keräilen julkkispanoja, kysy!
En paljasta nimiä, koska osa on perheellisiä, vaikka se teitä eniten varmasti kiinnostaakin.
Kommentit (114)
7, 3 ja vajaa kaksi.
Kyllä sitä aikaa vaan jostakin löytyy. Kai teilläkin omiin harrastuksiinne löytyy?
Katos ap:n ekoja viestejä. Sillä on harrastus! :)
Mielestäni tyhmempää kuin itsensä myyminen, ihan alinta kastia :( Tuossa korjataan sitä mitä pitäisi korjata psykologin vastaanotolla. Miestäsi käy sääliksi :(
hyvän keräilykohteen? Vaikea kuvitella että julkinen ammatti tekisi miehestä automaattisesti paremman rakastajan. Paraneeko minäkuvasi näistä panoista? Onko sinulla jotain tavoitetta, joku tietty määrä tms.?
Se että äiti-ihminen harrastaa seksiä? Jopa on aktiivinen sen eteen?
Ei julkinen ammatti tee tietenkään parempaa rakastajaa! Tämä on vaan mielenkiintoista!
Esim. Joku kertoo lehdissä julkisesti arvostavansa perhettään, avioliittoaan yms. ja on itse ensimmäisenä ehdottelemassa.Mielikuvia kyllä tietysti syntyy etukäteen.
Ei ole tavoitetta.
Varmasti minäkuvani paranee itselleni. Itseluottamus on huippuluokkaa. Aloitin tämän ketjunkin ihan eilisillan kokemusten perusteella kun huippunäyttelijä voihki kämppänsä lattialla ja toisteli "Ei saatana kun sä oot taitava".
Ei jumalauta, onko Suomessa huippunäyttelijöitäkin ;), Mikko Kivistäkö panit? Peter Franzen koitti kerran saada minulta pillua, kieltäydyin kunniasta ja sehän suuttui ja huusi, että ota nyt edes suihin. Hei, toi ei ole homma eikä mikäänn. Mites miehesi suhtautuu moiseen harrastukseen?
En nyt tarkoita sitä, joka kerää miljoonatulot massaleffoilla. Oletko sitä mieltä että suomalaiset näyttelijät on lahjattomia?
Enkä kai ole väittänytkään, ettei ole helppoa saada ihmisiä sänkyyn, mutta ylistäminen petitaidoista saa jo hymyn huulille.
Mies hyväksyy suhteet, on itselläämsäkin naisia, mutta nimistä ei puhuta. (tai ammateista!)
se fakta että sinua pidetään arvottomana lutkana?
motiivisi on jonkinnäköinen näyttämisen halu/ vahingonilo ja huono itsetunto. Tuottaisiko keräilyharrastuksesi sinulle yhtä paljon iloa, jos et kertoisi siitä kenellekään, edes täällä?
29
Ei julkinen ammatti tee tietenkään parempaa rakastajaa! Tämä on vaan mielenkiintoista!
Esim. Joku kertoo lehdissä julkisesti arvostavansa perhettään, avioliittoaan yms. ja on itse ensimmäisenä ehdottelemassa.Mielikuvia kyllä tietysti syntyy etukäteen.
Ei ole tavoitetta.
Varmasti minäkuvani paranee itselleni. Itseluottamus on huippuluokkaa. Aloitin tämän ketjunkin ihan eilisillan kokemusten perusteella kun huippunäyttelijä voihki kämppänsä lattialla ja toisteli "Ei saatana kun sä oot taitava".
Sinäkö? Asianomaiset (muut eivät tiedä) pitävät tätä mainiona järjestelynä, kaikki saamme (yleensä) hyvää seksiä!
Kirjoitan ja kerron tästä ensimmäistä kertaa kenellekään, joten en usko että mistään leveilystä on tässä kysymys.
Ja myönnän ettei tunnu aina hyvältä olla suhteessa naimisissa olevan kanssa jonka puoliso ei tiedä asista. Mutta olenko minä siinä se ainoa paha?
Miksi veikkaat että minulla on huono itsetunto?
se fakta että sinua pidetään arvottomana lutkana?
kysymykseen tahtoisin kans vastauksen!
Olen hyvännäköinen, en mitenkään klassisen kaunis, vaan itsevarma ja rokahtava (ei uskoisi kolmen lapsen äidiksi). Hoikka ja seksikäs, nauran paljon.
Upeat huulet minulla on! Pukeudun persoonallisesti.
vakuuttele itsellesi vaan että olet niille "julkkis"panoillesi jotakin enemmän kuin arvoton lutka... Ja mä ainakin veikkaan että sulla on huono itsetunto, koska alennut moiseen... olet myös aika moraaliton jos olet suhteessa naimisissa olevan kanssa.
Minua pitävät näköjään arvottomana lutkana av-mammat, joten ei haittaa. Asianomaiset arvostavat.
Jos olisin jollekin arvoton lutka, miksi he pitäisivät minuun yhteytta muutenkin?
Minua kohdellaan hyvin, olemme useamman kanssa hyviä kavereita. Jos he mielessään pitävät minua arvottomana lutkana, en voi sille tosiaan mitään.
Ja itsekin haluan lähinnä seksiä, joten pidän myös heitä tavallaan lutkinani :)
että onkin moraalisesti arveluttavaa olla naimisissa olevan kanssa. Mutta palstaa seurattuani, en liene ainoa.
Äitinä ehtii tuollaista "harrastaa"?
Vai onko lapset jo isoja?