keräilen julkkispanoja, kysy!
En paljasta nimiä, koska osa on perheellisiä, vaikka se teitä eniten varmasti kiinnostaakin.
Kommentit (114)
Surettaa vaan se et toiset osapuolet ei voi ikinä mitenkään puolustautua.On vain näiden naikkosten sana siitä et ne on ollut milloin kenenkin kanssa.Suuri osa on keksittyä juttua tai vähintään liioiteltua.Mä itse tiedän miten turhauttavaa on et leviää juoru jonka aina jotkut uskoo,ei ole kyse julkkiksista vaan ihan normi ihmisistä.Yksi mies väitti viettäneensä yön mun kans ja vieläkin jopa pari mun kaveria uskoo sen vaikkei oo totta.Ok,eihän toi vakavalle kuulosta mut en silti pidä tollasista juoruista.Ei kaikki miehet petä,ei edes rikkaat julkkikset.Jotkut bimbot joiden oma julkisuus on jäänyt "seiskan tähtityttökisan finaalin viimeinen"tasolle tekevät mitä vain koukuttaakseen julkkismiehiä ja aina joku uskoo.
Niinkuin minullakin joskus muinoin. Silloin se tuntui jotenkin jännittävältä, nyt vaan huvittuneena pyörittelen päätäni omalle säälittävälle säätämiselle :D
Ja joo, aikas surullista munkin mielestä. Häikäseekö sädekehä pääsi päällä, kun et nimiä paljasta, huoh!
Mut jokainen taplaa tyylillään... Ei muuta kysyttävää.
Itseni herra, niin ei työnantajakaan voi paheksua :)
Ja eihän tätä nyt päivittäin tapahdu. Joskus sitten yön irtiotto kotoa (kerran kk ehkä)
Muuten arki on aika tavallista. Tänään haen lapset aikaisin, kohta! ja mennään luistelemaan, tullaan kotiin, syödään, askarrellaan jne.
Ehkä välissä lähetän ne pari viestiä. :)
Mä en edes keksi mitä tohon pitäis sanoa.KUka sit on oikeempi näyttelijä? Amerikkalaiset? Englantilaiset? Mitä???? Ketkä???
Voisko ton läpän kirjoittaja palata perustelemaan väitteensä.Jos hän tarkoittaa et näyttelijä on vain se joka esiintyy kansainvälisessä elokuvassa tai sarjassa niin sithän suomessa ei ole myöskään yhtään laulajaa,lääkäriä,bussikuskia,kampaajaa...jne.
Miksi itse roikutte täällä pitkin päivää?
No ei, tämä aktiivinen palsta.
ja jos lajin sanon, niin nimi ei ole kaukana, joten en sano, valitan.
mutta niin omituinen mielipide, että siihen on pakko puuttua.
SUomessa ei ole yhtään oikeata näyttelijää.
Oikeita näyttelijöitä siis eivät ole esim Esko Salminen, HP Björkman, Elina Salo, Ritva Valkama, Minna Haapkylä, Carl-Kristian Rundman, Samuli Edelman, Martti Suosalo, Vesa Vierikko, Kati Outinen, Krista Kosonen ...? Mitä he sitten ovat? Jotain puuhastelijoita?
Oikea näyttelijä ja Hollywoodin valtavirtaelokuvissa esiinytvä elokuvatähti (joissa myös on oikeita näyttelijöitä) ovat tainneet mennä kirjoittajalta sekaisin.
Suomalainen näyttelijä on suuri vitsi, minulle yhtä kova saavutus olisi ollut jos olisit nainut venäläisiä rekkakuskeja.
katso motiivi-vastaukseni yläpuolella.
Ikähaarukka taitaa olla 23-65,
"Olen hyvännäköinen, en mitenkään klassisen kaunis, vaan itsevarma ja rokahtava (ei uskoisi kolmen lapsen äidiksi). Hoikka ja seksikäs, nauran paljon.
Upeat huulet minulla on! Pukeudun persoonallisesti. "
Menikö mulla joku ohi?
Ja motiivin täällä avautumiseen olen kertonut, kuin myös siihen miksi tätä "harrastan". Ja voin myös "paljastaa" että olen ollut myös "tavisten" (mitä sanoja!) kanssa sängyssä.
eihän ketjusta olisi tullut näin pitkä, jos sana julkkis ei olisi ollut aloituksessa.
Outoa, jos joku pitää julkkiksia jotenkin erilaisina.
Kyllä monet peruspertitkin kertovat muulle maailmalle olevansa perheihmisiä ja uskollisia ja totuus on toista. Ap:n harrastus on vissiin hänen mielestä jotenkin "hienompi", ihan julkkispanoja harrastelen:), niin että oikeen tarttee se täällä jakaa...
Kiitos kun laitoit. Luulin että oli tullu joku uus ulkonäkö-kysymys.
Ja sinä olet 27v.. huh miten sä jotain papparaistakin panet?? YÖK!!
vaan ehkä keskustelua herättävämpi :)
En pidä julkkiksia erityisinä, vaan niistä on monesti joku mielikuva etukäteen, mihin on mielenkiintoista tutustua.
Tutustun myös muihin helposti.
Tämä oli ihana herra ja kokemusta oli kertynyt kyllä runsaasti. Kyllä kalpeni nuorten rakastelutaidot.
Ja sinä olet 27v.. huh miten sä jotain papparaistakin panet?? YÖK!!
minäkin ihmettelin,mutta jos hän kerta on JULKKIS,niin mitäpä sillä on väliä..
voisi sitten hoidella vaikka useammankin kerralla :D
oli ikää, oli sivuseikka.
Olisin ollut hänen kanssaan julkisuudesta huolimatta.
Olen nykyään hänen hyvä ystävänsä.
kolmen noin pienen lapsen äitinä yleensä ehdit käyttää niin paljon aikaa, että saat viritettyä suhteita? Oletko ns. "töissä" silloin, vai miten homma käytännössä sujuu?