Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan kolhaissut toista autoa esim. parkkihallissa ja häipynyt vähin äänin? ev

Vierailija
03.02.2011 |

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran peruutin mäessä olevassa vinoparkkiruudussa vähän pitkäksi ja ehkä painoin autoni peräkoukulla vastakkaisella puolelle parkkeerasin auton oven sisään. Peilistä katoin et kauhee lommo toisessa autossa. En kuitenkaan kuullut tai tuntenut mitään niin ajattelin ettei ole mahdollista ja lähdin pois. Kai osumasta jotain tuntuisi tai kuuluisi. En tänä päivänäkään tiedä olinko lommoilija vai en, omassa autossa ei näkynyt mitään. En myöskään ajatellut olla maksumiehenä jonkun lommolle jos en ollutkaan syypää. En tiennyt miten selvittää asian, toisen auton omistajan rehellisyyteen en luottanut koska itsellekin oli vain helpompaa lähteä paikalta.

Vierailija
62/63 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Lain mukaan ei tarvitse kertoa, joten ei voisi vähempää kiinnostaa vieraiden ihmisten autot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jos näin joskus sattuihi, jättäisin lapun jossa olisi puhelinnumero yms. Olen sellainen ihminen jolle jää aina kaikki asiat pyörimään päähän ja tollainen pakeneminen paikalta vaivaisi varmaan vuosia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi