Onks toi Vesa kännissä?
Kommentit (35)
Vissiin vetänyt jotain aineita pitemmän aikaa
Tai sitten kovasti rauhoittavissa juoppoputken päätteeksi! Kuka tuo lakeija sen mukana on? Järkyttävässä kunnossa tuo Keskari.
Hitaillahan se toki muutenkin käy, reppana!
ja vieraiksi näytetään pyydettävän kaikki maamme hapot, ilmeisesti tarkoituksellisesti?
että on ihan moraalitonta juoda känninen mies kuvattavaksi ohjelmaan. Ihan sekaisin. Ei ole aina tuollainen, olen jutellut hänen kanssaan ja silloin oli vähän normaalimpi.
Nyt on ihan sekaisin ja turvonnutkin.
Siis jos vertaa Tuuri-ohjelmaan ja miten hän siinä puhuu.
ja ihan hikinen ja turvonnut!!!!!
alkaa epäilyttämään mua vaikka toi itse maria vaikuttaa tollaselta viattomalta hömpältä.
alkaa epäilyttämään mua vaikka toi itse maria vaikuttaa tollaselta viattomalta hömpältä.
Pitäiskö ihan boikotoida ja keksiä jotain fiksua illoiksi.
viimeksiki oli ihan kummia vieraita, eipä tunnu kohentuvan.
alkaa epäilyttämään mua vaikka toi itse maria vaikuttaa tollaselta viattomalta hömpältä.
eihän toi Maria tosiaankaan ole viaton hömppä... pahemman luokan koulukiusausmeininkiä useammankin vieraan kohdalla. Mitä lie sieniä syöttää noille takahuoneessa?
raahataan kaikki ne julkkikset jotka ei erinäisistä syistä osaa pitää puoliaan naurettaviksi ja nöyryytettäviksi.
Ei helvetti, kuka tuota paskaa tarvitsee, oikeasti? Viime jaksossa Tuksu, nyt Keskinen.
mitä ihmettä sille on tapahtunut :O?
raahataan kaikki ne julkkikset jotka ei erinäisistä syistä osaa pitää puoliaan naurettaviksi ja nöyryytettäviksi.
Ei helvetti, kuka tuota paskaa tarvitsee, oikeasti? Viime jaksossa Tuksu, nyt Keskinen.
No ööh älä esim. katso jos niin riepoo? Itseäni ainakin viihdyttää. Ketään ei ole tuonne pakotettu.
raahataan kaikki ne julkkikset jotka ei erinäisistä syistä osaa pitää puoliaan naurettaviksi ja nöyryytettäviksi.
Ei helvetti, kuka tuota paskaa tarvitsee, oikeasti? Viime jaksossa Tuksu, nyt Keskinen.No ööh älä esim. katso jos niin riepoo? Itseäni ainakin viihdyttää. Ketään ei ole tuonne pakotettu.
oleva ihminen. Pitää olla aika kiero huumorintaju jos tuolle voi nauraa. Ihmisten hyväksikäyttöä. Eikä tarvi edes jeesustella.
Sori, hikinen käki