Oikeuttaako seksin puute kiukuttelun?
Meillä takana toistakymmentä vuotta vanha suhde, alle kouluikäisiä lapsia useampi ja seksiä 2-5 krt. kuussa. Miehestä se on liian vähän, ja hän purkaa turhautumistaan kiukuttelemalla, murjottamalla ja ilkeilemällä. Tämä ei luonnollisestikaan lisää minun halujani, joten tilanne on aika solmussa. Mitenköhän sitä lähtisi setvimään, kumman pitäisi mielestänne "antaa periksi"?
Kommentit (62)
itsellä sellainen tilanne että on 3 alle kouluikäistä lasta, teen kovasti töitä sekä kotona että työpaikalla, elätän perheen akka antaa ehkä kerran 3.kuukaudessa, vetoaa väsymykseen aina, mutta kummasti löytyy virtaa käydä zumbaamassa, uimassa yms... olen nyt pari vuotta keskustellut asiasta mutta ei mitään muutosta! joten kysn nyt täällä kumpi on parempi vaihtoehto 1. jätän akan ja lapset kokonaan enkä pidä mitään yhteyttä ja aloitan uuden elämän jonkun halukkaan naisen kanssa jos satun sellaisen löytämään. (en ole pettäjätyyppiä) 2. itsemurha.
Mutta joo väsy on, eikä se mies kyllä sen väsynkään suhteen mitään tee, vaikka voisi. Ja joo käyn liikuntaharrastuksissa, koska niistä yksikään ei ole viimeisenä illalla klo. 23.00, kun talo alkaa olla tarpeeksi hiljainen (ja minä aivan kuoleman väsynyt). Valitus, uhkailu ja yleinen **ttumaisuus ei jostain kumman syystä saa mua kauheen himokkaalle tuulelle kyllä muutenkaan.
Mutta meillä mies kiukuttelee ja on todella ärtyinen jos ei saa seksiä.
Nuorempana halusi joka päivä, nyt vanhemmiten joka toinen päivä. Ja jos ei saa, alkaa heti kiukuttelu.
Mä en tajua, miten haluaisin seksiä enemmän kun mies kiukuttelee! Jos haluaa, niin silloin pitää _tehdä jotain_ sen eteen. Mutta ei, mies kiukuttelee, ja silloin mun pitäis olla haarat levällään.
Ja kyllä, rassaa suhdetta ihan helvetisti.
mutta seksittömyys tekee sen ymmärrettäväksi, ja kyllä se on pihtarin vika. Imurointi ei ole esileikki.
jätän akan ja lapset kokonaan enkä pidä mitään yhteyttä ja aloitan uuden elämän jonkun halukkaan naisen kanssa jos satun sellaisen löytämään.
Ai niin, mut av-llahan lapset kärsi erosta vain jos nainen harkitsee sitä. Eli ei sittenkään mitään.
Itse kiukuttelin ja murjotin pitemmän aikaa emännälleni kunnes ymmärsin että se on turhaa ja kyllästyin koko ruljanssiin. Päätin unohtaa koko seksin tavoittelemisen. Nykyään emäntä on se joka joutuu anelemaan seksiä. Olen tyytyväinen tilanteeseen sillä nyt emäntäni on rakkaampi kuin koskaan eikä minun tarvitse välittää seksittömyyden tuomasta mielipahasta. Rakastan emäntääni mutta en tunne enää seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan. Olkoon niin, pärjään ilmankin.
Kuinka tukahdutat oman seksuaalisuutesi?
Itselläni on vastaava tilanne, sillä en jaksa vaimoni oikuttelua seksin suhteen. Nyt vain haluan keskittyä työhön, lapsiini sekä harrastuksiin.
Vieraissa käymään minusta ei ole, joten helpointa on varmasti vain unohtaa seksi kokonaan elämästäni ja antaa vaimoni myös kärvistellä niinä harvoina kertoina, kerran-pari vuodessa, kun hän haluaisi.
Silti takaraivossani elää tarve ainakin masturbointiin ja edelleen haaveet seksiin, joten neuvokaa minua, kuinka tapan nämä tunteet?
ja uppia pitää laittaa vastauksella.
Vaikuttaa vahvasti siltä, että joku asia on jäänyt puhumatta ja hoitamatta tuossa liitossa niin kun varmaan suurimmassa osassa pitkiä liittoja.
Paras arvaus on, että tuossa kiukkuisuudessa on monen vuoden tai vuosikymmenen painolasti mukana.
ja Ap on ihmeissään että miksi mies oireilee, vaikka velvollisuusseksia on riittävästi annettu ( mies saa sitä esim. 2 krt/kk joskus jopa 5 krt/kk).
Ja kyllä, parisuhteen henkisellä tasolla miehelle seksi on erittäin tärkeä asia, nähtävästi tärkeämpi asia kuin naisille. Kyllä mies tyypillisesti reagoi asiaan tuolla tavalla. Eipä taida juuri olla miehiä, jotka pystyvät löytämään parisuhteen syventäviä arvoja jos vaimo ei syty hänestä seksuaalisesti.
En tiedä onko kiukkuisuus "oikeutettua", mutta miehenä täysin ymmärrettävää enkä ole kanssaveljeä kohtaa ole edes sitä viimeistä kiveä heittämässä.
jos seksiä ei ole riittävästi. Ollaan monesti loppujen lopuksi naurettu miehen kanssa, että olisi kiire vällyihin, kun molemmat on äkäisiä. Eli tavallisesti meillä on seksiä 3-4 x viikossa ja sitten jos on esim. kuukautiset + työkiireitä + flunssaa + ym. sotkuja, joiden takia on yhtäkkiä pari viikkoa seksitöntä elämää, ollaan molemmat kiukkuisia ja tiuskitaan ihan tyhmistä asioista.
Meillä 5 päivän seksitauko alkaa aiheuttamaan jo kiukkuisuutta, en uskalla edes kuvitella minkälaisiksi pirttihirmuiksi muuttuisimme 2 viikossa.
yleensäkin hormoonit oikeuttaa kiukuttelemaan niin miksei sitten liian vähäinen seksi.
Meillä lopahti raskauden loppuvaiheessa seksielämä melkein kokonaan. Olin väsynyt, uupunut ja ei todellakaan vaan haluttanut. Ei mun mies siitä herneitä nenäänsä vetänyt. Seksittömyys jatkui vielä synnytyksenkin jälkeen, niin että siitä alkoi olla jo puoli vuotta aikaa kun edellisen kerran naimme. Repeilin synnytyksessä tosi pahasti ja kesti monta kuukautta kunnes edes halusin kokeillakaan! Sitten kun rupesimme hommiin, niin tuntui ihan oudolle. Molemmat ujosteli ja oli niin eka kertamainen olo. Miehellä ei edes seisonut kunnolla, vaan sen eteen teimme ensin vähän esityötä. Tuntui, että saadaanko me enää edes pelaamaan meidän seksielämää ollenkaan!
Mut siitä se sit lähti, nykyisin meillä on seksiä n.2-3krt/viikossa ja asia ok. Ei tuo mun mieheni seksittömänä aikana äkäinen ollut, eikä höyrähtänyt vieraisiinkaan. Kyllä jumalauta aikuinen mies kestää olla ilman pilluakin jonkin aikaa! Sun miehelläsi ap on kaksi kättä, miten se ei osaa käyttää niitä?
Jos se tökkii, se on kohta siinä. Tutkittu juttu.
ja karu fakta on, että pinna on kireämmällä, jos puoliso pihtaa "epäoikeudenmukaisesti".
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus.
Toinen juttu on, että "pihtaamiseen" liittyy tiedostamatonta (mutta ei toivottavasti tiedostettua) valtapeliäkin. Parisuhteessa on suurta vallankäyttöä, kun toinen määrää käytännössä aina missä, milloin ja millä tavalla.
Ja voin rehellisesti sanoa, että usein en jaksa panostaa hyvällä tuulella olemiseen, jos kerran puoliso ei jaksa panostaa yhteiseen seksielämään.
Koska jos panettaa se ilmenee fyysisesti pinnan kiristymisenä ja kiukutteluna jos ei saa, miehillä ja naisilla.
variaatio teemasta muna vai kana? Itse samasta ongelmasta (kiukutteleva siippa) kärsineenä sanoisin että loppupeleissä kiukuttelu on tyhmää ja hyödytöntä. Kuka tosiaan syttyisi kiukuttelijalle? Kuinka nautittavaa seksi on jos sitä tekee vain kiukuttelun välttääkseen. Itse nimitin itseäni lopulta "kotitaloushuoraksi", koska perhe-elämä pyöri ukon seksinsaannin ympärillä. Edelleenkään en pysty nauttimaan seksistä, koska painostuksesta jäi pahat arvet.
MÄ huomaan välillä kiukuttelevani ihan tahallaankin siksi että seksiä ei ole.
Mutta meillä se tahti on aikalailla harvempi, nyt 6 viikkoa on oltu ilman. Itse olisin halukkaampi mutta mies ei innostu.
Ja täytyypi sanoa että tähän tottuu. SUhteen alussa olisin halunnut päivittäin, ja viitsin vielä silloin kinutakin, mutta en enää jaksa tulla torjutuksi. Koetan kestää ja pahimpina hetkinä kiukuttelen,.
Kuukauden työreissujen aikan on sitten vissiin
eli yli viikko. Kyllähän ihmiset kiukuttelee nälkäisenäkin.
kaksi vaihtoehtoa: kiukutella se kuukausi tai pettää joka työmatkalla / vaimonn työmatkalla.
On eri asia aktiivisesti pihdata joka päivä kotona kun vaikka olisi työmatkalla, jossa puoliso on 1000 km päässä. Ja kenelle sitä kiukutallaan, jos puoliso ei ole saman katon alla.
Sitten kun kk päästä kotiin tulee eikä puolisoa sittenkään kiinnosta, on jo perusteltu kiukuttelun paíkka.
on ihan yhtä oikeutettua haluta seksiä kerran päivässä tai kerran kuussa. Hankaluuksiahan yleensä tulee siitä jos halut eivät kohtaa, eikä minusta silloin voida sanoa että vain toinen on oikeassa ja toinen saa sitten sopeutua. Toivoisin siis että tehtäisiin kompromiseeja KUMMANKIN toimesta: se joka haluaa seksiä useammin voi jättä osan haluistaan ilmaisematta ja käydä kädellä, se joka haluaa harvemmin voi välillä lähteä leikkiin mukaan vaikkei itseä niin hirveästi haluttaisikaan (ja olla siis mukana, eikä vaan huokaista että no kai se on pakko ja hoitaa hommaa mekaanisesti loppuun).
Meidän suhteessa minä haluam seksiä useammin (3-4 kertaa viikossa) ja mies harvemmin (1-3 kertaa/2 viikkoa). Kompromissina harrastamme seksiä yleensä 0-2 kertaa viikossa.
Kuka tosiaan syttyisi kiukuttelijalle? ....
Kyllä mä autan vaimon pois puutteen alhosta oikein mielelläni.
41
Naisille kyssäri:
oikeuttaisiko se teidät mielestänne kiukutteluun jos teitä pussattaisiin ja huomioitaisiin kivasti (asia josta pidätte) 2-5 x/kk ja lisäksi olisitte kuin aavistuksen verran maha tyhjänä nälkäisenä koko kuukauden? Sellainen tunne, että miksi en saa nälkää pois vaikka sitä ruokaa on tuossa pöydällä.
eli yli viikko. Kyllähän ihmiset kiukuttelee nälkäisenäkin.