keräilen julkkispanoja, kysy!
En paljasta nimiä, koska osa on perheellisiä, vaikka se teitä eniten varmasti kiinnostaakin.
Kommentit (114)
"helppo reikä"!
Mutta itsehän sitä haluan. Kuten sanoin olemme muutenkin kavereita monen kanssa, että jos ei arvosta, niin peittävät sen hyvin ja sillon minua ei kyllä haittaa.
sä niitä pokaat, eikös yleensä baarissa tai bileissä ole AINA paikalla joku joka kuitenkin näppää kännykällä kuvan ja myy seiskaan.
"niitä" monesti baareissa (kyllä, mutta en tietenkään siinä tee mitään), vaihdetaan ehkä numerot) ja olen sellaisessa työssä että otan julkimoihin monesti yhteyttä.
Siis niitähän pidetään huorienkin keskuudessa ihan alakastissa. Huoraavat ilmaiseksi jossain Transitin takaluukussa roudarin kanssa. Onko noita kuuluisiakin :)
Mutta en tee sitä joka päivä, en ajattele seksiä joka päiv jne.
Mutta olen kyllä seksuaalinen ihminen.
Eilinen sanoi, että kun näki muta ekan kerran, musta jotenkin tihkui seksi.
perheellinen panosi jäisi lehdistölle tai perheelleen kiinni ja syyttäisi sinua julkisesti, miten puolustautuisit? Olisit joka tapauksessa seiskassa alta aikayksikön.
Jos siis kyseessä olisi tosiaan sen tason julkkis että kansaa kiinnostaisi, tyyliin Ilkka Kanerva tai Päivi Räsäsen mies. Ketään tuskin kiinnostaisi onko Esko Eerikäinen tai Finlandersin basisti pamputellut sinua lauantaiyönä vai ei.
Saako sun mies kiksejä noista sun kuvioista? Ehkä se hivelee hänenkin itse tuntoa, kun maan "huippunäyttelijöille" kelpaa hänen vaimonsa?
Toi suomalainen huippunäyttelijä on sama kun nussisi virolaista rekkakuskia :) Terminäkin jo niin paha vitsi, että voi helvetti sentään, BUHAHHAAHAHAA.
että olen hänen kanssaan. Ja teemme myös muutakin, mitä kaverit nyt keskenään tekevät; keskustelemme, käymme teatterissa, syömässä...
Että voihan minut bongata jonkun kanssa. Mutta se kyllä yhdistettäisiin työhöni.
että lutviutuisin jutusta ulos, esimerkiksi työni kautta. Eli kietläisin kaiken. Näiden kahden perheellisen (palkitun näyttelijän, kommenttina tuohon huippunäyttelijä-juttuun) kanssa olen ollut erityisen varovainen.
Toinen jakaa persettä joillekin c-luokan teatterityöntekijöille ja toinen on olevinaan mies ja hyväksyy sen kun vaimo eli lasten äiti jakaa persettä kylillä. Molemmat todellisia luusereita, veikkaan, että korkeakouluja ei ole käyty ja muutenin molemmilla heikko itsetunto ja tyhmyys paistaa. Lapsia käy sääli, te olette selvästi toisenne ansainneet, geeniperimä ei ole häääppöinen.
että lutviutuisin jutusta ulos, esimerkiksi työni kautta. Eli kietläisin kaiken. Näiden kahden perheellisen (palkitun näyttelijän, kommenttina tuohon huippunäyttelijä-juttuun) kanssa olen ollut erityisen varovainen.
:))))))) Onko ihan jussipatsas tai teatterikoulun perunasäkkipalkinto tullut? Muista, että Suomessa näyttelijä menee kouluun ja pääsee aina töihin, SUomessa ei ole yhtään oikeata näyttelijää.
Molemmilla korkeakoulututkinto.
Onko niin vaikea hyväksyä sitä, että ihmiset eivät ole samanlaisia?
Tai että avioliitossa voi tehdä toisenlaisia päätöksiä?
Enpähän ainakaan täällä surkuttele aviolittoni huonoutta tai läskejä tai sohvalla makaavaa miestä.
Jos olet sitä mieltä ettei Suomessa ole lahjakkaita näyttelijöitä, niin olemme eri mieltä.
Vaihdankin tuon sitten että minun mielestäni lahjakkaan ja yleisesti tunnetun ja suositun.
Ja ikään kuin "kehuskella" julkkupanoilla. Saatko julkuista erityiskicksejä?
Minäkin olen työni puolesta paljon julkkisten kanssa tekemisissä ja tunnen aika monta ihan henk.koht. tasolla (paneskeluun ei kyllä ole tarvetta). Tiedän toki, että ovat ihan tavallisia taapertajia hekin kaikkine heikkouksineen (joten ei olisi vaikeeta säntyyn saada).
Sinun motiivisi avautua lähinnä huvittaa, jos ei ole vaan huono provo...
provo-huutelu sieltä.
uskokaa jos tahdotte.
täällä on se, etten ole sitä ennen tehnyt. Ja kun olen lueskellut noita "Olen päiväkodissa töissä, kysy jotain" juttuja, niin päätin laittaa jotakin omasta elämästäni, jonka ajattelin herättävän keskustelua.
Olisin myös voinut laittaa esimerkiksi, että omistan hermeliinin, kysy jotain. :)
mutta niin omituinen mielipide, että siihen on pakko puuttua.
SUomessa ei ole yhtään oikeata näyttelijää.
Oikeita näyttelijöitä siis eivät ole esim Esko Salminen, HP Björkman, Elina Salo, Ritva Valkama, Minna Haapkylä, Carl-Kristian Rundman, Samuli Edelman, Martti Suosalo, Vesa Vierikko, Kati Outinen, Krista Kosonen ...? Mitä he sitten ovat? Jotain puuhastelijoita?
Oikea näyttelijä ja Hollywoodin valtavirtaelokuvissa esiinytvä elokuvatähti (joissa myös on oikeita näyttelijöitä) ovat tainneet mennä kirjoittajalta sekaisin.
Öö, sun moraalis taitaa rajoittua siihen että sitä ei ole.. ja mä ainakin varmaan nauraisin sulle jos tekisit tuota julkisesti. Ja voi myös olla että julkisuuttakaan ei kiinnosta sinä...