Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan kolhaissut toista autoa esim. parkkihallissa ja häipynyt vähin äänin? ev

Vierailija
03.02.2011 |

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien alan käräyttää jokaisen kolhijan mitä havaitsen ... otan rekkarit ylös ja jätän viestiä kolhitulle.

auta nyt vaikka hätää kärsiviä lapsia enmmin, kun tarmoa kerran riittää....

Eikä toisen omaisuutta saa tärvellä, sen sanoo jo lakikin. Tuolla asenteella varustetut ihmiset ovat niitä, jotka häviää raukkamaisesti paikalta mitään sanomatta.

Silti, vain autoja.

Mutta autoja, joiden naarmut ja lommot ovat omistajan asia haluaako niitä vai ei. Asenteellasi varmaan saisi sitten tärvellä vaikkapa omakotitalon seinää?

kuin menopeli, millä liikutaan paikasta toiseen, siinähän tultaisiin jo minun tontillenikin ilman lupaani. Ja se ei olisi vahinko, aika kehno vertaus..

Tai sytyttää - hups - vahingossa nuotion sun tonttisi viereen ja jättää sen kytemään.

Tai...

Ei ne autolla tehdyt vahingot ole sen kummempia: huolimattomuutta, piittaamattomuutta. Ja aina on se valinta: ilmoitanko maksajaksi vai livistänkö ja panen viattoman maksamaan.

Vierailija
22/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien alan käräyttää jokaisen kolhijan mitä havaitsen ... otan rekkarit ylös ja jätän viestiä kolhitulle.

Eikä toisen omaisuutta saa tärvellä, sen sanoo jo lakikin. Tuolla asenteella varustetut ihmiset ovat niitä, jotka häviää raukkamaisesti paikalta mitään sanomatta.

Silti, vain autoja.

Jos joku asia on sinulle vähemmän tärkeä, saat viisveisata laeista ja moraalista. Mitä muuta sinun mielestäsi saa kooheltaa lainvastaisesti? Saako polttaa toisen kodin, jos perhe ei ole varmasti kotona? Sehän on vaan tiiliä ja lautoja? Mietis nyt. Vaikka autot sinulle ovatkin jonninjoutavia, ne voivat olla monelle elintärkeä kapistus asioiden hoidon ja työnteon kannalta. Ja niiden korjaus maksaa rahaa. Joka on poissa monesta sellaisesta käytöstä, joka ehkä sinunkin mielestäsi on hyvä käyttökohde. Vaikkapa nyt hyväntekeväisyydestä...

ja liikutaan vähän erilaisissa summissakin, kuin pikkukolhaisuissa, eikös? Ja se kolhu ei vaikuta auton käyttökelpoisuuteen, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, vain autoja.

Mutta autoja, joiden naarmut ja lommot ovat omistajan asia haluaako niitä vai ei. Asenteellasi varmaan saisi sitten tärvellä vaikkapa omakotitalon seinää?

kuin menopeli, millä liikutaan paikasta toiseen, siinähän tultaisiin jo minun tontillenikin ilman lupaani. Ja se ei olisi vahinko, aika kehno vertaus..

Vertaus on kehno koska seinä ei ole menopeli jolla liikutaan paikasta toiseen? Taidat itse olla yläpäästä vähän kehno..

Heitetään sitten se sotku siitä teidän aidalta siihen seinään niin ei tulla sun tontille. Eihän se mua haittaa se paska sun seinässä ni mitä sinä siitä nillittämään.

Vierailija
24/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, vain autoja.

Tai sytyttää - hups - vahingossa nuotion sun tonttisi viereen ja jättää sen kytemään. Tai... Ei ne autolla tehdyt vahingot ole sen kummempia: huolimattomuutta, piittaamattomuutta. Ja aina on se valinta: ilmoitanko maksajaksi vai livistänkö ja panen viattoman maksamaan.

On se kumma, kun jokatoisella av-mammalla moraali antaa myöden pettää, valehdella, ryypätä pienten lasten aikana ja ties mitä muuta (joka vahingoittaa ihmistä), mutta kun kyseessä on näin vähäpätöinen asia, niin ai, kamalaa..

Kummallakohan ne elämänarvot/moraalit on vinksallaan?

