Oletteko jo tilanneet GAPin tuotteita?
Kommentit (53)
Gapin vaatteita Suomeen!Siellä sanotaan no international shipping lähes jokaisen,ellei kaikkien vaatteiden kohdalla mitä klikkaat!Vähän varauksella suhtautuisin tuohon brittisivustoonkin.
Ystäväni odottaa kolmatta viikkoa pakettia,joka näyttäisi vielä viruvan lähetyksenseurannan mukaan Englannissa :( En ainakaan itse tilaisi.Mieluummin ostan hyväkuntoisena käytettynä tai sitten uutena esim. Huutiksesta.Mutta jokainenhan tieysti tekee niinkuin haluaa.
lähti eilen melkein heti kun olin tilannu iltapäivällä ja näyttää jo olevan Suomessa eli pian varmaan perillä.
Ei se pelaa, joka pelkää! Mun maailmani ei kaadu jos jostain syystä tilaus ei onnistuiskaan ja vaikka rahat jäis sinne. Yleensä kyl kaikki ulkomaantilausket on menny nappiin. Monet tuotteet saa paljon edullisemmin ulkomailta ja paljon sellaisia tuotteita mitä ei Suomesta edes saa.
Gapin vaatteita Suomeen!Siellä sanotaan no international shipping lähes jokaisen,ellei kaikkien vaatteiden kohdalla mitä klikkaat!Vähän varauksella suhtautuisin tuohon brittisivustoonkin.
Ystäväni odottaa kolmatta viikkoa pakettia,joka näyttäisi vielä viruvan lähetyksenseurannan mukaan Englannissa :( En ainakaan itse tilaisi.Mieluummin ostan hyväkuntoisena käytettynä tai sitten uutena esim. Huutiksesta.Mutta jokainenhan tieysti tekee niinkuin haluaa.
lähti eilen melkein heti kun olin tilannu iltapäivällä ja näyttää jo olevan Suomessa eli pian varmaan perillä.
Ei se pelaa, joka pelkää! Mun maailmani ei kaadu jos jostain syystä tilaus ei onnistuiskaan ja vaikka rahat jäis sinne. Yleensä kyl kaikki ulkomaantilausket on menny nappiin. Monet tuotteet saa paljon edullisemmin ulkomailta ja paljon sellaisia tuotteita mitä ei Suomesta edes saa.
Tuo ei ole mitenkään mahdollista,mieti nyt vähän itsekin,että mitä tänne kirjoittelet!Ei ne paketit ihan alle vuorokaudessa Englannistakaan tule.
eilen kuriirifirma toi paketin kotiovelle, postikulut 6 puntaa. Suosittelen lämpimästi.
Uskomattoman nopeaa palvelua, samaa olen kuullut muiltakin tilanneilta.
lähti eilen melkein heti kun olin tilannu iltapäivällä ja näyttää jo olevan Suomessa eli pian varmaan perillä. Ei se pelaa, joka pelkää! Mun maailmani ei kaadu jos jostain syystä tilaus ei onnistuiskaan ja vaikka rahat jäis sinne. Yleensä kyl kaikki ulkomaantilausket on menny nappiin. Monet tuotteet saa paljon edullisemmin ulkomailta ja paljon sellaisia tuotteita mitä ei Suomesta edes saa.
Tuo ei ole mitenkään mahdollista,mieti nyt vähän itsekin,että mitä tänne kirjoittelet!Ei ne paketit ihan alle vuorokaudessa Englannistakaan tule.
paketit kuljettaa DHL, siksi toimii nopeasti. Ja suomessa tosiaan tuodaan kotiovelle.
Minulla toimitus kesti 1,5 arkipäivää (tilasin pe-iltayöstä ja paketti tuotiin kotiovelle eilen puolen päivän aikaan).
lähti eilen melkein heti kun olin tilannu iltapäivällä ja näyttää jo olevan Suomessa eli pian varmaan perillä. Ei se pelaa, joka pelkää! Mun maailmani ei kaadu jos jostain syystä tilaus ei onnistuiskaan ja vaikka rahat jäis sinne. Yleensä kyl kaikki ulkomaantilausket on menny nappiin. Monet tuotteet saa paljon edullisemmin ulkomailta ja paljon sellaisia tuotteita mitä ei Suomesta edes saa.
lähetyksen seurannassa on merkinnät:
tiistai, helmikuu 01, 2011
1 Lähetys noudettu BIRMINGHAM - UK klo 17:15
keskiviikko, helmikuu 02, 2011
10 Saapunut DHL n toimipisteeseen HELSINKI - FINLAND HELSINKI - FINLAND klo 08:53
paketit kuljettaa DHL, siksi toimii nopeasti. Ja suomessa tosiaan tuodaan kotiovelle. Minulla toimitus kesti 1,5 arkipäivää (tilasin pe-iltayöstä ja paketti tuotiin kotiovelle eilen puolen päivän aikaan).
En ole tilannut Gapilta, mutta muutamista muista paikoista, parasta on, että on toimitettu kotiovelle saakka.
eilen kuriirifirma toi paketin kotiovelle, postikulut 6 puntaa. Suosittelen lämpimästi. Uskomattoman nopeaa palvelua, samaa olen kuullut muiltakin tilanneilta.
Vai pitääkö kotona oodtella koska tulee?
Kun Gapiltakin saadaan vaatteet Suomeen Euroopasta.Ainakin Squeeky on myynyt paljon uutta Gapia.Haluaako kukaan enää ostaa rapakon takaa?Miten tuo maksu muuten hoitui britteihin?Tarvitaanko luottokorttia?
Jenkkisivuilta tosiaan voi tilata mm. Old Navya (on jo pitkään), mutta postituskulut on ruhtinaalliset (koska kattavat kaikki mahdolliset tulli- ym. kulut). Gapia tai Banana Republicia eivät sieltä ole toimittaneet.
Euroopan Gapin verkkokauppa on vasta ihan hiljan (viime viikkoina) aloittanut toimituksen Suomeen. Kävin siellä klikkailemassa, mutta ihmeekseni en vielä ole mitään tilannut. (Oonkohan tulossa kipeeksi...?)
Olen ymmärtänyt, että toimitus todella on tosi nopea. Ja DHL niin kuin yleensä kuriiripalvelut tosiaan toimittavat nopeasti.
Ainakin meillä nykyään DHL soittaa etukäteen, kun toimitus on kotiosoitteeseen. (Toisin kuin Itella, mikä on tosi ärsyttävää...) Näin siis ainakin Helsingissä.
Itsekin ostelen mieluummin Jenkkisivuilta (kaverin avustuksella), siellä kun on usein noita super-aleja mitä ei Euroopassa juuri harrasteta, harmi vain.
Kun Gapiltakin saadaan vaatteet Suomeen Euroopasta.Ainakin Squeeky on myynyt paljon uutta Gapia.Haluaako kukaan enää ostaa rapakon takaa?Miten tuo maksu muuten hoitui britteihin?Tarvitaanko luottokorttia?
Ja koska en halua käyttää korttia netissä,ostan Gapin vaatteet jatkossakin Huutiksesta.
eilen kuriirifirma toi paketin kotiovelle, postikulut 6 puntaa. Suosittelen lämpimästi. Uskomattoman nopeaa palvelua, samaa olen kuullut muiltakin tilanneilta.
jättävät lapun jos kukaan ei ole kotona ja sitten voi soittamalla sopia itselleen sopivan ajan.
Ja koska en halua käyttää korttia netissä,ostan Gapin vaatteet jatkossakin Huutiksesta.
Vieläkö tällaisia ihmisiä löytyy? Et varmaan ikinä ole kuullut suojatusta yhteydestä? Luottokortilla ostaminenhan on paljon turvallisempaa kuin muilla maksuvälineillä. Eikö kaikki jo tätä tiedä? Itse ainakaan en suostu netistä ostamaan muulla kuin luottokortilla. Mieluummin mä luottokorttiyhtiön vastuulle otan kuin omalleni mahdolliset huijarit ym.
Heh, Huutis se vasta luotettava onkin...
29
ellei sitten löydä kirpparilta käytettynä. Jälleenmyyntiä ei siis suomessa ole, siksi täytyy tilata netistä :)
Voisitteko linkittää edes yhden vaatteen jonka ostitte? Mä en nimittöin löydä tuolta juuri mitään erikoista. Siis kaikki ovat ihan samaa luokkaa kuin h&m, lindex tai mikä tahansa muu suomessa oleva ketju.
...Vai onkohan kaikilla tilauksissaan isolla GAP tekstillä varustettu paita jotta voi esitellä hienouttaan :D
mutta tilasin useamman huivin gapilta ja bananalta, lisäksi muutaman arkineuletakin + perustrikoopaitoja (ei logoja missään). Lapselle tilasin t-paitoja (ei mitään logoja) ja shortseja + sukkia, ei logoja. Kaksi logo-hupparia tilasin lapselle.
Mielestäni nuo ovat kyllä paremman laatuisia kuin H&M + muuta suomessa olevat halpisketjut. Hinta&laatusuhde siis ok. Ja eipähän tule samaa vaatetta joka kadunkulmassa vastaan.
kivaa, fiksua, simppeliä ja edullista vaatetta, bonuksena se, ettei joka toisella ole samanlaisia.
Ystäväni odottaa kolmatta viikkoa pakettia,joka näyttäisi vielä viruvan lähetyksenseurannan mukaan Englannissa :(
En ainakaan itse tilaisi.Mieluummin ostan hyväkuntoisena käytettynä tai sitten uutena esim. Huutiksesta.Mutta jokainenhan tieysti tekee niinkuin haluaa.