Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo tilanneet GAPin tuotteita?

Vierailija
02.02.2011 |

Miten toimi? Miten toimitus meni?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen iltapäivällä kun näin tämän avauksen, ja hetki sitten tuli paketti kotiovelle.

Tämän on ihan uskomatonta, toimitusaika on alle vuorokauden!

Tässä olisi kyllä monilla nettikaupoilla paljon oppimista!!!!

Vierailija
2/53 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kaksi vuorokautta tilauksesta ja paketti kiikutettiin kotiovelle! Ja ei asuta ihan Helsingin tuntumassa.

Kyllä noin nopeasta palvelusta mielellään maksaakin jotain. Ja nyt siellä on ulkomaantoimitukset ale-hintaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Old Navyhän on se konsernin halpamerkki, selvästi huonolaatuisempi kuin Gap. Tosin tykkään sieltä tilailla toppeja, on niin paljon eri malleja ja värejä halvalla.

(sieltäkin voi tilata Suomeen), brittisivustolla ei Old Navyn vaatteita edes ole. Harmi.

GAPin vaatteita en tilaisi, ne ovat laatumielessä aikamoista kuraa.

Vierailija
4/53 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyissä tapauksissa toimittamattomat ostokset tms. niinkuin 29 kirjoittaa. MUTTA,jos kortin tiedot joutuvat vääriin käsiin ja sillä tehdään ostoksia niin korvauksen saa ainostaan siitä osuudesta,mikä on syntynyt sen jälkeen,kun kortin omistaja on kuolettanut kortin.Siinä mielessä tuo toinen kirjoittaja on oikeassa ja luultavasti sitä pointtia hän tässä yrittää hakeakin. Itse suosin muuten PayPalia.En ole katsonut Gapin sivuja,onko tämä maksuvaihtoehto siellä käytettävissä,enkä näin ollen ota kantaa k.o. sivuston maksuliikenteeseen.

itse ei oltu edes ehditty koko väärinkäyttöä huomata. Pankki sen huomasi ja otti meihin yhteyttä. Eli ei aina välttämättä mene niin, että vasta kortin sulun jälkeen menetetyt varat korvataan.

Meillä ei ole hajuakaan, missä vaiheessa kortin tiedot on pöllitty. Ja ei oltu silloin vielä tehty edes nettiostoksia.

Vierailija
5/53 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyissä tapauksissa toimittamattomat ostokset tms. niinkuin 29 kirjoittaa. MUTTA,jos kortin tiedot joutuvat vääriin käsiin ja sillä tehdään ostoksia niin korvauksen saa ainostaan siitä osuudesta,mikä on syntynyt sen jälkeen,kun kortin omistaja on kuolettanut kortin.Siinä mielessä tuo toinen kirjoittaja on oikeassa ja luultavasti sitä pointtia hän tässä yrittää hakeakin.

Itse suosin muuten PayPalia.En ole katsonut Gapin sivuja,onko tämä maksuvaihtoehto siellä käytettävissä,enkä näin ollen ota kantaa k.o. sivuston maksuliikenteeseen.

Oma luottokorttini oli ilmeisesti kopioitu ja sita kayteltiin samaan aikaan kun kaytin itse korttiani (joka oli siis koko ajan hallussani). Laskun tullessa kiistin ostot jotka eivat olleet minun tekemiani. Helppo homma kun ne oli tehty paikkakunnilla joilla en ikina edes ollut kaynyt. Kortti kuoletettiin ja sain uuden kortin.

Luottokortti on turvallinen ostovaline, mutta itse kaytan sita netissa vain tunnettujen nettikauppojen sivuilla.

Vierailija
6/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittavat nykyään Suomeenkin!

Eli täältä www.gap.eu

Vierailija
7/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK:sta tilatessa menee huimat verot jos tilauksen arvo yli 45 €. Ja ihan yhtä vaatetta en ala tilaamaan, koska tällöin postikulut suuret suhteessa ostetun tuotteen hintaan.

Vierailija
8/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK:sta tilatessa menee huimat verot jos tilauksen arvo yli 45 €. Ja ihan yhtä vaatetta en ala tilaamaan, koska tällöin postikulut suuret suhteessa ostetun tuotteen hintaan.

Oletko ihan varma?

Vierailija
9/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene mitään tulleja tai veroja.

Vierailija
10/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olin tuo joka sanoi, että UK:sta tilatessa menee veroja. Korjaan sen verran, että Iso-Britanniassa on tiettyjä saaria, jotka ei ole verovapaita.

Tässä lainausta tullin sivuilta: "EU:ssa on alueita, jotka eivät kuulu sen veroalueeseen. Niistä tuotavat tavarat on tulliselvitettävä ja

niistä on maksettava arvonlisävero ja valmistevero EU:n veroalueelle tuotaessa. EU:n veroalueen ulkopuolisia

alueita ovat muun muassa

• Saksassa Helgolandin saari ja Büsingenin alue

• Espanjassa Ceuta, Melilla ja Kanarian saaret

• Italiassa Livigno, Campione d'Italia ja Luganojärven Italialle kuuluvat vesialueet

• Kreikassa Athos-vuori

• Isossa-Britanniassa Kanaalisaaret

• Ranskassa merentakaiset departementit

• Suomessa Ahvenanmaan maakunta."

Että kun jotain ulkomailta tilaa, niin kannattaa kyllä etukäteen varmistaa, mistä tuote tulee, jotta ei tule ikäviä yllätyksiä tullien kanssa.

Vierailija
11/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen sama?

Vierailija
12/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuskinpa GAP tai Next sijoittavat nettikauppojaan just jollekin pikkusaarelle. Niiden on kai kuitenkin saada myytyä mahdollisimman paljon...

Vierailija
13/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suunnilleen 0,8 puntaa.

paljonko on punta euroissa? Suunnilleen sama?

Vierailija
14/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä 0.85360 puntaa.

http://valuutat.fi/

1 euro on suunnilleen 0,8 puntaa.

paljonko on punta euroissa? Suunnilleen sama?

Vierailija
15/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta postikulut olivat niin silmiäkirvelevät (n. 200% tuotteiden arvosta), että tilaamatta jäivät.

Vierailija
16/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta postikulut olivat niin silmiäkirvelevät (n. 200% tuotteiden arvosta), että tilaamatta jäivät.

Itse tilasin äsken ja postikulut olivat 6€.

Vierailija
17/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin äsken ja postikulut olivat 6€.

Eikun anteeksi 6£

Shipping & Handling: £6.00

Vierailija
18/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sieltäkin voi tilata Suomeen), brittisivustolla ei Old Navyn vaatteita edes ole. Harmi.

GAPin vaatteita en tilaisi, ne ovat laatumielessä aikamoista kuraa.

Vierailija
19/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gapin vaatteita Suomeen!Siellä sanotaan no international shipping lähes jokaisen,ellei kaikkien vaatteiden kohdalla mitä klikkaat!Vähän varauksella suhtautuisin tuohon brittisivustoonkin.

Vierailija
20/53 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gapin vaatteita Suomeen!Siellä sanotaan no international shipping lähes jokaisen,ellei kaikkien vaatteiden kohdalla mitä klikkaat!Vähän varauksella suhtautuisin tuohon brittisivustoonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi