Mitä tekisit 20 000 eurolla, jos se tupsahtaisi tilillesi?
Kommentit (50)
ja jos jäis vähän rahaa vielä niin sitten ostaisin uusia vaatteita koko perheelle, uuden sängyn ja jotain sisustusjuttuja. Ja sit jos jäis viel rahaa niin mentäisiin lomalle.
loppurahoilla maksaisin lainoja pois (opinto, auto ja asunto), niin jatkossa jäisi palkoista enemmän käteen.
Tehtäisiin kotona vähän remppaa, ostaisin koiran, ehkä kävisimme jossakin reissussa.
Se olisi juuri sopiva väliraha.. Ei jaksa pankkiinkaan laittaa, sillä säästöjä on ja omaisuutta noin 600 000 euron paikkeilla (huom. josta talon osuus 170 000 euroa)
:)
rasvaimuun ja mahanahan kohotukseen.
Siitä yli jäävän osuuden laittaisin ylimääräiseen asuntolainanlyhennykseen.
Nostaisin asuntolainaa vastaavasti vähemmän.
Voisin lopettaa ns. leipätyön ja alkaa tehdä sitä, mitä elämässäni haluan tehdä. Nyt puuttuu uskallus ottaa lainaa sitä varten.
ja jos jotain jäisi niin ihan normaaliin elämään menisi loput.
niin 10.000 asuntolainan lyhentämiseen
5.000 perheen ulkomaanmatkaan
3.000 säästöön ja 2.000 kodin sisustamiseen (uusia mattoja, muutama mukava nojatuoli ym.)
itse sijoittaisin etf-rahastoihin... olen harrastanut sijoittamista jo yli 10 vuotta ja joko vuosi lähtenyt kaukolomalle sijoitustuotoilla. Tollakin summalla pieni perhe lähtee jo pelkillä tuotoilla lyhyelle lomalle ja rahat pysyy tallessa (20.000 = 15% tuotto = 3000).
itse olen lukenut vinkkini mm.:
http://www.investori.com/
vanha vetelee nyt kyllä pahan kerran viimeisiään ...kele : (
siihen se sitten meniskin kaikki.
toisen puolikkaan laittaisin lasten tileille.
Lopulla käytäisiin viikko Englannissa sukuloimassa.
...sillä minulle on yllätysperintönä kaukaiselta sukulaiselta tulossa kokolailla tuo summa lähikuukausina. Olen kyllä ajatellut laitta melkein kaikki asuntolainan lyhennykseen (jota on melkein 200 000), joten se ei valitettavasti tunnu oikeastaan missään, mutta tonnin-pari jätän kuitenkin itselleni, ja sillä ajattelin ostaa vaatteita ja käydä ulkona syömässä vähän useammin... Mutta on mukava leikitellä ajatuksella että sen saisi kaikkiin ihan omaan käyttöön. Tekisin perheen kanssa ulkomaanreissun, silmien näköleikkauksen, hampaiden valkaisun, teettäisin pari juhlamekkoa, uusi sohva. Voih, vaikka mitä kivaa!
mulle kans tulossa jossain vaiheessa päälle 100000,00 kuha saadaan kaikki selväks ,mietitään et mitä tehtäis sitten
Mistä kakkonen saat tuolla hinnalla kaksion?
Käyttäisin kaiken itseeni. Silikonirinnat, leukaleikkaus, hampaiden valkaisu ja hoitaminen.
Lopuilla matkoja, vaatteita, kenkiä, meikkejä.