Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keräilen julkkispanoja, kysy!

Vierailija
02.02.2011 |

En paljasta nimiä, koska osa on perheellisiä, vaikka se teitä eniten varmasti kiinnostaakin.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moraalini olekaan aukoton. Mutta en usko olevani ainoa, vaikka se ei mitään puolustakaan.

Ja ihan vramasti nostaisit minulle hattua, jos tekisin tätä julkisesti, heh.

Ei kiinnosta sellainen julkisuus.

Öö, sun moraalis taitaa rajoittua siihen että sitä ei ole.. ja mä ainakin varmaan nauraisin sulle jos tekisit tuota julkisesti. Ja voi myös olla että julkisuuttakaan ei kiinnosta sinä...

Vierailija
62/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"helppo reikä"!

Mutta itsehän sitä haluan. Kuten sanoin olemme muutenkin kavereita monen kanssa, että jos ei arvosta, niin peittävät sen hyvin ja sillon minua ei kyllä haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä niitä pokaat, eikös yleensä baarissa tai bileissä ole AINA paikalla joku joka kuitenkin näppää kännykällä kuvan ja myy seiskaan.

Vierailija
64/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiaddikti?

Vierailija
65/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"niitä" monesti baareissa (kyllä, mutta en tietenkään siinä tee mitään), vaihdetaan ehkä numerot) ja olen sellaisessa työssä että otan julkimoihin monesti yhteyttä.

Vierailija
66/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitähän pidetään huorienkin keskuudessa ihan alakastissa. Huoraavat ilmaiseksi jossain Transitin takaluukussa roudarin kanssa. Onko noita kuuluisiakin :)

Vierailija
67/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tee sitä joka päivä, en ajattele seksiä joka päiv jne.

Mutta olen kyllä seksuaalinen ihminen.

Eilinen sanoi, että kun näki muta ekan kerran, musta jotenkin tihkui seksi.

Vierailija
68/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellinen panosi jäisi lehdistölle tai perheelleen kiinni ja syyttäisi sinua julkisesti, miten puolustautuisit? Olisit joka tapauksessa seiskassa alta aikayksikön.

Jos siis kyseessä olisi tosiaan sen tason julkkis että kansaa kiinnostaisi, tyyliin Ilkka Kanerva tai Päivi Räsäsen mies. Ketään tuskin kiinnostaisi onko Esko Eerikäinen tai Finlandersin basisti pamputellut sinua lauantaiyönä vai ei.

Vierailija
69/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sun mies kiksejä noista sun kuvioista? Ehkä se hivelee hänenkin itse tuntoa, kun maan "huippunäyttelijöille" kelpaa hänen vaimonsa?

Toi suomalainen huippunäyttelijä on sama kun nussisi virolaista rekkakuskia :) Terminäkin jo niin paha vitsi, että voi helvetti sentään, BUHAHHAAHAHAA.

Vierailija
70/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen hänen kanssaan. Ja teemme myös muutakin, mitä kaverit nyt keskenään tekevät; keskustelemme, käymme teatterissa, syömässä...

Että voihan minut bongata jonkun kanssa. Mutta se kyllä yhdistettäisiin työhöni.

Vierailija
71/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lutviutuisin jutusta ulos, esimerkiksi työni kautta. Eli kietläisin kaiken. Näiden kahden perheellisen (palkitun näyttelijän, kommenttina tuohon huippunäyttelijä-juttuun) kanssa olen ollut erityisen varovainen.

Vierailija
72/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jakaa persettä joillekin c-luokan teatterityöntekijöille ja toinen on olevinaan mies ja hyväksyy sen kun vaimo eli lasten äiti jakaa persettä kylillä. Molemmat todellisia luusereita, veikkaan, että korkeakouluja ei ole käyty ja muutenin molemmilla heikko itsetunto ja tyhmyys paistaa. Lapsia käy sääli, te olette selvästi toisenne ansainneet, geeniperimä ei ole häääppöinen.

Vierailija
73/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lutviutuisin jutusta ulos, esimerkiksi työni kautta. Eli kietläisin kaiken. Näiden kahden perheellisen (palkitun näyttelijän, kommenttina tuohon huippunäyttelijä-juttuun) kanssa olen ollut erityisen varovainen.

:))))))) Onko ihan jussipatsas tai teatterikoulun perunasäkkipalkinto tullut? Muista, että Suomessa näyttelijä menee kouluun ja pääsee aina töihin, SUomessa ei ole yhtään oikeata näyttelijää.

Vierailija
74/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla korkeakoulututkinto.

Onko niin vaikea hyväksyä sitä, että ihmiset eivät ole samanlaisia?

Tai että avioliitossa voi tehdä toisenlaisia päätöksiä?

Enpähän ainakaan täällä surkuttele aviolittoni huonoutta tai läskejä tai sohvalla makaavaa miestä.

Vierailija
75/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillipäivään on vielä aikaa.

Vierailija
76/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sitä mieltä ettei Suomessa ole lahjakkaita näyttelijöitä, niin olemme eri mieltä.

Vaihdankin tuon sitten että minun mielestäni lahjakkaan ja yleisesti tunnetun ja suositun.

Vierailija
77/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikään kuin "kehuskella" julkkupanoilla. Saatko julkuista erityiskicksejä?

Minäkin olen työni puolesta paljon julkkisten kanssa tekemisissä ja tunnen aika monta ihan henk.koht. tasolla (paneskeluun ei kyllä ole tarvetta). Tiedän toki, että ovat ihan tavallisia taapertajia hekin kaikkine heikkouksineen (joten ei olisi vaikeeta säntyyn saada).

Sinun motiivisi avautua lähinnä huvittaa, jos ei ole vaan huono provo...

Vierailija
78/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo-huutelu sieltä.

uskokaa jos tahdotte.

Vierailija
79/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on se, etten ole sitä ennen tehnyt. Ja kun olen lueskellut noita "Olen päiväkodissa töissä, kysy jotain" juttuja, niin päätin laittaa jotakin omasta elämästäni, jonka ajattelin herättävän keskustelua.

Olisin myös voinut laittaa esimerkiksi, että omistan hermeliinin, kysy jotain. :)

Vierailija
80/114 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin omituinen mielipide, että siihen on pakko puuttua.

SUomessa ei ole yhtään oikeata näyttelijää.

Oikeita näyttelijöitä siis eivät ole esim Esko Salminen, HP Björkman, Elina Salo, Ritva Valkama, Minna Haapkylä, Carl-Kristian Rundman, Samuli Edelman, Martti Suosalo, Vesa Vierikko, Kati Outinen, Krista Kosonen ...? Mitä he sitten ovat? Jotain puuhastelijoita?

Oikea näyttelijä ja Hollywoodin valtavirtaelokuvissa esiinytvä elokuvatähti (joissa myös on oikeita näyttelijöitä) ovat tainneet mennä kirjoittajalta sekaisin.