Mitä tekisit 20 000 eurolla, jos se tupsahtaisi tilillesi?
Kommentit (50)
Voisi vähän reissata ja välillä asua pitemmän ajan jossain.
olisiko se pakko jotenkin erityisesti käyttää?
periaatteessa siellähän se menisi muiden rahojen joukossa.
no jos pakko nimetä johonkin, niin sutonvaihtoon käyttäisin (toisen 20 000 menee tietty myös).
tapa tehdä tappiota on pitää isoja summia rahaa tavallisella pankkitilillä.
olisiko se pakko jotenkin erityisesti käyttää? periaatteessa siellähän se menisi muiden rahojen joukossa. no jos pakko nimetä johonkin, niin sutonvaihtoon käyttäisin (toisen 20 000 menee tietty myös).
varmin tapa tehdä tappiota on pitää isoja summia rahaa tavallisella pankkitilillä.
Kyllä mä sanoisin, että vielä varmempi tapa on ostaa auto. Jos ostat nyt vaikka 20000 euron auton, niin luultavasti siitä on jäljellä esim.3 v päästä noin 14000 euroa ja lisäksi autoon on varmaan mennyt bensaa ja huoltojakin yms.
Itse voisin kyllä ostaa meille uuden auton, jos tuommoinen summa tipahtais jostain. Vanhempi automme on nyt 11v vanha.
ihmeestä on kyse..?! Sori, mutta täson virhe..!
ja jos lahde on selva ja tuo oikeasti puhdasta tuloa, antaisin nyt hetken olla siella. Miettisin kuitenkin, mille tilille laittaisin.
Kulutukseen tai ihan elamiseen en tuollaista tuloa laittaisi, ellei se jo olisi jostain sijoituksesta syntynytta tuloa ja paaoma suojattu muuten. Oman ja laheisten hyvinvointiin menisivat, jos ne voisin kuluttaa eli urheiluun, virkistykseen ja terveydenhoitoon.
Summa ei ole kovin suuri, harkitsemattomasti kayttamalla sen saa kylla palamaan nopeasti.
niin sitten laittaisin sen sellaiselle korkeakorkoisemmalle tilille, josta saan tarvittaessa nostaa rahan milloin vain. En tarvitse mitään, mitä minulla ei nyt jo ole.
mutta siitä on jo makseltu lainoja ynnä muita laskuja, mutta kiva lisä kun tietää että ei ole rahahuolia vähään aikaan!
MIten ihmeessä 20 000 eurolla lähtee kolme henkeä vuodeksi pois Suomesta?
Vähän realismia peliin.
kyse ollut siitä, mitä juuri sillä 20 000 eurolla tekisi, vaan mitä tekisi jos moinen summa tupsahtaisi yhtä-äkkiä tilille.
Eli voi olla ihan realistista, jos rahaa on jo ennestään ja sitä voi reissuun sijoittaa. Toisaalta omistusasunnon voi laittaa vuodeksi vuokralle, se rahoittaa itse itsensä ja tuottaa voittoa. Ja niin edelleen.
En noilla tiedoilla vielä väittäisi epärealistiseksi, kun ei ole kokonaiskuvaa.
periaatteessa siellähän se menisi muiden rahojen joukossa.
no jos pakko nimetä johonkin, niin sutonvaihtoon käyttäisin (toisen 20 000 menee tietty myös).