Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän tulisi loppua tähän. En ole koskaan ollut varmempi.

Vierailija
04.02.2011 |

En ole edes kännissä, vaan ihan puhki. Syitä on monia, lapset ovat nyt oheishuoltajaisovanhempien luona. Mä en jaksa, that's it. Ikää 35 ja kaksi ammattia, työelämässä eli ei tartte haukkua luuseriksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiilis että kyseessä on syvemmän tason ongelma?

Vierailija
22/28 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se murehtiminen nyt! Itsekin olen murehtinut jos jonkinlaista asiaa, mutta lopulta tulin siihen tulokseen, että ei se mitään auta, pahentaa vaan asioita (mullakin masennus). Ihan varmasti terveenä jaksat sitten paremmin selvittää niitä hiilijalanjälkiasioita. Sun täytyy nyt pitää huolta itsestäsi, sitten jaksat pitää huolta perheestäsikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelin aina että tässä iässä olisi jo jokseenkin sinut itsensä kanssa, mutta ei se näköjään ole ihan niin.

Tiedän etten pentuna digannut Dingoa enkä vetänyt ensikännejä ripari-ikäisenä/luokkaristeilyllä. Ja siinä se. Jotenkin vaan tuntuu, että te kaikki tiedätte jotain, josta mulla ei ole aavistustakaan.

-ap

fiilis että kyseessä on syvemmän tason ongelma?

Vierailija
24/28 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko että aina on ollut jokin vialla? Vai onko sattunut jotain, joka on vienyt elämänhalun? Huonoja juttuja elämässä, pettymyksiä, joista on ikään kuin normaalia menettää elämänhalunsa.

Vierailija
25/28 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tosiaankin käsissä joku totuus, josta minulla ei ole tietoakaan. Elinen palaveri ns. asiantuntijain kanssa sen todisti. 2 ammattilaista istua pönötti virallisen näköisinä, ja lopputulos oli että "kiva että sä luotat meihin". Enkä edes luota. Vaikka jostainhan niidenkin on palkkansa revittävä.

Tuntuuko että aina on ollut jokin vialla? Vai onko sattunut jotain, joka on vienyt elämänhalun? Huonoja juttuja elämässä, pettymyksiä, joista on ikään kuin normaalia menettää elämänhalunsa.

Vierailija
26/28 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuntuu, että te kaikki tiedätte jotain, josta mulla ei ole aavistustakaan. -ap

Ehkä ymmärrätkin sen, mutta sinusta vain _tuntuu_ tuolta.

Miksi sinun tarvitsisi kuolla? Jos elämä as we know it ei kiinnosta, eihän se vielä tarkoita sitä että kaikesta elämästä pitäisi luopua. Jos mitään ei jaksa, eikö voi luopua kaikista ns. normaaleista rooleistaan, syrjäytyä tietoisesti, elää toimeentulotuella lukien kirjastosta hyviä kirjoja. Lapsillasi olisi hivenen "erilainen" äiti, mutta parempi sekin kuin itsensä tappanut äiti.

Vierailija
27/28 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvits tappaa itseään kokonaan, lopullisesti. Voi tappaa tai kuollettaa osan itsestään, henkisesti. Sen osan josta ei itsessään pidä. Luoda sitten uutta minää tilalle.

Kun kerran tuo tähän maailmaan lapsia, on vastuussa näistä lapsista ja heidän hyvinvoinnistaan. Silloin hengen vieminen itseltään ei ole enää vaihtoehto. Jäljelle jää kuitenkin lukuisia eri ratkaisuja. Elämänsä suuntaa voi muuttaa ja siitä voi poistaa osa-alueita, jotka eivät tuo iloa. Voimia ap:lle.

Vierailija
28/28 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemurha mahdollisista vaihtoehdoista. Niin kypsää kuin se onkin, siitä on lähdettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän