Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkihäiriöstä...

Vierailija
01.02.2011 |

Mulla paniikki alkoi noin 10 vuotta sitten. Alkoi tosi rajuna, en loppujen lopuksi päässyt edes koiran kanssa ulos =( Siis mulla paha olo päässä ympäri vuorokauden ja paheni aivan hirveeksi kun poistuin kotoa. Hakeuduin lääkärille ja sain lääkkeet ja kohtaukset loppuivat, hetkeksi. Enää en pelkää kohtauksia kun tiedän mitä ne on ja kohtaus tulee varmasti jonkin ikävän tai jännittävän jutun jälkeen, noin 2-3 päivän viiveellä.

Kävin viime keskiviikkona hierojalla ja olo oli normaali, ollut jo jonkin aikaa. Torstaina oli ystävän kanssa illalla syömässä kun kuin salama kirkkaalta taivaalta meinas jalat mennä alta ja tuli taas kummallinen olo päähän. Ja tää huono olo päässä jatkuu..... =(Eli huimaa ja tuntuu et takaraivossa olis painetta ja lisäksi korvissa humisee entistä kovemmin (olen kärsinyt tästäkin yli 7vuotta).

Onko teillä muilla paniikista kärsivillä vain huono olo kohtauksen sattuessa vai onko se koko ajan?

Mulla olis resepti kaapissa, mutta en millään haluaisi aloittaa varsinkin kun pelkään jotain pahempaa kuin paniikkihäiriö =(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtauksen pelko on sit erikseen.

mut hieronnasta voi tulla pariksikin päiväksi huono olo, päänsärkyä ja huimausta, jos se on ollut yläselän ja hartioiden hierontaa ja jos yläselän ja hartioiden lihakset ja niska on olleet pahasti jumissa. Se johtuu siitä, että sitten kun hieronta saa sen jumin laukeamaan niin verenkierto elpyy ja ensinnäkin lihasten kuona-aineet lähtee liikkeelle ja toisenakin verenkierron palautuessa ja puutumisen hälvetessä sitä alkaa vähitellen tuntea, kuinka kipeä sitä onkaan ollut jo kauan:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi