Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuussa laihiksen aloittaneet, kuinka paljon paino tippunut?

Vierailija
01.02.2011 |

Millä tapaa ootte laihduttaneet?

Mulla jutta-dieetti ja aika paljon lisumisia. Tammikuun saldo oli kuitenkin -2,5kg.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun jälkeen. Vaatekoko pienentynyt jo yhdellä.

Vierailija
2/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan namilakolla ja liikuntaa lisäämällä. Taitaa olla neljäs viikko nyt meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perinteinen lautasmalli-dieetti. tai suomennettuna kai elämäntapojen muuttaminen. =D

eli syön pääateriat lautasmallin mukaan (jonkin verran olen vähentänyt nopeitten hiilihydraattien syömistä, en kuitenkaan kokonaan, enkä aiokaan) ja välipaloja olen keventänyt.

liikuntaa olen myös lisännyt. tai ainakin säännöllistänyt. entisten epäsäännöllisten hissuttelulenkkien tilalle olen ottanut neljänä päivänä viikossa tekemäni hieman tehokkaammat lenkit.

siinäpä ne. melko helppoa on ollut muuten, mutta lenkille lähtö tahtoo vieläkin olla sellaista pakolla lähtemistä. mielellään keksisi itselleen tekosyitä olla lähtemättä.

Vierailija
4/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en panikoi. Oli lipsumisia ja viikon olin kipeänä, vasta nyt aloittelen liikuntaa.

Painan nyt 97,4 kg, saman, minkä kaksi viikkoa sitten. Joulun jälkeen oli painoa 99 kg, joten jotain tässä välissä tapahtunut...

Mutta en ota stressiä. Haluan laihtua 35 kg 1,5 vuodessa ja muuttaa elämäntapaa terveellisemmäksi. Uusien ruoka- ja liikuntatottumusten opettelu vaatii aikaa.

Olen nyt lähtenyt ensin siitä, että opettelen pois makean syönnistä. Se paisui syksyllä jo ihan överiksi, tuntuu, että koko ajan oli karkkia tai leivonnaista edessä. 2 viikkoa oli tosi tiukkaa kieltäytyä herkuista - nyt, kun lauantaina sallin itselleni jäätelöpallon, niin neljännen lusikallisen jälkeen alkoi makeus etoa ja annoin loput miehelle. Eli se tavoite saavutettu.

Seuraava tavoite on lisätä kasvisten, marjojen ja hedelmien syöntiä. Varsinkin kasviksia olen aina ollut huono syömään.

Ja myös liikuntaa alan nyt vähitellen lisätä. Ensin kävelylenkkejä. Sellaiselle lähdenkin nyt heti!

Vierailija
5/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammikuun aikana

Vierailija
6/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain loka-marraskuusta kuitenkin -6 kg. Nyt alkaa pikkuhiljaa hiipumaan vauhti mutta ei haittaa :-)

Vierailija
7/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin viimeisen viikon aikana ei ole tapahtunut yhtään mitään kuin munkin mussutusta.

Olen ikuinen laihduttaja joka ei oikein usko itseensä tällä kertaa ja ei edes kehtaa kenellekään sanoa että taas kerran muuttaa elämäntapansa ja en kehdannut naapurille sanoa että nyt en syö munkkia kun tämä tuli munkin kanssa iltapäivä kahvia norkoamaan.

ja ihan lautasmallilla tuo 2kg on hävinnyt, kun vaan jaksaisi sitä ruokaa tehdä.

Vierailija
8/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
9/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meneillään neljäs viikko. Itse asiassa kilomäärää en edes tiedä, vaakaa kun en omista :D Mutta mittanauhan mukaan senttejä on lähtenyt ja kalorivajeen/vko pudotusta pitäisi tämän viikon loppuun mennessä olla noin 3-4.

Laihduttelen siis ihan kaloreita laskemalla. Viikolla säntillisesti ja viikonloppuisin sitten leppoisammin, usein en edes ainakaan toisena päivänä viitsi sen kummemmin laskea mitään.

Laihduttanut olen aikaisemmin ensin 10 kg ja sitten 8 kg samalla keinolla, joten pärjään hyvin ilman vaakaakin. Ensi viikolla voisi toki jo vaivautua sitten laahustamaan jonnekin, mistä kyseisen kapistuksen löytää, niin pääsee sitten ihan konkreettisesti näkemään tarkat tulokset. :)

Vierailija
10/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa tippunut -5,5kg (normaalipainosta lähdin liikkeelle)

Vierailija
11/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutrauksella mennään....ennen joulua -19kg 10 viikon täysnutrauksella. Vielä olis 15kg pudotettavana....jaksaa, jaksaa :)

Vierailija
12/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutrauksella -11kg

Vierailija
13/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit ja herkut jätin pois. Muuten tavallista kotiruokaa, mutta pienemmät annoskoot ja enemmän kasviksia.

Vierailija
14/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet lääkärillä suosituksen mukaisesti kolmen viikon jälkeen? Minulla nyt eka viikko takana täysnutrausta ja paino putosi (vain!) 2,5 kg. Tarkoitus olisi jatkaa, 7-10 kg pitäisi vielä pois saada.

Vierailija
15/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkit, keksit yms. pois.

Vierailija
16/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi vain, että hiuksia voi lähteä, jos nutraa pidempään. Mutta ne kasvaa kyllä takaisin, eikä kaikki lähde. Mulla tuuheat hiukset, ei haitanne?

Vierailija
17/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pienentänyt ruoka-annoksia ja vähentänyt saunaoluita. Säännöllisyys on lisääntynyt syömisessä.

108,9 on nyt 106,4 eli -2,5kg. Käväisi jossain välissä -3,2kg.

Oikeasti tehokkaalla paneutumisella olisi lähtenyt enemmän.

Vierailija
18/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähähiilihydraattisella olen. Syön kyllä hedelmiä. Mutta en leipää, pastaa, riisiä, perunaa, sokerisia tuotteita. Muutaman täysjyväruisleipäviipaleen olen syönyt.

Vierailija
19/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ajattelin mennä tässä keväällä. Mulla niin paljon ylipainoa, ettei sen vuoksi ainakaan vaarallista, vaikka pudotetut luvut näyttää isoilta. Olen voinut erinomaisesti, enkä ole huomannut ainakaan mitään ulkoisia sivuoireita.

Vierailija
20/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubin avulla, mutta olen pääsääntöisesti syönyt hieman enemmän kuin suositellaan. Hidas tahti sopii mulle parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi