Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"narkolepsiaan-sairastuneen-isa-mikaan-rangaistus-ei-ole-tarpeeksi-kova"

Vierailija
03.02.2011 |

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/02/1266016/narkolepsiaan-…

Mitäs tästä tykkätte?

"Tarpeeksi kovaa rangaistusta ei löydy. Mielestäni he ovat pahempia kuin pedofiilit, he ovat lasten myrkyttäjiä ja vammauttajia eikä mikään rangaistus ole tarpeeksi kova. Se voisi vähän lohduttaa, jos he joutuisivat loppuiäkseen vankilaan"

Kun koko jutun lukee, niin tässä on mielestäni valitettavasti aika hyvä esimerkki sellaisesta vanhemmasta, jota on viety kuin pässiä narussa ja joka ei ole yhtään ajatellut omilla aivoillaan. Tai edes ottanut selvää minkälaisen rokotteen on vapaaehtoisesti lapselleen ottanut.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan kassalla ja veloittaa vitonen liikaa kuin leikkiä jumalaa ja siinä sivussa vaarantaa muiden lapset.

Vierailija
82/86 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäkää mulle se ihminen, joka ei koskaan tee yhtään virhettä. Siis ei ainuttakaan.

Mä en ainakaan ole vielä tavannut semmoista koko elämäni aikana.

Ja nimenomaan rokotteiden ansiosta ollaan siinä tilanteessa, että 50 vamman saanutta (ei kuitenkaan kuollutta) lasta on katastrofi ja oikeuttaa vertaamaan johonkin pedofiileihin. Espanjantautiin kuoli maailmanmassa pahimpien arvioiden mukaan 100 miljoonaa ihmistä. Miettikää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäkää mulle se ihminen, joka ei koskaan tee yhtään virhettä. Siis ei ainuttakaan. Mä en ainakaan ole vielä tavannut semmoista koko elämäni aikana.

Jos THL:n viittaat niin kyse ei ole virheestä. Kyse on valehtelusta ja painostuksesta. Virheet voi antaa anteeksi, mutta tässä tapauksessa ei kerrottu asioiden todellista tilaa.

Vierailija
84/86 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäkää mulle se ihminen, joka ei koskaan tee yhtään virhettä. Siis ei ainuttakaan.

Mä en ainakaan ole vielä tavannut semmoista koko elämäni aikana.

Ja nimenomaan rokotteiden ansiosta ollaan siinä tilanteessa, että 50 vamman saanutta (ei kuitenkaan kuollutta) lasta on katastrofi ja oikeuttaa vertaamaan johonkin pedofiileihin. Espanjantautiin kuoli maailmanmassa pahimpien arvioiden mukaan 100 miljoonaa ihmistä. Miettikää sitä.

Mä en jotenkin enää JAKSA noita Espanjantauti vertauksia.

Miettikää nyt vähän omilla aivoillanne, olisiko silloin ollut vähän erilaiset elinolosuhteet muutenkin? JÄikö silloin maaseudun asukki flunssan takia sänkyyn ja jätti hommat hoitamatta? Tiedettiinkö silloin yleisesti ylipäätään että pitäisi levätä? Millainen oli hygieniataso? Varsinkin sotaoloissa, joissa suurin osa espanjantautiin kuolleista eli.

Vierailija
85/86 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottanut ja leimauduin ylihysteeriseksi idiootiksi.

Lasten koulussa oli sellaiset yleisjonot jumppasalissa ja tasan oli lapsikin saanut kuulla pilkkaa, miten tyhmä äiti hänellä on...

Yhteiskunnan ja THL:n taholta PAINOSTETTIIN ottamaan si-rokotus. Mun mielestä se isä on ihan aiheesta suuttunut. Idioottina minuakin pidettiin kun kielsin lasteni rokotukset. Onneksi kuitenkin tein niin.

Vierailija
86/86 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapselle tapahtuu jotain vakavaa. He ovat siinä vaiheessa, jossa nostetaan herkästi oikeusjuttuja, annetaan haastatteluja lehtiin yms yms. Se on normaalia surureaktiota. Useimmat pääsevät siitä yli ja suostuvat aikanaan elämään elämää eteenpäin uusilla pelimerkeillä. Toiset jäävät katkeruuteen ja myrkyttävät elämänsä. Ihan turha syytellä näitä vanhempia. Saman rokotteen otti sadattuhannet lapset eikä heille tapahtunut mitään. Tämä on sitä rokotevastustajien vahingoniloa, kun viimein saatiin jotain kättäpidempää, jolla lyödä ja syyllistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan