Milloinhan Bondit alkavat taas näkyä
En vieläkään pysty sanomaan kumpi on parempi, Connery vai Moore, mutta Daltonin ensimmäistä arvostan kerta kerralta enemmän. Harmi kun Licence to Kill oli niin ikävä että sarja melkein loppui siihen :(
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina
Pyhät pyssykät! Samalla kellonlyömällä alkaa myös Poliisiopisto-sarja! Se on kesä nyt!!!
Bondit, Poliisiopisto, Mies ja alaston ase, Uuno Turhapuro
Minusta se surullisen hahmon ritari oli kyllä Georg Lazenby. Paras tarina, paras naispääosan esittäjä.
G.L. oli kyllä jykeväleukainen....
("sille toiselle kaverille ei koskaan sattunut näin" :))))
Connery on paras ja Moore on vähän pelle. Brosnan on myöskin hyvä ja tämä viimeisimpänä ollut myös. 007 skyfall on parhaita bond elokuvia ja Adelen esittämä tunnusbiisi myös rautaa.
Tiistaina 7.6. Sitte pe, la, su, ma, ti , to, la, su, ma, to, pe
Näillä eväillä juhannukseen.
Mitähän näyttävät loppukesästä, kun nämä tulevat jo nyt? Indytkin on jo menossa.
One million dollars oli hauskempi heitto kuin kaikki bondit yhteensä. Paras agentti oli ja on tiedustelija. Joissakin bondeissa sentään yritetään käyttää niitä joukkojakin. Tiedustelua tapahtuu aina. Tökeröimmät annetaan mennä läpi.
Itse olen varovainen satunnaisen polttelun kanssa. Heh oikeasti salattavat valtiolliset asiat on melko lailla eri juttu. Jos vähänkin riittää mielikuvitusta niin en minäkään kertoisi tavikselle kaikkea. Paniikki kun ei auta ketään. Siksi just avoimuuden ja asenteen takia luotan eniten eurooppalaisiin järjestelmiin.
One million dollars oli hauskempi heitto kuin kaikki bondit yhteensä. Paras agentti oli ja on tiedustelija. Joissakin bondeissa sentään yritetään käyttää niitä joukkojakin. Tiedustelua tapahtuu aina. Tökeröimmät annetaan mennä läpi.
Itse olen varovainen satunnaisen polttelun kanssa. Heh oikeasti salattavat valtiolliset asiat on melko lailla eri juttu. Jos vähänkin riittää mielikuvitusta niin en minäkään kertoisi tavikselle kaikkea. Paniikki kun ei auta ketään. Siksi just avoimuuden ja asenteen takia luotan eniten eurooppalaisiin järjestelmiin.
Minä tykkään Bond elokuvista. Itse asiassa tekijänoikeuskiistat olivat syynä siinä, että Bond elokuvat melkein loppuivat Lupa tappaa elokuvaan. Niiden takia Timothy Dalton ei jatkanut suositun agentin roolissa vaan jatkoi uraansa mm. teattereissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Bond elokuvista. Itse asiassa tekijänoikeuskiistat olivat syynä siinä, että Bond elokuvat melkein loppuivat Lupa tappaa elokuvaan. Niiden takia Timothy Dalton ei jatkanut suositun agentin roolissa vaan jatkoi uraansa mm. teattereissa.
Olisipa Dalton tehnyt sen kolmannen Bondin sekä kultaisen silmän joka oli vielä suunniteltu Daltonille. Conneryn ja Mooren jälkeen paras näyttelijä. Myös Brosnan olisi voinut jatkaa koska Craigin myötä sarja pilattiin. Toivottavasti seuraava Bond on Henry Cavill ja palattaisiin johonkin Daltonin ja Mooren välimaastoon Craigin synkistelyistä.
Tohtori Swann siis esiintyy viimeisimmässäkin.
Maanantaina