keräilen julkkispanoja, kysy!
En paljasta nimiä, koska osa on perheellisiä, vaikka se teitä eniten varmasti kiinnostaakin.
Kommentit (114)
meillä käydään sunnuntaisin avannossa ja nautitaan mökkeilystä.
tunnistaa kuvailujesi perusteella.
ääliö lähtee nyt bussiin ja lapsia hakemaan.
Heihei ja nauttikaa elämästä ja seksista!
seksiä pelkästään kahdestaan? Vai otatteko muitakin mukaan?
Yleensäkin toimii. Kunhan lupaa antaa käyttöönsä röpöreijän. Julkkikset lähtee ja kuka vain lähtee. Röpöreijästä lähtee.
en voi todeta kuin että säälin sinua kovasti.varmasti saisit ammattiapua,nopeastikin...sinunlaisia kun on psyk os hoidossa paljon.toivon sinulle pikaista paranemista.rukoilen myös nyt puolestasi että jäisit kiinni jas että lapsesi pääsivät sosiaalihuollon avun piiriin.tilanteesi on vakava,vaikka itse luulet toisin.lapset tästä kärsivät pia jos et saa itseäsi pikaisesti avun pariin!
en voi todeta kuin että säälin sinua kovasti.varmasti saisit ammattiapua,nopeastikin...sinunlaisia kun on psyk os hoidossa paljon.toivon sinulle pikaista paranemista.rukoilen myös nyt puolestasi että jäisit kiinni jas että lapsesi pääsivät sosiaalihuollon avun piiriin.tilanteesi on vakava,vaikka itse luulet toisin.lapset tästä kärsivät pia jos et saa itseäsi pikaisesti avun pariin!
Miksi toivot ap:lle noin ilkeää tulevaisuutta?
Olet ilkeä kullin lipittäjä. Häpeäisit vanhurskuuttasi.
todennäköisesti olen seksiaddikti
Mutta en tee sitä joka päivä, en ajattele seksiä joka päiv jne.
Mutta olen kyllä seksuaalinen ihminen.
Eilinen sanoi, että kun näki muta ekan kerran, musta jotenkin tihkui seksi.
Enkä tosiaankaan ole sinua huorittelemassa. On naisilla kanssa vapaus toteuttaa itseään seksuaalisesti, kunhan tekee sen tavalla joka ei satuta muita.
Silti aina mietin tosi hyperseksuaalisia naisia tavatessani, että mitähän siinä on taustalla? Hyväksikäyttöä, hylkäämistä vai ihan vaan sitä ettei kukaan huomioinut tai nähnyt ihmisenä, mutta kylläkin seksiobjektina?
todennäköisesti olen seksiaddikti Mutta en tee sitä joka päivä, en ajattele seksiä joka päiv jne. Mutta olen kyllä seksuaalinen ihminen. Eilinen sanoi, että kun näki muta ekan kerran, musta jotenkin tihkui seksi.
Enkä tosiaankaan ole sinua huorittelemassa. On naisilla kanssa vapaus toteuttaa itseään seksuaalisesti, kunhan tekee sen tavalla joka ei satuta muita. Silti aina mietin tosi hyperseksuaalisia naisia tavatessani, että mitähän siinä on taustalla? Hyväksikäyttöä, hylkäämistä vai ihan vaan sitä ettei kukaan huomioinut tai nähnyt ihmisenä, mutta kylläkin seksiobjektina?
Jotakin on tuollaisen käyttäytymisen takana.
Toinen jakaa persettä joillekin c-luokan teatterityöntekijöille ja toinen on olevinaan mies ja hyväksyy sen kun vaimo eli lasten äiti jakaa persettä kylillä. Molemmat todellisia luusereita, veikkaan, että korkeakouluja ei ole käyty ja muutenin molemmilla heikko itsetunto ja tyhmyys paistaa. Lapsia käy sääli, te olette selvästi toisenne ansainneet, geeniperimä ei ole häääppöinen.
NIIN osuvasti sanottu :D
ihmettelisitte miten normaalia arkea elellään.
Ja itseasiassa käyn terapiassa pahan paniikkihäiriön vuoksi.