Te joiden mies on johtaja tai päällikkö
eli hänellä on alaisia. Montako? Kuka teillä on pomo kotona?
Kommentit (9)
kolmisenkymmentä alaista, nykyisessä kai noin 15. Yhteistuumin päätetään asioista.
Yhdessä päätetään kotona asiat, miehellä ei kyllä ole alaisia, minulla 4.
mutta vaihtoi juuri hommia, kun halusi pois ihmisten johtamisesta.
Kotona olemme ihan tasa-arvoisia ihmisiä.
Mitä muuten johtajat ja päällikötkin ovat nykyorganisaatioissa niiden alaistensa kanssa. Roolihan olisi lähinnä fasilitaattori = mahdollistaja, joka takaa alaisilleen parhaat mahdollisest olosuhteet tehdä töitä.
Miehellä ei alaisia. Kotona ollaan ihan tasaveroisia, tosin mies tekee enemmän kotihommia, kun itsellä työpäivät tuppaavat venymään.
Kotiasioista päätän pitkälle minä. Mies on ihan tyytyväinen, kun saa keskittyä firmaansa.
Hän on pomo kotonakin.
Mutta olen välillä äiti, välillä vaimo, välillä rakastaja jne.
Ja kotona päätän minä. Lähinnä ottaa kantaa teknisten vempeleiden hankintoihin yms, muuten mä pyöritän kotirumbaa ja päätän myös lomakohteista.
Kyllä meille muutkin ihmiset töitä tekee, mutta ne on lähinnä yhteistyökumppaneita, ei alaisia.
Päävastuu firmasta on miehellä, minä en tunne alaa riittävän hyvin, mulla on kulutus ihan muualle. Kotonakin mies on vähän enemmän pomo kuin minä. Mutta on kyllä alueita, joissa mies on jättänyt vastuun lähes täysin minulle. Mutta mitään merkittäviä päätöksiä ei kumpikaan tee koti- eikä työasioissa keskustelematta huolella toisen kanssa.
toimii esimiehenä töissä ja hänellä on 50 alaista. kotona päätämme asiat yhdessä!