Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keräilen julkkispanoja, kysy!

Vierailija
02.02.2011 |

En paljasta nimiä, koska osa on perheellisiä, vaikka se teitä eniten varmasti kiinnostaakin.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä ehtii tuollaista "harrastaa"?

Vai onko lapset jo isoja?

Vierailija
22/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, 3 ja vajaa kaksi.

Kyllä sitä aikaa vaan jostakin löytyy. Kai teilläkin omiin harrastuksiinne löytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos ap:n ekoja viestejä. Sillä on harrastus! :)

Vierailija
24/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tyhmempää kuin itsensä myyminen, ihan alinta kastia :( Tuossa korjataan sitä mitä pitäisi korjata psykologin vastaanotolla. Miestäsi käy sääliksi :(

Vierailija
25/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän keräilykohteen? Vaikea kuvitella että julkinen ammatti tekisi miehestä automaattisesti paremman rakastajan. Paraneeko minäkuvasi näistä panoista? Onko sinulla jotain tavoitetta, joku tietty määrä tms.?

Vierailija
26/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että äiti-ihminen harrastaa seksiä? Jopa on aktiivinen sen eteen?

Vierailija
27/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkinen ammatti tee tietenkään parempaa rakastajaa! Tämä on vaan mielenkiintoista!

Esim. Joku kertoo lehdissä julkisesti arvostavansa perhettään, avioliittoaan yms. ja on itse ensimmäisenä ehdottelemassa.Mielikuvia kyllä tietysti syntyy etukäteen.

Ei ole tavoitetta.

Varmasti minäkuvani paranee itselleni. Itseluottamus on huippuluokkaa. Aloitin tämän ketjunkin ihan eilisillan kokemusten perusteella kun huippunäyttelijä voihki kämppänsä lattialla ja toisteli "Ei saatana kun sä oot taitava".

Vierailija
28/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, onko Suomessa huippunäyttelijöitäkin ;), Mikko Kivistäkö panit? Peter Franzen koitti kerran saada minulta pillua, kieltäydyin kunniasta ja sehän suuttui ja huusi, että ota nyt edes suihin. Hei, toi ei ole homma eikä mikäänn. Mites miehesi suhtautuu moiseen harrastukseen?

Vierailija
29/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoita sitä, joka kerää miljoonatulot massaleffoilla. Oletko sitä mieltä että suomalaiset näyttelijät on lahjattomia?

Enkä kai ole väittänytkään, ettei ole helppoa saada ihmisiä sänkyyn, mutta ylistäminen petitaidoista saa jo hymyn huulille.

Mies hyväksyy suhteet, on itselläämsäkin naisia, mutta nimistä ei puhuta. (tai ammateista!)

Vierailija
30/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se fakta että sinua pidetään arvottomana lutkana?

Vierailija
31/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

motiivisi on jonkinnäköinen näyttämisen halu/ vahingonilo ja huono itsetunto. Tuottaisiko keräilyharrastuksesi sinulle yhtä paljon iloa, jos et kertoisi siitä kenellekään, edes täällä?

29

Ei julkinen ammatti tee tietenkään parempaa rakastajaa! Tämä on vaan mielenkiintoista!

Esim. Joku kertoo lehdissä julkisesti arvostavansa perhettään, avioliittoaan yms. ja on itse ensimmäisenä ehdottelemassa.Mielikuvia kyllä tietysti syntyy etukäteen.

Ei ole tavoitetta.

Varmasti minäkuvani paranee itselleni. Itseluottamus on huippuluokkaa. Aloitin tämän ketjunkin ihan eilisillan kokemusten perusteella kun huippunäyttelijä voihki kämppänsä lattialla ja toisteli "Ei saatana kun sä oot taitava".

Vierailija
32/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko poikkeuksellisen kaunis?

Vierailija
33/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö? Asianomaiset (muut eivät tiedä) pitävät tätä mainiona järjestelynä, kaikki saamme (yleensä) hyvää seksiä!

Kirjoitan ja kerron tästä ensimmäistä kertaa kenellekään, joten en usko että mistään leveilystä on tässä kysymys.

Ja myönnän ettei tunnu aina hyvältä olla suhteessa naimisissa olevan kanssa jonka puoliso ei tiedä asista. Mutta olenko minä siinä se ainoa paha?

Miksi veikkaat että minulla on huono itsetunto?

Vierailija
34/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se fakta että sinua pidetään arvottomana lutkana?

kysymykseen tahtoisin kans vastauksen!

Vierailija
35/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen, en mitenkään klassisen kaunis, vaan itsevarma ja rokahtava (ei uskoisi kolmen lapsen äidiksi). Hoikka ja seksikäs, nauran paljon.

Upeat huulet minulla on! Pukeudun persoonallisesti.

Vierailija
36/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuuttele itsellesi vaan että olet niille "julkkis"panoillesi jotakin enemmän kuin arvoton lutka... Ja mä ainakin veikkaan että sulla on huono itsetunto, koska alennut moiseen... olet myös aika moraaliton jos olet suhteessa naimisissa olevan kanssa.

Vierailija
37/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pitävät näköjään arvottomana lutkana av-mammat, joten ei haittaa. Asianomaiset arvostavat.

Vierailija
38/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jollekin arvoton lutka, miksi he pitäisivät minuun yhteytta muutenkin?

Minua kohdellaan hyvin, olemme useamman kanssa hyviä kavereita. Jos he mielessään pitävät minua arvottomana lutkana, en voi sille tosiaan mitään.

Ja itsekin haluan lähinnä seksiä, joten pidän myös heitä tavallaan lutkinani :)

Vierailija
39/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onkin moraalisesti arveluttavaa olla naimisissa olevan kanssa. Mutta palstaa seurattuani, en liene ainoa.

Vierailija
40/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olla ylpeitä äidistään.