Outo gynekologinen tutkimus?
Minulle tehtiin gynekologinen tutkimus, joka mielestäni oli vähän outo, tai se jäi vaivaamaan, oli jotenkin erilainen kuin ennen. Jotenkin tuntuu että se kesti pitempään kuin aikaisemmat, ja jäinkin nyt miettimään, että meniköhän se nyt ihan oikein. Lääkäri mielestäni tosiaan tutki aika pitkään, ja jotenkin liikutteli sitä välinettä (en muista nimeä) enemmän kuin mitä aikaisempina kertoina muistaisin.
Eli kysymys kuuluu; kuinka tutkimus tehdään? Laitetaanko se väline vaan sisälle ja katsotaan, vai liikutellaanko sitä jotenkin? Ja minkä takia sitä liikutellaan? Lääkäri myös otti välineen kerran pois, ja laittoi takaisin, en tiedä oliko sama väline, vai olisiko vaihtanut sen, ei puhunut mitään asiasta. Mikä tälle voisi olla syynä? Toivottavasti joku osaisi selvittää näitä asioita, jäi outo olo tutkimuksesta. Lääkäri oli kyllä muuten asiallinen, en huomannut käytöksessä mitään kummallista.
Kommentit (29)
jonka halusi tutkia kunnolla. Tosin minulla kyllä lääkäri on aina selittänyt, mitä tekee. Jaa-a. Paha sanoa tuosta.
Niin, näin minäkin ajattelisin. Mutta sitä jäin miettimään, kun lääkäri siis liikutteli sitä välinettä jonka noista edellisistä viesteistä ymmärrän spekulaksi. Kuuluuko sitä liikutella vai levitetäänkö sillä vain paikat, että nähdään kohdunsuu jne. Koska lääkäri siis liikutteli sitä mielestäni oudosti. Voiko se selittyä sillä, että yrittää katsoa jotain tiettyä kohtaa tarkemmin?
ap
Lääkärin pitää löytää kohdunsuu ja sen löytäminen voi olla välillä vähän vaikeaa. Se kohdunsuu pitä saada tähysteltyä sen spekulan läpi. Toisinaan se tosiaan on vähän hankala löytää, riippuu kohdun asennosta. Siksi sitä spekulaa saattaa joutua liikuttelemaan, kun kohdistetaan oikeaan paikkaan.
Lääkärin pitää löytää kohdunsuu ja sen löytäminen voi olla välillä vähän vaikeaa. Se kohdunsuu pitä saada tähysteltyä sen spekulan läpi. Toisinaan se tosiaan on vähän hankala löytää, riippuu kohdun asennosta. Siksi sitä spekulaa saattaa joutua liikuttelemaan, kun kohdistetaan oikeaan paikkaan.
Tämä ainakin selittäisi, miksi lääkäri liikutteli spekulaa. Tämä lääkäri oli ainakin nuorempi, mitä minulla ennen tutkimuksen tehneet lääkärit, jospa kokeneemmilla lääkäreillä tutkimus on sujunut sutjakkaammin. Nyt outo oloni helpotti :)
ap
Mitä se haittaa vaikka liikuttaa?
No siis ei haittaa että liikuttaa, mutta jäi vain sellainen outo olo siitä, että tutkimus kesti enemmän kuin ennen, ja tunsin liikettä enemmän kuin ennen, että oliko tutkimus ihan asiallinen, sitä siis jäin miettimään.
Elikkä kun otetaan esim papa näyte niin spekulaa joudutaan liikuttelemaan ja välillä vaihtaa sen asentoa ja ottamaan poiskin siihen asti kun löydetään kohdun suu😊Ihan normaalia..
Ehkä se vaihto dildon sormeen ja halus sormettaa...
jonka halusi tutkia kunnolla. Tosin minulla kyllä lääkäri on aina selittänyt, mitä tekee. Jaa-a. Paha sanoa tuosta.