Onko Herbalifeen hurahtaneita?
Toimiiko? Onko huuhaata vai tosi asiaa? Onko joku/jotkut muut mömmöt vastaavia? Mikä tässä hurahtamisessa olisi parasta, mikä huonointa?
Kommentit (9)
Osin myös terveydelle vaaralliseksi epäiltyä.
Korvasin sillä aamupalan ja välillä jonkun toisenkin aterian. Söin kuitenkin pari normaalia ateriaa. En ihan tarkkaan muista enää.
Minulla hävis niveloireet ja olo parani muutenki.Sain lisää energiaa ja laihduin. Kannattaa kokeilla ehdottomasti.
itse tiputin useita kiloja, elämänlaatu parani muutenkin. tunnen itseni pirteämmäksi ja iloisemmaksi, myöskin ainaiset virtsatietulehdukset ovat hävinneet. tuttuni lapsella, jota vauvasta asti vaivasi karmea atooppinen ihottuma, pää verillä yms, puoli vuotta herban aloituksen jälkeen lapsen iho on persikkaisen kaunis. eli todella toimii!
Herbalifen avustuksella. Ainoa ongelma mikä mulla on että en meinaa saada syötyä kaikkia päivän kaloreita!
26.12.2007 23:20
Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology. Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.
Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.
Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.
Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.'
Herbalife ei ole aiheuttanut kenellekään maksavaurioita. Toi on perätön juttu.
selvitettiin perinpohjin, eikä Herbalifen todettu aiheuttavan maksa/muitakaan sairauksia. Sen sijaan sen tehokkuudesta on ollut kiistatonta näyttöä.
Tai kenenkään tutulla?