Onko teidän miesten työpaikalla naisia paljon?
kävin tänään miehen töissä/koulussa. puolet ihmisistä olivat naisia, suurin osa todella viimeisen päälle muodikkaita (seksikkäät kengät, mekot, kireet farkut). tunsin itseni aivan kamalaksi. mies varmaan viihtyy töissä koska on niin paljon silmänruokaa.
Olen raskaana, ja yritän meikata ja ostaa hienoja vaatteita. mutta eipä tota rahaa ole ylimääräistä.
Kommentit (20)
Ja monet niistä jopa nuoria, kauniita ja älykkäitä. Enpä silti niistä paineita ota, maailma on silmänruokaa täynnä. Onko sulla jotenkin huono itsetunto?
Meillä sama juttu, olen ainoa nainen mieheni työpaikalla. Ei tainnut mieheni ex pitää tätä miesvaltaista työpaikkaa kovin "vaarallisena", semminkin kun olen paljon nuorempi eikä mun olis pitänyt silmiäni iskeä tuohon mieheen ollenkaan tai ei ainakaan löytää siitä sielunkumppania. No mut niin vaan kävi ja nyt ollaan naimisissa ja onnellisesti edelleen samassa duunissakin.
Ei, paitsi minä.
Meillä sama juttu, olen ainoa nainen mieheni työpaikalla. Ei tainnut mieheni ex pitää tätä miesvaltaista työpaikkaa kovin "vaarallisena", semminkin kun olen paljon nuorempi eikä mun olis pitänyt silmiäni iskeä tuohon mieheen ollenkaan tai ei ainakaan löytää siitä sielunkumppania. No mut niin vaan kävi ja nyt ollaan naimisissa ja onnellisesti edelleen samassa duunissakin.
kyllä niin, että mies on yksityisyrittäjä ja mä oon freelancer, joten tehdään töitä kotoa.
Ja monet niistä jopa nuoria, kauniita ja älykkäitä. Enpä silti niistä paineita ota, maailma on silmänruokaa täynnä. Onko sulla jotenkin huono itsetunto?
-ap
Itse taas olen ainut nainen työpaikassani.
en ole koskaan sielä käynyt, ei kiinnosta yhtään
Ja kyllä ne harvat naiset ketä on, pukeutuvat muodikkaasti, hienot kengät, mekot ja kireät farkut, meikkiä, jne.
Ei ne miehetkään rumasti pukeudu tai ole epäsiistejä. Farkut ja siisti paita, tai kauluspaita, tai siisti villapusero, tai liivi tai ihan puku.
mieheni on myös sairaalassa työssä. Enpä ole ajatellut että työpaikan naiset uhkais meidän avioliittoa. Onhan noi naiset viehättäviä ja miehellä silmät päässä, mut minun on hyvin vaikea uskoa että mieheni ylittäisi tietyt rajat. Johtuu varmaan siitä että itse olen miesvaltaisessa työpaikassa enkä mä ole koskaan ajatellut että omat työkaverini olisivat uhka miehelleni. Maailma on täynnä ihmisiä ja ne jotka pettää, löytää siihen aina kumppanin vaikka ois töissä missä tahansa.
Mies on töissä telakalla, joten naisia ei ole paljoakaan.
en koe uhkaksi mitenkään. Jos miehellä olisi jotain peliä heidän kanssaa, saisin kyllä siitä tiedon. Ja toivottavasti ei ole, molemmat kun ovat 40-55-vuotiaita ja mies alta 3kymppinen.
Enemmintä miehiä, mutta on siellä joitain naisiakin. En ole edes ajatellut asiaa.
Itse olin pitkään ainoa nainen, nyt on muutama muukin (ehkä 25% tästä porukasta, jonka kanssa touhuaa päivittäin). Miehellä tässä olisi aihetta olla mustis, jos olisi sen tyyppinen.
50-50. En ole edes koskaan ajatellut asiaa. Eipä voisi vähempää kiinnostaa.
mieheni on kaupan alalla töissä, konttorilla tosin...
No itse olen vastavuoroisesti miesvaltaisessa työpaikassa :-)
Mun miehen työpaikalla on (iso firma) paljon miehiä, mutta varmasti myös kymmeniä minua nuorempia naisia. Itsellä ilmeisesti itsetunto kohdallaan, kun en ole koskaan miettinyt moniko on minua vetävämpi. Saa mun puolesta rauhassa ollakin.
Taitaa olla ukollakin itsetunto kohdallaan, kun minun työpaikalla 25 miestä ja lisäksi 2 naista ja minä olen nuorin (ja kaunein tietysti ;))
on ainoa mies työpaikallaan. En ole kyllä koskaan ollut mustasukkainen tästä. Jonkun kerran olen siellä käynyt ja mukavaa porukkaa ovat nämä työkaverit. Mies itse kuitenkin kaipaisi miestyökavereitakin.
työskentelee sairaalassa.