Tammikuussa laihiksen aloittaneet, kuinka paljon paino tippunut?
Millä tapaa ootte laihduttaneet?
Mulla jutta-dieetti ja aika paljon lisumisia. Tammikuun saldo oli kuitenkin -2,5kg.
Kommentit (37)
Paino tippunut 2.1. jälkeen 4,1 kg.
nyt neljän viikon jälkeen saldo -11kg :))
cambridge-dieetillä mennään
ja aloituspainokin oli normaalirajoissa, bmi aloittaessani 24,8
Itse aloitin parin kilon pudotuksen jo marraskuun puolessa välissä. 5kg poissa tammikuun puolessa välissä ja vyötäröltä 10cm :)
tosin olen minäkin lipsunut ja suönyt karkkia suklaata juustonaksuja yms...
ja kiloja on lähtenyt yhteensä -2,5 kg. Jätin namit ja pullat pois sekä lisäsin liikuntaa. Huomenna aloitan täysnutrauksen, tavoitteena saada sillä pois 6-8 kiloa maaliskuun loppuun mennessä.
ja aloituspainokin oli normaalirajoissa, bmi aloittaessani 24,8
Kiinnostaa, että eikös nämä pussikuurit ole tarkoitettu ylipainoisille? Luulisi Cambridge-konsulteillakin olevan jokin roti siinä kenelle pusseja saa myydä...
103,6 kg ->99,2 kiloon eli 4,4 kiloa. Laihdutan kiloklubissa, vahdin kaloreita, mutta en rajoita syömisiä. Tarkoitus on oppia uusi elämäntyyli. Tavoite on olla ensi jouluna 75 kiloa ja ehkä kesällä 2012 60 kiloa.
Olen tosi väsynyt tähän läskitaakkaan, myös fyysisesti.
itse täysnutrasin pari viikkoa pelkillä pirtelöillä, mutta nyt osanutrauksessa olen otttanut myös puolikkaan patukan silloin tällöin. Ja wau, ajattelin, että ovat jotain kamalaa mömmöä, mutta ne on oikeasti hyviä! Olen kokeillut naturdietin appelsiini-suklaa (NAM, tätä aion syödä varmasti senkin jälkeen kun lopetan nutrauksen kokonaan, jonain lounaan korvikkeena tai makeannälkään!), allevon mustikka (tosi hyvä, jugurttinen) ja nutriletin crisp-suklaa (ihan ok sekin). Mutta siis, nutratessa ei tarvitse kärvistellä makeanhimossa, nämä monet patukat on oikeasti melkein kuin oikeaa suklaata tai muuta makeaa! Mutta muistakaa, että patukka vastaa 2 pirtelöä, eli puolikas patukka kerrallaan! Ja eikun herkuttelemaan :)).
ja aloituspainokin oli normaalirajoissa, bmi aloittaessani 24,8Kiinnostaa, että eikös nämä pussikuurit ole tarkoitettu ylipainoisille? Luulisi Cambridge-konsulteillakin olevan jokin roti siinä kenelle pusseja saa myydä...
itse täysnutrasin 2 viikkoa (painoindeksi 23,5) ja lisäksi nyt osanutraan pari viikkoa. Kohta 6kg tippunut :). Ja olo aivan mainio!
Se on sitkeää ja suklaista. Ja mulla ainakin yhdestä sellaisesta oikeasti täyttyy maha, eli puolikas riittää varsin hyvin.
Se on sitkeää ja suklaista. Ja mulla ainakin yhdestä sellaisesta oikeasti täyttyy maha, eli puolikas riittää varsin hyvin.
oletko sä kokeillut noita naturdietin tai allevon patukoita? Kannattaa kokeilla niitäkin, se appelsiini-suklaa on oikeasti appelsiinisuklaan makuista, ihan kuin suklaata söisi :).
ihan vaan syömällä vähemmän & ei välipaloja (siis sitä suklaapalaa kaapista). Silti olen syönyt herkkujakin kun on ollut sellaisia juhlatilaisuuksia
lähtenyt jättämällä herkuttelut pois ja kiinnittämällä huomion terveellisiin ruokailutapoihin.
Elämäntapamuutoksella, karkkilakolla ja liikunnan aloituksella yritän saada hitaasti mutta varmasti painoa alaspäin. Vielä on kymmeniä kiloja pudotettavana! Saa nähdä otanko väliin jonkun nutrausviikon, kun täällä tuntuu tulevan niin hyviä tuloksia sillä.
Tammikuun alussa oli 68.8 ja tänään vaaka näytti 64.8. Eli -4kg, ei sitä kyllä yhtään huomaa. No vatsa pömpöttää vähemmän.
Tavoite on 59 kg. Olen Jutan ohjeilla laihduttanut, repsahduksia oli aika paljon kyllä. Olen kuitenkin tyytyväinen saavutukseeni ja uskon että paino helmikuun lopussa on jo todella lähellä tavoitetta.