Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinhan Bondit alkavat taas näkyä

Vierailija
03.06.2022 |

En vieläkään pysty sanomaan kumpi on parempi, Connery vai Moore, mutta Daltonin ensimmäistä arvostan kerta kerralta enemmän. Harmi kun Licence to Kill oli niin ikävä että sarja melkein loppui siihen :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina

Vierailija
2/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina

Pyhät pyssykät! Samalla kellonlyömällä alkaa myös Poliisiopisto-sarja! Se on kesä nyt!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bondit, Poliisiopisto, Mies ja alaston ase, Uuno Turhapuro

Vierailija
4/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se surullisen hahmon ritari oli kyllä Georg Lazenby. Paras tarina, paras naispääosan esittäjä.

G.L. oli kyllä jykeväleukainen....

("sille toiselle kaverille ei koskaan sattunut näin" :))))

Vierailija
5/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Connery on paras ja Moore on vähän pelle. Brosnan on myöskin hyvä ja tämä viimeisimpänä ollut myös. 007 skyfall on parhaita bond elokuvia ja Adelen esittämä tunnusbiisi myös rautaa.

Vierailija
6/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina 7.6. Sitte pe, la, su, ma, ti , to, la, su, ma, to, pe

Näillä eväillä juhannukseen.

Vierailija
7/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän näyttävät loppukesästä, kun nämä tulevat jo nyt? Indytkin on jo menossa.

Vierailija
8/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

One million dollars oli hauskempi heitto kuin kaikki bondit yhteensä. Paras agentti oli ja on tiedustelija. Joissakin bondeissa sentään yritetään käyttää niitä joukkojakin. Tiedustelua tapahtuu aina. Tökeröimmät annetaan mennä läpi. 

Itse olen varovainen satunnaisen polttelun kanssa. Heh oikeasti salattavat valtiolliset asiat on melko lailla eri juttu. Jos vähänkin riittää mielikuvitusta niin en minäkään kertoisi tavikselle kaikkea. Paniikki kun ei auta ketään. Siksi just avoimuuden ja asenteen takia luotan eniten eurooppalaisiin järjestelmiin.

Vierailija
9/15 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

One million dollars oli hauskempi heitto kuin kaikki bondit yhteensä. Paras agentti oli ja on tiedustelija. Joissakin bondeissa sentään yritetään käyttää niitä joukkojakin. Tiedustelua tapahtuu aina. Tökeröimmät annetaan mennä läpi. 

Itse olen varovainen satunnaisen polttelun kanssa. Heh oikeasti salattavat valtiolliset asiat on melko lailla eri juttu. Jos vähänkin riittää mielikuvitusta niin en minäkään kertoisi tavikselle kaikkea. Paniikki kun ei auta ketään. Siksi just avoimuuden ja asenteen takia luotan eniten eurooppalaisiin järjestelmiin.

Vierailija
10/15 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajahait varmaan heinäkuussa?

Vierailija
11/15 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun tulevat näin päin :)

Vierailija
12/15 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Bond elokuvista. Itse asiassa tekijänoikeuskiistat olivat syynä siinä, että Bond elokuvat melkein loppuivat Lupa tappaa elokuvaan. Niiden takia Timothy Dalton ei jatkanut suositun agentin roolissa vaan jatkoi uraansa mm. teattereissa.

Vierailija
13/15 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään Bond elokuvista. Itse asiassa tekijänoikeuskiistat olivat syynä siinä, että Bond elokuvat melkein loppuivat Lupa tappaa elokuvaan. Niiden takia Timothy Dalton ei jatkanut suositun agentin roolissa vaan jatkoi uraansa mm. teattereissa.

Olisipa Dalton tehnyt sen kolmannen Bondin sekä kultaisen silmän joka oli vielä suunniteltu Daltonille. Conneryn ja Mooren jälkeen paras näyttelijä. Myös Brosnan olisi voinut jatkaa koska Craigin myötä sarja pilattiin. Toivottavasti seuraava Bond on Henry Cavill ja palattaisiin johonkin Daltonin ja Mooren välimaastoon Craigin synkistelyistä.

Vierailija
14/15 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Swann siis esiintyy viimeisimmässäkin. 

https://jamesbond.fandom.com/wiki/Madeleine_Swann

Vierailija
15/15 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Craig paras Bond

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi