sitä silloin osannut nähdä.

Mies näytti ja tuntui mun silmääni varsin seksikkäältä, ja koska olin ITSE niin innoissani, jotenkin projisoin sen häneen. Lisäksi oli aluksi hauskaa että kerrankin sain tuntea itseni tosi seksuaaliseksi ja aktiiviseksi, koska aikaisemmassa avoliitossani olin ollut se haluton osapuoli. Ja kun minä tein niitä aloitteita koko ajan niin olihan sitä seksiä aluksi aika paljon.

Mä myös tulkitsin sitä meidän seksiä väärin. Mies oli esim. tarkka siitä mistä asennoista hän piti ja mistä ei pitänyt (useimmista ei pitänyt), minkä mä tulkitsin aluksi niin että se vain oli niin varma seksuaalisuutensa kanssa että todella tiesi mitä halusi eikä tyytynyt vähempään. Mutta oikeasti sitä ei tainnut vain kiinnostaa kokeilla tai nähdä vaivaa. Mies ei ollut myöskään vähääkään kiinnostunut kauniista alusvaatteista, minkä mä taas tulkitsin aluksi vain malttamattomuudeksi päästä itse asiaan, mutta mikä oikeasti oli sekin vain välinpitämättömyyttä. Ylipäänsä mies ei ollut kovin kiinnostunut siitä miltä mä näytin (ja tuohon aikaan olin tosiaan vielä hyvinkin nuori ja nätti), eikä sitä pätkääkään kiinnostanut mikä minun mielestäni oli tai ei ollut seksikästä hänessä.

Kun tilanne oli mennyt siihen ettei seksiä ollut kuin ehkä kerran-kaksi vuodessa ja silloinkin vain seksiaiheisen riidan päätteeksi, mies sanoi ettei itsekään tiennyt mistä oli kyse. Kuulemma rakasti minua eikä ymmärtänyt miksei kiinnostanut, mutta ei kiinnostanut. Epäili että olisikohan kysymys stressistä tms, mutta en mä kyllä ymmärrä että mikä sitä muka stressasi. Teki ihan normaalin määrän ihan normaalia työtä ja möllötti illat kotona telkkarin edessä.

Kysymys ei mun kohdallani oikeasti ollut lopulta niinkään paljon siitä että olisin jotenkin tikahtunut seksintarpeeseeni, enemmän se oli sitä että vuosia jatkuttuaan tuo söi mun itsetuntoani valtavasti. Tuntui että olen ihan viallinen ja suhteessa yksin. Lisäksi tajusin että jos haluaisin lapsia, olisi löydettävä mies jonka kanssa harrastaa seksiä. Se oli se viimeinen niitti jonka takia erosimme.

Vierailija
56/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ilman muuta ajattelin ottaa asian puheeksi heti alkuvaiheessa, jos siis ikinä ketään miesehdokasta kohdalleni sattuisi.

Vierailija
57/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sisäistänyt myös sen, että niin miehelle kuin naisellekin on melkoisen kova paikka tulla torjutuksi rakastamaltaan ihmiseltä, kerta toisensa jälkeen. Se on henkisen väkivallan eräs muoto. Kyse ei ole silloin enää seksistä vaan siitä, että toinen kokee ettei tule hyväksytyksi ja ettei häntä rakasteta. Tarkoitan vain sitä, että ymmärräthän myös sen vastapuolen kokemusta.

Se kokemus oikeastaan muistuttaa hyvin paljon omaasi. Koet ehkä niin, että jos sinua ei rakasteta ja hyväksytä sellaisena kuin olet ennen läheisempää yhteyttä et voi kuvitella myös seksiäkään toisen kanssa.

Vierailija
58/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä sitä torjunut kerta toisensa jälkeen vaan aika harvoin.

Itselleni on tosiaan vaan vaikee ymmärtää jos seksi on AINOA asia, jolla voi osoittaa rakastavansa toista. Eli vaikka kaikin muin mahdollisin tavoin osottaisin rakastavani, ei se ole mitään, jos en osoita sitä seksillä.

On tää vaan niin monimutkaisen tuntuinen asia, että todellakiin paree pysyä sinkkuna jatkossakin.

Vierailija
59/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on tosi taitava,nainen haluaa...aina!htvä suutelutaito ja niin edelleen...

Uskon tahan taysin. Pitaa ainakin omalla kohdallani paikkansa. Kumpikaan ei vonkaa eika ole viela ikina kieltaytynyt, koska 'se' on aina kivaa, olemme olleet vuosia yhdessa ja nykyisin tahti on noin joka toinen ilta (ja monesti aamullakin jos vaan ehtii).

Onnellinen.

Vierailija
60/60 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka välissä pitäisi olla "livauttamassa" pikaiset ja sitten vielä illalla pitkän kaavan kautta. Sitten jos ei saa niin leikitään marttyyria ja käännetään selkä ja murahdellaan.

Jos joskus väsyneenä haluaisit mennä kainaloon istumaan, toinen on heti käsi haarojen välissä, että nussitaan.

Mulla on ollut tollanen poikaystävä. Tosi rasittava.

Ja en todellakaan jaksa seksiä joka ilta ja monta kertaa päivässä. Minulle riittää kerta, pari viikkoon. Harvemmin, mutta hyvää seksiä. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin tapaseksi ennen nukkumaanmenoa.

En nyt todellakaan pidä itseäni mitenkään parempana ihmisenä, kun en seksiä niin usein halua! Eikä seksi mielestäni ole mitenkään likaista tms. Miten ihmeessä noin väärin onnistuin kirjoittamaan, että noin tulin ymmärretyksi :(

Käytin nyt tuota kammottavaa sanaa "vongata". Ilmeisesti olisi pitänyt sanat toisin asettaa. Tuossa 10 vuoden avioliitossani meillä seksiä tosiaan oli parin päivän välein, mutta en siitä itse vaan noin usein nauttinut.

Ja olen samaa mieltä ton yhden vastaajan kanssa, että seksihalujen olisi hyvä kohdata. Senhän takia täällä kyselen vähäseksisen miehen perään!!

-ap

Aikanaan oli ihan jees. Mutta kun lapsia on kolme ja arkeakin pitäs elää, niin JOSSAIN vaiheessa alkaa vähän tökkiä, kun yks olis mela pystyssä heti kun suunnilleen kattoo päin... Olis ihan kiva, jos edes joskus vois vaan olla... Vaik olla ihan lähekkän. Mut paskanmarjat, housuihin se tunkee välittömästi. Ja jos ei saa, niin sit ollaan niin hemmetin kärttysiä. Tosin sit ainakin saa olla rauhassa, kun se vetää herneet tarpeeksi syvälle nenuun ja murjottaa pari päivää...

Joo, yhdessä jo 11 vuotta. Mut ihan vaan seksin takia en millään viittis erota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä