Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeuttaako seksin puute kiukuttelun?

Vierailija
31.01.2011 |

Meillä takana toistakymmentä vuotta vanha suhde, alle kouluikäisiä lapsia useampi ja seksiä 2-5 krt. kuussa. Miehestä se on liian vähän, ja hän purkaa turhautumistaan kiukuttelemalla, murjottamalla ja ilkeilemällä. Tämä ei luonnollisestikaan lisää minun halujani, joten tilanne on aika solmussa. Mitenköhän sitä lähtisi setvimään, kumman pitäisi mielestänne "antaa periksi"?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala juttu. Mutta ymmärrän 100pros miestäsi, jos tuntee ettei saa tarpeeksi seksiä. Minunkin hermo kiristyy, ja mieheni, jos kuluu liian pitkä aika ilman seksiä. Seksi on yksi ehdottomasti tärkein asia parisuhteessa.

Vierailija
42/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos seksiä olisi kerran kuussa, joka toinen kuukausi tms. mutta eikö n. kerta viikkoon ole ihan normaali tahti pikkulapsiperheessä??

ap

Toi on todella vähän, eikä mitään muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tosiaan syttyisi kiukuttelijalle? ....

Kyllä mä autan vaimon pois puutteen alhosta oikein mielelläni. 41

Se syö naista kun joutuu teeskentelemään että mies tuntisi itsensä oriiksi eikä kiukuttelisi.

Vierailija
44/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syö naista kun joutuu teeskentelemään että mies tuntisi itsensä oriiksi eikä kiukuttelisi.

Mistä lähtien seksiä halutaan vain tunteakseen itsensä oriiksi?

Ahdistaako?

Vierailija
45/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut viitisen viimeistä viestiä jo pari viikkoa sitten, vaikka päiväyksen mukaan ne on kirjoitettu tänään..?

Vierailija
46/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut viitisen viimeistä viestiä jo pari viikkoa sitten, vaikka päiväyksen mukaan ne on kirjoitettu tänään..?

selvännäkijä sitten varmaan...

Vierailija
47/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli: jos mies on osallistunut tasavertaisena aikuisena arjen pyörittämiseen, huolehtii lapsistaan hyvin ja huomioi kumppaniaan ja silti toinen kieltäytyy KOKONAAN seksistä, saa hyvällä omallatunnolla kiukutella ja valittaa, koska silloin nainen ei tee omaa osuuttaan parisuhteessa.

Jos laiska ukko valittaa seksinpuutetta, kun nainen joutuu tekemään kaikki hommat, saa ukko ihan rauhassa valittaa maailman tappiin asti. Sama toisinpäin, tietenkin.

Ap:n suhteessahan ON seksiä, ihan keskivertotahti kaiken lisäksi!

Toinen turha rutina on, että ukko imuroi kerran vuodessa ja olettaa, että peffa on pystyssä edessä, ennen kuin imuri on ehtinyt viilentyä. Eli luulee minimaalisella panostuksellaan saavan palkinnon uroteistaan. Eli ei tajua, että tasapuolinen osallistuminen ihan päivittäiseen arkeen tuo vaimollekin jaksamista...

Vierailija
48/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan hyvin koska keskustelin viesteistä mieheni kanssa. Nyt joku nosti tämän taas ja samalla osa vanhoista viesteistä alkoi näyttää tänään kirjoitetuilta. Weird.

56

Vierailija
49/62 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiukkuan tätä välillä, mutta yritän kyllä ymmärtääkkin. En tosin ikinä murjota enkä ilkeile sen vuoksi, mutta kyllä kiukku tulee kun toinen torjuu. Tai ehkä oikeampi sana on suru. Tulee väkisinkin sellainen tunne, ettei toinen enää halua. Mutta se on totta, ettei se vonkaaminen ja kiukuttelu auta yhtään. Päinvastoin! Välinpitämättömyys on ennemminkin se, mikä pistää toisen haluamaan. Kun annat asian olla, niin toinen kyllä ennenpitkää tulee kiehnäämään ;-)

N37

Vierailija
50/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet tekee niin usein. Mä en ainakaan ala sen takia enempää antamaan,jos siitä kiukku tulee niin siitä vaan.

Monta kertaa sanonu,et sitten sitä saa vielä vähemmin kun kiukuttelee, muttei se meillä ainakaan tehoa.

Mutta siihen on jo tottunut, että kiukuttelee ukko melkeen yhtä paljon kuin lapsetkin: D

Vierailija
51/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seksiä ei ole riittävästi. Ollaan monesti loppujen lopuksi naurettu miehen kanssa, että olisi kiire vällyihin, kun molemmat on äkäisiä. Eli tavallisesti meillä on seksiä 3-4 x viikossa ja sitten jos on esim. kuukautiset + työkiireitä + flunssaa + ym. sotkuja, joiden takia on yhtäkkiä pari viikkoa seksitöntä elämää, ollaan molemmat kiukkuisia ja tiuskitaan ihan tyhmistä asioista.

Vierailija
52/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä ei oikeasti ole. Tuohan on ihan normaali tahti suomalaisilla pareilla?

Mä kiukuttelin miehelle melkein koko raskausajan. Heti kun testi näytti plussaa niin mä muutuin pelkäksi "vauvankantohautomoksi", eikä seksiä ollut tosiaan ennen synnytyksen jälkitarkastusta sitten...

Vierailija
53/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää liittoamme "seksittömänä" kun välillä voi olla kahdenkin viikon tauko. Meillä voi olla tosi mukava päivä esim. viikonloppuna, mutta jos illalla ei tule seksiä esim. siksi, että minä nukahdan liian aikaisin, murjottaa ja sättii minua, kuinka p**ka päivä oli taas. Ymmärrän tavallaan miestäkin, mutta miksi minun pitäisi olla se, joka antaa periksi kiukuttelijalle - miksei mies voisi joskus miettiä, mitä hän voisi tehdä asian eteen.. nyt ei päästä edes illalla viereen nukkumaan, jos ei saa ensin seksiä.. :(

ap

Vierailija
54/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska seksittömyys saa jotkut ihmiset kiukkuisiksi. Tutkitusti miehen sperma tekee naisesta lempeämmän, seksi rentouttaa ja sitoo pareja yhteen ja sitten jaksaa antaa helpommin anteeksi toiselle.

Vierailija
55/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos seksiä olisi kerran kuussa, joka toinen kuukausi tms. mutta eikö n. kerta viikkoon ole ihan normaali tahti pikkulapsiperheessä??

ap

Vierailija
56/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jokaisella parilla on omat tapansa, halunsa ja tarpeensa. Seksittömyys tekee kiukuiseksi.

Vierailija
57/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisempi osapuoli voi masturboida.

Masturboinnissa huijataan sukupuolielimiä yhdyntään käsin.

Toisaalta liian usein suoritettu yhdyntä tai masturbointi aiheuttaa väsymystä ja kärttyisyyttä.

Yhdynnän suorittanut henkilö on usein poissaoleva ja äkäinen, kun häntä herätellään arkeen.

Neuvoisin kaikkia pidättäytymään ainakin neljän päivän ajan, jolloin sukupuolielimien rakenteelliset vauriot korjautuvat.

Yksikin yhdyntä aiheuttaa monien verisuonten katkeilua. Jatkuva yhtyminen heikentää verenkiertoa ja vaimentaa "tuntoa".

T: Ammattimies ja verraton panomies

11cm mies

Vierailija
58/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin kiukkuinen ja ilkeä räjähdyspanos jos seksin puute olisi syy kiukutteluun.

T. viimeksi seksiä vuonna 2002

Vierailija
59/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan miestäkin, mutta miksi minun pitäisi olla se, joka antaa periksi kiukuttelijalle - miksei mies voisi joskus miettiä, mitä hän voisi tehdä asian eteen..

Mitä voisi konkreettisesti tehdä asian eteen? Ja jos jotain teet, niin nainen vetää herneen nenään kun "mies pillun toivossa antaa huomiota". Aika pattitilanne.

Vierailija
60/62 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä vois seksiä harrastaa vähän useamminkin kun kerta mies sitä tarvitsee? Ei kai siinä koko yötä jyystetä?

Kyllä mulla ainakin menee pinna jos on liian pitkä väli, ja sit kun jostain syystä on pidempi väli, siis kuukausia, tuntuu että ei oo enää niin läheinen miehen kans. Meillä oli reilusti yli puolen vuoden tauko raskauden takia, ja kyllä sit tuntu tosi oudolta ees alkaa yrittää mitää intiimiä, niinku olis ollu ihan vieras mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi