Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISET***

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun lokakuisten joukko vaan kasvaa kasvamistaan! :) Saadaan kaikki odotella yhdessä pikkuisia tänne saapuvaksi.

Olo on jotenkin niin normaali, ei pahoinvointia. Tietysti ne tietyt rajoitukset syömisen ja juomisen suhteen on, eli kaikkea ei todellakaan tee mieli. Silti, olen melkein elämäni kunnossa. No tasan kolme viikkoa on seuraavaan ultraan, pakko sen aikaa on jaksaa odotella. Neuvolastakin kyselin olotilasta niin sanoivat että raskaudet on niin erilaisia ja kun syke on näkynyt alkuraskauden ultrassa niin ei pitäisi olla huolta. Silti... voi tätä epävarmuutta. :/ Maanantaina on neuvola, toivottavasti sydänäänet saataisiin jo silloin kuuluviin, vaikka vielä aikaista voikin olla.

Meillä on ollut flunssaa, miehellä ensin kuumetta ja räkäisyyttä ja tyttö ollut nyt pari päivää kuumeessa ja ihan räkäinen. Tänään ei onneksi ole tuntunut kuumalta, mutta räkäisyys jatkuu. Toivottavasti mullekin ei nyt sitten iske flunssa.

Vaniliini 8+3

Vierailija
102/114 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet lokakuiset, meitä onkin jo aika pino!!!

Tänään sai epäluuloisuuteni vihdoin vastauksen kun ultrassa löytyi 1cm pituinen pikkuinen sintti ja syke! Mikä helpottava tunne :D Varmistettiin että masussa asustaa vain yksi asukki ja LA pysyi samana, 14.10.

Oireita ei oikeastaan ole, aavistus huonosta olosta on koko ajan mukana, söinpä tai en. Ja kylmä on sisällä lämpimässäkin!!! Tuo ruokailu onkin ollut haastavaa kun oikein mitään ei tee mieli. Salaatit ja hedelmät maistuvat mutta jo pelkkä "kunnon" ruoan tuoksu inhottaa...

Nyt olisi edessä viikon hiihtoloma ja koko perhe kotona. Omat suunnitelmat sisältävät lähinnä töitä, töitä ja töitä... Hiihdelläkin voisi 3-vuotiaan pikkuhiihtäjän kanssa kunhan tuo tuuli ja tuiverrus vain loppuisi!!! Pikkuista nuhan poikastakin tuntuu ilmassa olevan vähän jokaisella, toivottavasti pysytään terveinä!!!

Dessimi 7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan :)

Ensimmäinen tulossa ja LA 30.10

Vierailija
104/114 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mulla laskettu aika 30.10! Esikoista odotellaan ja kolme inseminaatiota takana. Kolmas kerta toden sanoi. Kaksi follikkelia nakyi ultrassa pari paivaa ennen inseminaatiota.

Parin viikon paahan sain varhaisultran. Mennaan katsomaan tuleeko yks vai kaks...

Vierailija
105/114 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä teillä verenpaineet olleet nyt ?

mie nyt oon pohtin kun silmis ei näy kun pisteitä ja värejä, mittasin pitkin aamupäivää töissä niin 99/56 näyttääpi. jostain luin et "parempi" noin päin kuin et olis liian korkeet .. ei hyväkään tietenkään mutt kuiten.. maanantain jos soittas neuvolaan, eivät viime viikolla vastanneet.

huhhu, pitkä päivä, ostettii talo ja siell nyt remonttia, tapettien rapsimista. . hiljalleen..

Vierailija
106/114 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä ilmoittautuis yks joukkoon! LA olis raskauslaskurin mukaan 25.10. Kolmas lapsi olis tulossa ja mulla ikää 28. Vointi on ollut ok, ehkä vähän väsyttänyt

Vierailija
107/114 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun lupaukset, olis mun ehdotus:D

Vierailija
108/114 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on yksi viikko kohta purkissa. Niin nopeesti kiitää päivät ja viikot.

Täällä epävarma olo vähäisistä oireista johtuen. No, alle kolme viikkoa niin saadaan selvyyttä, joka toivottavasti positiivista.

Tervetuloa uudet!

Mun ehdotukset olis lokalapset tai lokavauvat. :)

Huomista neuvolaa odotellessa! :)

Vaniliini 8+5

Vierailija
109/114 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokavauvat olis hyvä, sellainen perinteinen!

Mun oireina on vaan arat rinnat, ei muuta.

110/114 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille jälleen!! Tarkistelkaapas tietonne lasketun ajan listasta, oli muutama jättänyt kertomatta lasketun ajan ja yritin parhaani mukaan viikoista laskea mutta voi heittää laskemani päivät! Ja ikätieto puuttui muutamalta. Onnittelut ultrassa käyneille!! Itse sain vihdoin yhden peruutusajan ensi viikon torstaille yksityiselle ultraan, menikin tiukille sillä seuraavana päivänä onkin jo eka ultra. Ehdin silti käydä tsekkaamassa mitä kohdussa on jos on. Pahoinvoinnin määrästä päätellen siellä kyllä asukki on, mutta pääasia päästä tarkistamaan onko oikeassa paikassa ja onko siellä yksi vai kaksi. Tuulimunakin kummittelee aina vaan mielessä, silloin kun tuulimuna pari vuotta sitten todettiin niin silloinkin raskausoireet pahoinvointeineen olivat vahvoja, istukkahan oli silloin kasvanut aivan viikkoja vastaavaksi kuitenkin ja siitähän ne hormonit tulevat. Että en pidä kovin luotettavana merkkinä tätä oksetustakaan enää. Huomenna alkaakin uusi kuukausipino, mitäs mieltä nimestä olette nyt sitten, vahvimmilla taitaa olla Lokavauvat taikka Lokakuun lahjat (tai Lokalahjat). Äänestäkää nimeä, ettei tarvitse sitten vaihdella enää:) Hyviä vointeja kaikille!!

Helene 8+0

Vierailija
111/114 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä vieläkään ole saanut neuvola aikaa varattua

Mitäs muuta, hmmm.... ei tuu mitään mieleen!

Poitsu oli eilen mummolla pari tuntia leikkimässä ja kun hain kotio, niin äiti veti keittiöön ja sanoi että, meidän kuusi vuotias poikamme oli ruokapöydässä jutellut; "taitaa äiti oottaa vauvaa, kun on niin väsynyt ja pahaolokin sillä on" SIIS HÄH!!! :O menin ihan hämilleen, en osannu sanoo juuta enkä jaata, nauroin vain! en tietä tajusiko äitini asioiden laidan, mutta jotenkin en osannut myöntää suoraankaan?! Kotiin päästyä kerroin isännälle tapauksesta, ja päätettiin ettei vielä kuitenkaan puhuta asiasta pojalle, kun en ole käynyt siellä ensimmäisessä neuvolassakaan.... En nyt sitten tiiä olisko se sittenkin parempi vaan puhua poitsun kanssa jo nyt, kun on näköjään nuin tarkka näköinen ;)

Pientä pahaaolo on ollut silloin tällöin, ei kuitenkaan jatkuvasti eikä niin kovaa että olisi vessaan tarvinnu mennä. Aamuisin herään hyvillä mielin ajoissa, mutta jo tässä vaiheessa kaipaa päikkäreitä ja illalla on ysiltä jo valmista kauraa. Vatsaa viiltelee silloin tällöin aika reilustikin, mutta ei mitenkään menkkamaisesti tms. ja repii usein kun nousee tai menee istumaan. Viikonloppuna alkoi ah niin ihana huimaus Rinnat on painavammmat, pyysin jo isäntääkin kokeilemaan kun tuntui että vaan kuvittelen, mutta kyllä ne kuulemma on paljon painavammat! Ja nyt onkin koko ajan kokkeilemassa :D Mutta edelleenkin on jotenkin kovin epäileväinen olo, että oonko raskaana sittenkään, tyhmä minä....

Miina ja möntti 6+1

Vierailija
112/114 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli neuvola. Kaikinpuolin oli hyvin kaikki. Paino vain oli edelleen laskenut, joka nyt 46,8. En ole kauhean tyytyväinen lukemiin, täytyy vaan yrittää muistaa syödä useammin. Sydänäänetkin saatiin kuuluviin ja nopea syke sieltä kuului. :) Eli ilmeisesti masuasukilla kaikki hyvin. :)

Ei oikeastaan muita oireita kun palelua, väsymystä ja huimausta välillä.

Seuraava neuvola onkin sitten vasta kesäkuun alussa. Näin toissynnyttäjillä. :D Aika hurjaa. Mutta eipä ainakaan tarvitse siellä koko ajan juosta. Rakenneultrassakin olen ehtinyt käydä ennen seuraavaa aikaa.

Täällä kannatetaan lokavauvoja! :)

Vaniliini 8+6

Vierailija
113/114 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin tuon uuden pinon maaliskuulle jos vaan kelpaa. Sinne siis kirjoittelemaan. :)

***LOKAVAUVAT 2011*** maaliskuussa on kyseisen pinon nimi.

Vierailija
114/114 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tulossa LA 30.10 ikä mulla on 30.