Vierailija
25/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auton kylki oli puolimetriä sisällä puolentoistametrin matkalta. Ihmettelin kun auto oli toisinpäin pihalla kun tulin kotiin. Ei puhunut mitään. Jokin pisti menemään katsomaan autoa. Yritti piilottaa ruttukyljen :) Palasin sisään ja odotin hetken puhuuko mitään kunnes se arvasi että kävin zsekkaamassa. Nauruthan siinä tuli. Selvitin mihin osui ja kävin sitten tekemässä ilmoituksen ja sen toisen auton omistajakin oli tyytyväinen. Ei toi ole ollut todellakaan ainoa kerta. Joillekkin vaan tuntuu tapahtuvan. Peltiä se vain on kunhan rakas ei kolhi itseään.

Vierailija
26/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellainen näkyisi laittaisin yhteystietoni ikkunaan. Toimisin näin, koska arvostan itseäni ja muita ihmisiä.

Vierailija
27/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, vain autoja.

Vertaus on kehno koska seinä ei ole menopeli jolla liikutaan paikasta toiseen? Taidat itse olla yläpäästä vähän kehno.. Heitetään sitten se sotku siitä teidän aidalta siihen seinään niin ei tulla sun tontille. Eihän se mua haittaa se paska sun seinässä ni mitä sinä siitä nillittämään.

Kuten olisi se, että ovi pääsee osumaan jonkun autoon ja siihen tulee peukalon kokoinen pieni lommo, joita mulla on autossa useita, mutta en mä yöunia jaksa niiden takia menettää.

Vierailija
28/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme urpoja täällä!

Kerran olen kolhinut, ja tottakai soitin omistajalle ja selvitimme asian. Hän sattui vielä olemaan juristi, :D kohtelias, ja rauhoitteli kun itkeskelin puhelimeen että voi että mitä mä olen sun autolles ny tehny... :D

Vierailija
29/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri tuli paikalle etsimään mutta ei löytänyt autostaan naarmuakaan.. oli sitten ollut ilmeisesti lokaa tai likaa se mitä luulin naarmuksi.

Mutta naapuri oli oikein mielissään kun kävin sanomassa, vaikka olikin sitten turha hälytys.

Vierailija
30/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: Mitähän mä niillä rekkareilla olisin tehnyt?

Ihan pikkukaupungin ruokakaupassa kävin niin en kokenut suureksi vaivaksi odottaa 5 min kaupassa käytyäni ja menin paikalle kun liikkuneen auton omistaja tuli autolleen ja sanoikin ihmetelleensä että ihan kuin auto olisi eri paikassa kuin mihin sen jätti. Sitten tulikin kolhitun auton omistaja ja olivat puolituttuja ja jäivät selvittämään asiaa keskenään.

En tosiaan ymmärrä mitä olisi helpottanut ottaa rekkarit ylös ja häipyä.

Vierailija
31/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: Mitähän mä niillä rekkareilla olisin tehnyt? Ihan pikkukaupungin ruokakaupassa kävin niin en kokenut suureksi vaivaksi odottaa 5 min kaupassa käytyäni ja menin paikalle kun liikkuneen auton omistaja tuli autolleen ja sanoikin ihmetelleensä että ihan kuin auto olisi eri paikassa kuin mihin sen jätti. Sitten tulikin kolhitun auton omistaja ja olivat puolituttuja ja jäivät selvittämään asiaa keskenään. En tosiaan ymmärrä mitä olisi helpottanut ottaa rekkarit ylös ja häipyä.

tietää, millaisessa kaupassa olit. Nih.

Vierailija
32/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtälailla olisin voinut odottaa Ikean tai Cittarin parkkipaikalla. Tuskin olisin kuitenkaan alkanut soitella perään varsinkin kun toisilla voi olla salainen puhelinnumero.

Vierailija
33/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän siinä tietenkään kenenkään hengestä ole kysymys, mutta se ottaa aivoon aivan perkeleesti kun auton kyljestä löytyy naarmu. Mulla on käynyt kerran noin, joku oli kolhinut mun autoa, eikä ollut edes mikään ihan huomaamaton naarmu. Vitutti kun pientä oravaa ja vituttaa vieläkin kun vaan ajattelen. Siinä sitten makselen itse jonkun toisen tupelointia, saatana. Onneksi mulla ei ole mikään huippukallis auto, mutta on se kuitenkin sen verran uusi ja siistissä pellissä etten viitsinyt jättää naarmua siihen kylkeen ruostumaan.

