Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ihan suoraan, että aion äänestää Jussi Halla-ahoa

Vierailija
18.02.2011 |

ja ei, en ole rasisti.

Olen maahanmuuttokriittinen.

Maahanmuuton ongelmista voi ja pitää puhua, rakentavasti ja hyvällä itsetunnolla.

On monessa tapauksessa oma vikamme, että asiat ovat menneet pieleen, itse siis voimme myös ongelmat ratkaista.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani FM, mutta silti.

Vierailija
2/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menesty, vaikka gallupit näyttävät uhkaavilta. En unohda koskaan edellisten vaalien tulosta persujen osalta. Valitettavasti se vahvisti käsitystäni persujen äänestäjistä, eikä se käsitys ole juurikaan muuttunut. Vai onko Tony Halme unohtunut jo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Aho on FT.

Vierailija
4/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon suoraan, että en näe syytä äänestää Halla-ahoa tai persuja yleensäkään. Ihan sama, miten persut menestyvät, Suomi ei tule sen takia kiristämään maahanmuuttopolitiikkaa. Kukaan ministeri ei siitä päätä, sillä ministerit ovat vain ministeriöiden keulakuvia, eivät politiikan tekijöitä. Jos jostakusta tulee ministeri, hänen todelliset vaikutusmahdollisuutensa vähenevät. Kansanedustajat tekevät päätökset hallituksen esitysten perusteella (eli ministeriöiden virkamiesten ja eksperttien laatimien ehdotelmiin nojautuen).

Toisaalta, Halla-aho persoonana ei ole vakuuttava minun silmissäni. Miehen harrastama tilastojen tarkoituksellisen manipuloima väärintulkinta on tosiasioiden kieltämistä ja itseasiassa valehtelua. Muutenkin mies on todella väritön yksilö, jonka en usko edes suutaan saavan auki, kun jotain olleellista kysytään.

Persujen listoilla oleva Pertti "Veltto" Virtanen on hyvä esimerkki huiman äänisaaliin aikoinaan kalastaneesta populistista, jolle annetuista äänistä valtaosa oli "protestiääniä". Paljonko Veltto sai aikaan ensimmäisellä edustuskaudellaan lupaustensa valossa, vaikka taisi saada reilusti yli 100 000 ääntä? Aivan, ei mitään muuta kuin turhautuneisuutta kansanedustajakollegoissa muka-filosofisten maratonpuheidensa kautta.

Vierailija
5/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenmaan ääniharava on maisterismies ja Helsingin ääniharava on tohtorismies. Hyvin menee!

Vierailija
6/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Aho on FT.

eli mitä sitten? En minä usko silti koulutuksen tekevän älykköä.

Vierailija
7/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jussi on ratkaissut sen, mitä hän aikoo tehdä esim. kestävyysvajeelle ja perusterveydenhuollon kriisille?

Älkää nyt hyvät ihmiset äänestäkö jotakuta yhden asian liikettä eduskuntaan. Siellä pitää tajuta isoista kokonaisuuksistakin jotain.

Halla-aho on räksyttävä koira, joka juoksee karkuun siinä vaiheessa kun ongelmia pitää oikeasti alkaa ratkoa.

Vierailija
8/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa aivoon koko nykyinen touhu niin, että sen vaan sanon että ainakaan yhtään tästä huonommaksi se ei voi mennäkään.

Vierailija
9/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on Helsingissä kaupunginvaltuutettu ja ei ole saanut aloitteita tai puheita pidettyä.

Hän vastaa Korkeasaaren asioista.

Halla-aho ei ole saanut kerjäämistä Helsingissä lopetettua, eikä romaneja pois Kalasatamasta. Kalasatamasta romanit lähti vasta tulevien kivitalojen alta.

Viides kerjäläsikesä tulossa. Halla-aho jo vuosia ollut valtuutettuna. Romanian romaneille tulee oma palvelupiste ensi kesäksi, missä voivat peseytyä jne.

Miksi äänestät Halla-ahoa? Siksi että se on "jees tyyppi ja kirjoittaa hyvin"?

Vierailija
10/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä haluaa! Myös sinä!

Vierailija
11/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jussi on ratkaissut sen, mitä hän aikoo tehdä esim. kestävyysvajeelle ja perusterveydenhuollon kriisille?

Älkää nyt hyvät ihmiset äänestäkö jotakuta yhden asian liikettä eduskuntaan. Siellä pitää tajuta isoista kokonaisuuksistakin jotain.

Halla-aho on räksyttävä koira, joka juoksee karkuun siinä vaiheessa kun ongelmia pitää oikeasti alkaa ratkoa.

Lisäksi Jussi-poitsu (tai Soini) ei ratkaise itse yhtään mitään, vaikka jotkut niin lapsenomaisesti ajattelevatkin. Suomen politiikka ei vain toimi yksittäisten henkilöiden temmellyskenttänä. Vai mitä päätöksiä Stubb, Kiviniemi tai aikoinaan Väyrynen, Lipponen jne ovat yksin tehneet ja läpi jyränneet? Aivan, eivät yhtään Lipponen ja Väyrynen roki monta kertaa yrittivät ja ovat todella pitkän linjan poliitikkoja.

Vierailija
12/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon suoraan, että en näe syytä äänestää Halla-ahoa tai persuja yleensäkään. Ihan sama, miten persut menestyvät, Suomi ei tule sen takia kiristämään maahanmuuttopolitiikkaa. Kukaan ministeri ei siitä päätä, sillä ministerit ovat vain ministeriöiden keulakuvia, eivät politiikan tekijöitä. Jos jostakusta tulee ministeri, hänen todelliset vaikutusmahdollisuutensa vähenevät. Kansanedustajat tekevät päätökset hallituksen esitysten perusteella (eli ministeriöiden virkamiesten ja eksperttien laatimien ehdotelmiin nojautuen).

Tällä logiikalla ei kenenkään kannattaisi koskaan äänestää ketään, koska asioista päättävät kuitenkin kasvottomat virkamiehet.

PS. Virkkunen lähes onnistui ujuttamaan pakkoruotsin ala-asteelle, vaikka oikeastaan kukaan ei sitä halunnut. Keskusta onnistui onneksi viime hetkellä estämään asian, mutta pointti on se, että kyllä yhdelläkin ministerillä on mahdollisuuksia tehdä tuhoja.

Vierailija
13/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä logiikalla ei kenenkään kannattaisi koskaan äänestää ketään, koska asioista päättävät kuitenkin kasvottomat virkamiehet.

PS. Virkkunen lähes onnistui ujuttamaan pakkoruotsin ala-asteelle, vaikka oikeastaan kukaan ei sitä halunnut. Keskusta onnistui onneksi viime hetkellä estämään asian, mutta pointti on se, että kyllä yhdelläkin ministerillä on mahdollisuuksia tehdä tuhoja.

Virkkunen on myös järjestelmällisesti estänyt itäsuomalaisten tekemien anomusten käsittelyn, joissa olisi haluttu pakkoruotsin tilalle mahdollisuutta venäjän opiskeluun. Uusin anomus on juuri jätetty sisään, katsotaan, vaikuttaako vaalien läheisyys Virkkuseen.

Eli kyllä ministereillä on valtaa.

Vierailija
14/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käyttää aikansa todella sataprosenttisesti siihen, mihin hänet on ihmisten verorahoilla palkattu, eikä esimerkiksi lahjusten ottamiseen ja muuhun korruptioon.

Onneksi useat kansanedustajatkin ovat esimerkillisiä kansalaisia, esimerkiksi Kanerva ja Tiura. Toivottavasti juuri tällaisista, todella rehellisistä ja suoraselkäisistä ihmisistä, tulee ministereitä. Sellaista Suomi tarvitsee!

Vierailija
15/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, en ole rasisti.

Olen maahanmuuttokriittinen.

Maahanmuuton ongelmista voi ja pitää puhua, rakentavasti ja hyvällä itsetunnolla.

On monessa tapauksessa oma vikamme, että asiat ovat menneet pieleen, itse siis voimme myös ongelmat ratkaista.

Minunkin ääneni menee Halla-aholle.

Vierailija
16/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toki vain FM, mutta samalta laitokselta ja keskustelumme Portsun kuppilassa eivät todellakaan jättäneet mitään positiivista mielikuvaa...

Vierailija
17/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toki vain FM, mutta samalta laitokselta ja keskustelumme Portsun kuppilassa eivät todellakaan jättäneet mitään positiivista mielikuvaa...

lisää!

Vierailija
18/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti Perussuomalaisille. Joitakin rippeitä demokratiasta ainakin illuusiona äänestän.... muut puolueethan ovat sitä samaa pohjoiskorealaista...kaikki tänne heti, nyt taivas aukeaa.

Vierailija
19/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Soinia voi äänestää vain Uudellamaalla.

http://www.halla-aho.com/scripta/soinia_voi_aanestaa_vain_uudellamaalla…

t. DI

Vierailija
20/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun sinä olet tuon suoraan sanonut, voitkin lopettaa mamu-juttujesi jauhamisen täällä av:lla. ja huom, ei ne puheesi ole olleet ollenkaan rakentavia tai antaneet merkkiä hyvästä itsetunnosta, mutta olkoon.

Palaa takaisin homma-foorumille merstaira palvomaan, ja lopeta täällä floodaaminen.

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi