Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en koskaan sairastu vatsatautiin???

Vierailija
10.02.2011 |

Viimeksi ollut ylu 7v sitten, kun esikoinen oli vauva.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sairastuin, oksensin kerran, mutta neljä päivää makasin kuin kipeä kirppu.

Hyvä vastustuskyky:)

Vierailija
2/7 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksän vuotta taitaa olla minullakin edellisestä kerrasta. Mutta silloin olinkin kipeä oikein kunnolla. Yök!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahatauti v 2008 ja sitä edellinen v 1989. Ihan normaalia.

Vierailija
4/7 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että elimistöni on ohjelmoitu niin, että se ei saa luovuttaa ravintoa pois :D

Olen ollut mahataudissa kerran elämässäni vuonna 1984, ja lisäksi oksentanut kerran teininä kun kokeilin ensimmäisen ja viimeisen kerran tequilaa. Muuten en ole oksentanut.

Lapset tuovat jatkuvasti päiväkodista mahatauteja, esikoinen oksenteli viimeksi tänä aamuna vaikka nyt onkin jo ihan ok. Kerran meillä oli norovirus ja koko muu perhe oli puolikuollut, minulla oli vatsa kipeä puoli päivää ja se siitä.

Vierailija
5/7 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut perheeni jäsenet kyllä aikalailla joka vuosi sen sairastavat. Ei ole vielä minuun tarttunut.

Noh, onpahan joku pitämässä huolta :)

Vierailija
6/7 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta tänään aamulla lesosin ystävälleni, miten kaikki muut ystävä- ja tuttavaperheet ovat ilmeisesti sairastaneet oksennustaudin, mutta meillä on siltä näköjään vältytty. Kaksi tuntia sen jälkeen kuopus alkoi oksentaa, ja tuossa illemmalla esikoinen valitti pahaa oloa, ja mieskin totesi hetki sitten, että hänelläkin tuntuu kiertävän mahassa.

Vierailija
7/7 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kerran sairastuin rota virukseen, kun olin 20v ja sain tuon pöpön perheeltä, jossa olin lastenhoitajana. Oksensin kaksi kertaa, mutta vatsa olikin sitten sekaisin viikon ja sitten iski menkat ja vatsa oli vielä toisen viikon sekaisin. Ei kiva.

Kolmannen vatsataudin sain sitten kummipojan synttäreiltä, kun olin 25v. Tuolloinkin oksensin vaan kerran, mutta vatsa oli pari päivää sekaisin ja olo oli todella paska yli viikon.

Muuten en ole saanut vastatautia, vaikka esim. siskon tytön ristiäisissä (10 vuotta sitten), kaikki muut paitsi minä, äitini sekä päivän sankari saivat tuon pöpön ja ristiäisissä oli puoli porukkaa sairaana tai just sairastaneet..

Samoin olen pari kertaa ollut samassa autossa koko matkan (n. 700 kilsaa) vatsatautisen vieressä.

Ja pessyt oksuja lattioilta, kun joku lapsi on sairastunut kesken hoitopäivän.

Mä vihaan oksentamista ja mä todella kammoan oksutautia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi