Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keräilen julkkispanoja, kysy!

Vierailija
02.02.2011 |

En paljasta nimiä, koska osa on perheellisiä, vaikka se teitä eniten varmasti kiinnostaakin.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis itse varattu? Minkä ikäinen olet? Kieltämättä olet kiinnostava persoona etkä mikään tavallinen lähiömamma.

Vierailija
42/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidistään, kyllä.

Tästä lapset eivät kyllä tiedä, eikai teidänkään lapsenne tiedä omasta seksielämästänne?

Olen hyvä, omistautuva äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keräsin rock-tähtiä, sekä suomalaisia että ulkomaisia.

Minulla se vasta kokoelma on !

Vierailija
44/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti että sua ylistettäisi "että voi vitsit,ku sulla on ihku harrastus! ja kyllä olet melkonen mamma,kun saat ihan JULKKIKSIA" sänkyysi!!"

hei ihan tosi,aika säälittävää!

Vierailija
45/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun lapses varmaan on samanlaisia kun siihen ikään pääsevät... ja sitten saa äiti olla ylpeä lapsistaan, niin kuin tuntuu nyt olevan itsestään...

Vierailija
46/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, vapaa suhde, mutta hyvä, paras mahdollinen meille. Rakkautta riittää!

Olen 27v.

Ja tosiaan, moraalisesti se on minuakin arveluttanut kahden kohdalla (jotka naimisissa), muiden kohdalla ei arveluta!

Vierailija
47/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkai nyt olettanutkaan, että minua ylistettäisiin! Kunhan annoin kyselymahdollisuuden :)

Vierailija
48/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua olla niiden naimisissa olevien kanssa, niin MIKSI olet? Ei taida siis hääppöinen se sun moraalis kuitenkaan olla....

Vierailija
49/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että "tarkkailet" pokaamiesi julkkisten lausuntoja naistenlehdissä ja nautit siitä, että mielikuvan luomiseksi annetut lausunnot eivät vastaa totuutta.

Itse olet kuitenkin ihan samanlainen, kaksinaamainen naimisissa oleva äiti. Niin että miksi sitten julkkismiesten kanssa paneminen olisi yhtään sen parempaa tai hienompaa kuin tavallisten perusperttien kanssa paneminen. Ihmisiä ollaan kaikki.

Nostaisin hattua, jos uskaltaisit avoimesti olla "valtakunnan lutka", niin kuin jotkut kuuluisat bändärit.

Vierailija
50/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koe, että tämä liittyy lapsiini millään tavalla.

Ja kyllä, haluan että lapseni aikuisena omistavat hyvän itseluottamuksen ja nauttivat seksistä. Avioliitossa tai vapaassa suhteessa tai sinkkuina.

Vierailija
51/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehiä ei ole tunnetusti vaikea saada petiin, se on luonnollista. Jos pääsisit seurustelemaan jonkun kanssa, esim Brad Bittin tai edes Saku Koivun kanssa niin sitten olisit onnitunut edes jossain. Nyt ne vaan nussii sua ja aina kun panettaa ja tekee pillua mieli soittavat sinulle. Minun kohdalla moinen laskisi itsetunnon ihan nollaan ja pilaisi todnäk lopulta mun koko elämän :(

Vierailija
52/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita tauteja sinulla on ollut? Herpes huulessa tietenkin, onko muita?

Vierailija
53/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pokaat jonkun superstaran ja juttu päätyy seiskaan sun kuvien kera (paparazzit on kuvanneet teitä huomaamattanne). Oletko valmis sellaiseen myllytykseen? Myisitkö juttusi seiskalle?

Mitäs miehesi ja lapsesi sanoisivat jos sinut tunnistettaisiin ja leimattaisi salarakkaaksi?

Vierailija
54/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moraalini olekaan aukoton. Mutta en usko olevani ainoa, vaikka se ei mitään puolustakaan.

Ihmiset joista tiedän etukäteen kiinnostavat minua enemmän. Vaikka eivät julkkikset tietenkään ole sen "parempia" kuin taviksetkaan.

Ja ihan vramasti nostaisit minulle hattua, jos tekisin tätä julkisesti, heh.

Ei kiinnosta sellainen julkisuus.

Vierailija
55/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se liity lapsiin millään tavalla minkälainen äiti niillä on...

Vierailija
56/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ja kerron tästä ensimmäistä kertaa kenellekään, joten en usko että mistään leveilystä on tässä kysymys.

Miksi veikkaat että minulla on huono itsetunto?

Epäilin huonoa itsetuntoa siksi, että katsot tarpeelliseksi kertoa valloituksistasi ylipäänsä missään ja kenellekään. Myös se, että mies on kuuluisa tuntuu olevan sinulle keskeistä, koska se oli jo avauksessasi. Jotain sinä haet sillä, että mies on julkkis.

Vierailija
57/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sun mies kiksejä noista sun kuvioista? Ehkä se hivelee hänenkin itse tuntoa, kun maan "huippunäyttelijöille" kelpaa hänen vaimonsa?

Vierailija
58/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudu lehtiin.

Ei ole sukupuolitauteja, ehkäisy käytössä.

En myisi minnekään mitään juttuja.

Vierailija
59/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan mies arvosta ilmaista, satunnaista panoa pätkän vertaa enää "afterglown" jälkeen eli muutaman minuutin päästä panosta.

jos julkkisten panopongailu on sulle mielekästä hommaa, niin oma asiasi. Mutta saajalle et ole kuin helpporeikä.

t.mies

Vierailija
60/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa olen ollut, emme jaa yksityiskohtia.

Ja mieheni todellakin on ylpeä minusta, olen hänelle täydellinen nainen.

Ja mieheni kanssa on yleensä parasta seksiä.