Menkää itteenne ja opetelkaa ajamaan!! Älkääkä tulko selittämään tänne jos teille on ihan sama millaisella romulla ajelette ja millaista vahinkoa aiheutatte muiden autoille, kaikki eivät ajattele samoin.

Ainiin, ja jos nään että joku kolhii parkkipaikalla jonkun toisen autoa, niin todellakin jään odottamaan paikan päälle tai menen sanomaan, vaikkei asia mulle edes kuulu. Sanokaa nipoks, ihan sama, mutta tää asia saa mun vereni kiehumaan.

Vierailija
34/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtälailla olisin voinut odottaa Ikean tai Cittarin parkkipaikalla. Tuskin olisin kuitenkaan alkanut soitella perään varsinkin kun toisilla voi olla salainen puhelinnumero.

Olisit jättänyt kolhitun auton luo oman numerosi ja kertonut asian, näin mun kaverille eräs ihminen teki. Ja hänkin oli töissä, eli esim. tuossa tapauksessa olisit saanut odottaa aikas kauan. Kunhan vaan pähkäilen ääneen..

Vierailija
35/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mukuloitaan autoonsa pakkaava maatuska, joka antoi yhden kupeidensa hedelmän hakata naapuriruudussa ollutta autoa jollain lelulla. Pauke vain raikasi parkkihallissa, kun lapsi toteutti itseään! Äitiliini lähti siitä sitten aika äkkiä, kun sai kersansa pakattua...

Vierailija
36/63 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä kolhinutkaan. Varovaisuus kannattaa.

Vierailija
37/63 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas pikku vauvanpalstan populisti: jos vahingoittaa toisen omaisuuttaa vaikkakin vaan vahingossa, niin silloin se pitää korvata. Vituttaa porukka joka leikkii niin äitiä ja kilttiä ja oikeudenmukaista hiekkalaatikolla, mutta sitten kun silmä välttää niin on pikkusieluinen kusipää. Jeesus miten typerää jengiä täällä heiluu.

Vierailija
38/63 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joku on tehnyt meille niin.onneksi lommo on tosi pieni ja ennenkaikkea sellaisessa paikassa ettei haittaa.

Vierailija
39/63 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla oli 20 vuotias juuri sanut kortin ja peruutin päin yhtä autoa. Olin äidin autolla liikenteessä ja jotenkin panikoin. Ajoin vähän matkan päähän ja pysähdyin. Soitin poikaystävälle jonka pihassa siis törmäilin (hävetti muuten hieman kun oltiin tän poikkelin kaa tyyliin treffailtu muutamia kertoja). Ajoin takas ja poikaystävä tuli mun kanssa pihaan, mutta kolhaistu auto oli jo ehtinyt lähtemään.

Viimeksi kun kohlhaisin niin en löytänyt vauriota autosta, mutta jätin silti lapun. Kukaan ei soitellut perään.

Vierailija
40/63 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kortti kohta kaksi vuotta.

Olin ehkä kk aiemmin saanu kortin, oli talvi ja parrialue jolle jätin auton odottelee tunniksi oli tosi hankala. Siellä oli 20 syvyiset urat joten loppujen lopuksi peruuttaessani autoo pois en saanu sitä enää kolhimatta pois, ku auto "putosi" uraan ja ajautu ihan toisen auton viereen. ja kokemattomana en osannu peruuttaa niin läheltä toista autoo vinos olevaa autoa pois.

joku innokas nainen miehensä kanssa tuli pari min yrityksiäni peruuttaa auto pois ja saarnasi et kai mä ny yhteystiedot jätän ja soittaako hän jonnekkin auton omistajalle. pyysin sitten vähä jo itkun partaalla et voisko he yrittää auttaa ja saada autoani pois. kattelivat hetken mut lähtivät sitten ku en osannu heidän opastusten mukaa ajaa taakse.

siinä sitten paniikissa juoksin pois autolta ja soitin iskälle itkuu tuherrelen että mitä mä teen :D

hän tuli 30 minuutin odottelun jölkee paikalle, peruutti auton pois hankalasta paikasta, jätti toisen auton omistajalle lapun yhteystietoineen tuulilasii ja päästiin lähtemään :)

muuten en oo ees kolhinu autoa vaikka melkee päivittäin äitin autolla tulee ajeltua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi