Muistaako teidän puoliso ystävänpäivänä jotenkin?
Muistaako sinun puoliso sinua jotenkin ystävänpäivänä vai onko päivå muiden joukossa?
Kommentit (11)
Jos minulla olisi puoliso, niin varmaan voisin meille vaikka leivokset ostaa .
Eipä yleensä.
Itse olen leiponut jotakin ystävänpäiväksi koko perheelle.
Toivotti hyvää ystävänpäivää. En toistaiseksi syö makeaa, joten ei varmaan tuo suklaata kotiin palatessaan, kuten aiempina vuosina. Tietää myös, että pidän leikkokukkia ekologisesti kestämättöminä.
Kyllä. Yleensä tuo kukkia, minä kokkaan jotain hyvää ja sitten rakastellaan!
Ei siis oikeastaan eroa normipäivästä, mitä nyt ehkä tavallista enemmän ollaan toistemme kimpussa. Ja vähän ehkä ironisenkin ällösöpöjä. Ei oteta vakavasti mutta silti onhan tämä ihan hauska tekosyy lällyillä enemmän mitä normiarkena jaksaa.
Kumpikaan meistä ei välitä ystävän päivästä. Muistamme toisiamme tavallisestikkin arjessa pienillä eleillä ja yllätyksillä.
Ei, normipäivä siinä missä naistenpäiväkin. Pihvi- ja suihinottopäivääkään meillä ei vietetä.
Ei muista. Ihan tavapäivä muiden joukossa.
Toivotellaan hyvät ystävänpäivät ja hassutellaan. Tehdään ystävänpäiväajelu (kauppaan kiertotietä).
Juodaan herkkukahvit.
Semmosta arjen lomaan
Ei, ilkeä mulkero kuten joka päivä. Nytkin pitänyt totaalista mykkäkoulua kolme päivää ihan vaan koska tykkää siitä. Lähikuukausina saa sitten kokea yllätyksen kun olenkin hankkinut oman asunnon.
Olemme molemmat omissa menoissa ja töissä. Puoliso näytti aamulla ylisöpön kissa/pupu/tipuvideon ja se oli kyllä jo pehmeä aloitus tälle päivälle. Töissä on jo herkuteltu yhdessä.