Mitä tekisit 20 000 eurolla, jos se tupsahtaisi tilillesi?
Kommentit (50)
maksaisin autolainan pois 10000e +remppalaina 3000e ja ostaisin vuittonin käsilaukun ja varaisin lisäksi matkan malediiveille itselleni ja miehelleni ja sit siit jäis tonni vielä matkarahaa :) mukava ajatusleikki!
pankkiin ja kysyisin kenelle se raha kuuluu.
sieltä sitten se menisi sijoituksiin muiden jatkoksi
ja puolet laitoin säästöön ja puolella ostin uusia huonekaluja ja vaatteita ja vapaa-ajan hemmottelua :)
...duunista 9kuukauden ajaksi ja suorittasin korkeakouluopinnot loppuun!
10 000 lainanlyhennykseen
2000 minun ja miehen hemmotteluun
1000 koko perheen hemmotteluun
3000 säästöön pahanpäivänvara-tilille
3000 lomamatkaan
1000 yleiseen elämiseen
ja kertoisin heille että on käynyt virhe. Tai sitten heräisin päiväunilta.
Mutta jos nyt oikeesti tuo summa tulis tilille, niin en kyllä osaa sanoa, mitä tekisin sillä.
Mulle tupsahti se reilu 20 tonnia. Mä käytän kaiken ELÄMISEEN ja LOMAILUUN ja olemiseen. Muutaman kuukauden teen työkeikkaa vuosittain ja 8-9 kuukuatta lomailen tai nautin vapaudesta kotona ja nostan 1700e/bruttoa ansiosidonnaista. Matkustelen etelässä usein viikkokaupalla, vuokraan asunnon halvalla ja halpalentoyhtiöillä lennän.
Syön Suomessakin paljon ulkona,asumiseen ja elämiseen tuhlaan 2000e/kuukaudessa. Ansiosidonnaisen jälkeen mun säästöt kuluu noin 700e/kk, työssäollessa kerään lisää säästöön ja nyt toi ylimääräinen 20 000 mahdollisti että olen lähes 2 vuotta, 500 päivää "työttömänä ja lomalaisena".
Elämä on ihanaa ja ikää 34vuotta. Ulkomaanmatkat ja vuosittainen 8-9kk loma sopii minulle :). Jumalalle kiitos 20 000e lisäpotista :).
Onko tuo iso summa? Vois lähteä vaikka opastetulle italian matkalle.
Kuukauden päästä on varmaan taas tulossa parissa erässä yhteensä noin 20.000; normaalin palkan lisäksi. Menee varmaan talon kattoremonttiin.
Laittaisin hampaat kuntoon (=10000e remppa) ja lähtisin Ranskaan kirjoittaa kirjaa.
Käytäis miehen kanssa reissussa, ostaisin auton ja loput säästöön haaveissa olevaa omistusasuntoa varten.
nettoliksa,
en vielä tekis yhtään mitään
Pätkätyö loppuu kohta ja siit4 kk päästä muutamme ulkomaille.
Kohta tililleni on "tupsahtamassa" 10 000 ja aikomuksena laittaa se suoraan asuntolainan lyhennykseen.
Mutta jos tehdään ajatusleikki, että rahat olisivat minulle.
Siinä tapauksessa lähtisimme koko perhe matkalle Australiaan.
jäljelle jäisi pelkkä asuntolaina. Tilaisin koko perheelle matkan Gambiaan ja rakentaisin talomme pihaan kodan. Jos jäisi vielä jotain niin sekä mieheni että minun vaatekaapit vaatisivat kovasti päivitystä. Lasten vaatetuksesta sentään huolehdimme.
ja sitten käyttäisin uuden kämpän kalustamiseen.
10 000 sitä varten jo kerättynä, tuolla lisällä pääsisin kiinni sopivaan kaksioon ( loput lainaa)