Tavallisilla miehillä on kova vienti parisuhdemarkkinoilla
Kaikilla mun tuntemilla tavallisilla miehillä on ollut valinnanvaraakin naisten suhteen, joten ihmettelen noita puheita, ettei ne muka kelpaa.
Kommentit (25)
Tavallisen mukava, tavallisia töitä tekevä, tavallisia asioita harrastava, tavalliseen tapaan sosiaalinen, tavallisella arkisella tavalla tasapainoinen mies on kuuminta hottia.
Ja kun katsoi vaikkapa meidän pienkerrostalon asukkaita niin sellaiset miehet ovat parisuhteessa jotka on töissä, auto ja normaali ulkonäkö ja hyviä sosiaalisesti ja tasa-arvoisia, leikkivät usein lasten kanssa pihalla
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen mukava, tavallisia töitä tekevä, tavallisia asioita harrastava, tavalliseen tapaan sosiaalinen, tavallisella arkisella tavalla tasapainoinen mies on kuuminta hottia.
Jep, ne saa Tinderissäkin tosi paljon mätchejä.
Vierailija kirjoitti:
Todnäk ne miehet on oikeasti top10%, luulet vain heitä tavallisiksi.
Sinulla on melko vahvalla signaalilla oleva kristallipallo jos tiedät millaisia miehiä ap:n kanssa matchaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Rakas ei ole koskaan tavallinen vaan spesiaali. Kuitenkin se, että osaa ja kykenee elämään tavallisesta elämää on äärimmäisen puoleensavetävää.
Huutista! Nainen luulee että tavallinen mies tälläinen:
-Pituutta 190cm
-Komea kuin malli
-Vähintään amk tason koulutus
-Palkka vähintään 4000e/kk
-Työskentelee hyvässä työssä kuten lentäjä,lakimies tai lääkäri
-Luonne on jännittävän rohkea eli saattaa olla väkivaltainen ja mies ottaa naisen kuin naisen
-Hiukset hyvin päässä ja kalliit merkkivaatteet sekä korut aina päällä
Vierailija kirjoitti:
Jep, ne valittajat ei ole tavallisia miehiä.
Tätä epäilen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
-Pituutta 190cm
-Komea kuin malli
-Luonne on jännittävän rohkea eli saattaa olla väkivaltainen ja mies ottaa naisen kuin naisen
Esim. tuon viestin kirjoittanut ei ole tavallinen. Viettänee netissä 24/7 aikansa ja inseli.
Vierailija kirjoitti:
-Pituutta 190cm
-Komea kuin malli
Ei riitä AMK vaan pitää olla akateeminen
Jep, ne saa Tinderissäkin tosi paljon mätchejä.
Nii se minunkin mies lähti. Täyskymppi.
Mun tavallinen mies on kiltti ja kunnollinen.
165 cm pienituloinen duunari.
On hieman vatsakas.
Vierailija kirjoitti:
-Pituutta 190cm
-Komea kuin malli
Väärin arvattu
Kun on keskiverto, on eniten kysyntää. Ei yli 2-metrinen tai alle 1,5-metrinen ole se halutuin. Ei myöskään 50-kiloinen tai 150-kiloinen. Sama koskee muitakin ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
-Pituutta 190cm Mieheni on 178 cm
-Komea kuin malli Hyvännäköinen, mutta ei malliksi soveltuva
-Vähintään amk tason koulutus Amis
-Palkka vähintään 4000e/kk Totta
-Työskentelee hyvässä työssä kuten lentäjä,lakimies tai lääkäri Asennushommissa
-Luonne on jännittävän rohkea eli saattaa olla väkivaltainen ja mies ottaa naisen kuin naisen Seikkailunhaluinen, turvallinen, kaikki huomioonottava, hellä
-Hiukset hyvin päässä ja kalliit merkkivaatteet sekä korut aina päällä Hiukset on, pukeutuu yleensä työvaatteisiin, vihkisormus on ainoa koru
Tässä incelille todellisuus, joka romahduttaa utopiasi.
Sama täällä. Kaikki minun tietämäni heteromiehet ovat aina saaneet seuraa ja parisuhteen kun ovat itse sitä halunneet ja helposti. Eivätkä nämä miehet ole mitään rokkistaroja tai miesmannekiineja vaan ihan tavallisia heteromiehiä, monella jopa ylipainoa.
Siksipä ne täällä alati ruikuttavat incelit eivät olekaan mitään tavallisia eikä kilttejä vaikka kivenkovaan siitäkin illuusiostaan kiinni pitävätkin.
Saanko minä miehenä määritellä tavallisen naisen. Minulle "tavallinen nainen" on normaalipainoinen, kaunis, ei haasta riitaa parisuhteessa eikä internetissä, iloinen, ystävällinen, kohtelias, hyvätapainen ja myös toiset huomioon ottava ja heitä arvostava. Mun kokemus on että tällä palstalla ei ole tavallisia naisia ja harvassa ovat muutenkin. Tavallisuudellahan ei näin määriteltynä ole mitään tekemistä keskimääräisyyden kanssa, koska määreet täytää täysin hyvin harva.
Palstan katkeromammat vain tietää tilastomatematiikasta yhtä vähän kuin miehistäkin.
Todnäk ne miehet on oikeasti top10%, luulet vain heitä tavallisiksi.